Ullvott Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Egentlig ikke. Sant å si synes jeg de fleste øyebrynstrender er kjemperare, for de blir alltid innmari overdrevne enten det går i den ene eller andre retningen. 16
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 TS her. Jeg synes også det er grusomt stygt. Forstår ikke helt hvorfor dette slår så an blant influensere/bloggere/moteprofiler. Bustebryn! Kan virkelig ikke forstå 🙈 Anonymkode: b5caf...1a2 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Ullvott skrev (2 minutter siden): Egentlig ikke. Sant å si synes jeg de fleste øyebrynstrender er kjemperare, for de blir alltid innmari overdrevne enten det går i den ene eller andre retningen. Dette er fine øyenbryn Anonymkode: 735c5...8e6 13
Vintermåne Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Ullvott skrev (3 minutter siden): Egentlig ikke. Sant å si synes jeg de fleste øyebrynstrender er kjemperare, for de blir alltid innmari overdrevne enten det går i den ene eller andre retningen. Enig!! 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Ville ikke ha stylet de sånn selv i hvert fall. Jeg har litt buskete bryn, og jeg vil jo ikke gjøre de enda mer buskete😳 Vil at de skal ligge fint. Noen kler sånne dramatiske looks bedre enn andre, men jeg syntes ikke at det er noen det er kjempefint på heller. Anonymkode: dc084...226 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Nei. Ingen av de! Anonymkode: c894d...d74 1
Ginavn Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Nei! Minner meg om Mary Kate og Ashley Olson. De hadde også bustebyn. Ser ut som man har gnidd bryna rundt på puta i søvne og ikke sett seg i speilet før man gikk ut 4
Løvejenten Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Nei. Får en intens trang til å ville klippe de brynene der 😅 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Greie nok.. Hvertfall finere enn brunsneglene mange har malt på seg 😉 Men naturlig er alltid finest🙂 Anonymkode: 6ae34...396 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Syntes de fleste bryn trender har vært mislykket. Det fineste er naturlige bryn, altså følge hvordan brynet vokser naturlig. Greit å nappe litt, men behold brynet naturlige form, og om man har lyse bryn, kan man farge de inntil ett par nyanser mørkere. Anonymkode: 1e084...85e 5
Sally-Go-Round Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syntes de fleste bryn trender har vært mislykket. Det fineste er naturlige bryn, altså følge hvordan brynet vokser naturlig. Greit å nappe litt, men behold brynet naturlige form, og om man har lyse bryn, kan man farge de inntil ett par nyanser mørkere. Anonymkode: 1e084...85e Enig! Jeg har lenge tenkt «stakkars, hun har glemt å gre brynshårene og nå står de rett opp», men da er det altså meningen 😳 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå