Gå til innhold

Synes dere denne «øyebrynstrenden» er fin? Se bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

DDBE753B-0B8B-4D2B-828F-5354C81FEA06.jpeg

F96FA663-E68A-44A3-A9D4-3C325F7BB731.jpeg

Anonymkode: b5caf...1a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 832fb...065

• Liker 24
Skrevet

Egentlig ikke.

Sant å si synes jeg de fleste øyebrynstrender er kjemperare, for de blir alltid innmari overdrevne enten det går i den ene eller andre retningen. 

• Liker 16
Skrevet

TS her. Jeg synes også det er grusomt stygt. Forstår ikke helt hvorfor dette slår så an blant influensere/bloggere/moteprofiler.

Bustebryn! Kan virkelig ikke forstå 🙈

Anonymkode: b5caf...1a2

• Liker 5
Skrevet
Ullvott skrev (2 minutter siden):

Egentlig ikke.

Sant å si synes jeg de fleste øyebrynstrender er kjemperare, for de blir alltid innmari overdrevne enten det går i den ene eller andre retningen. 

Dette er fine øyenbryn

C579F3A8-8CAF-4C6E-BE8B-F4EEB954E883.jpeg

Anonymkode: 735c5...8e6

• Liker 13
Skrevet
Ullvott skrev (3 minutter siden):

Egentlig ikke.

Enig!! 

• Liker 2
Skrevet

Nei!!

Anonymkode: ba6ff...b44

• Liker 3
Skrevet

Ville ikke ha stylet de sånn selv i hvert fall. Jeg har litt buskete bryn, og jeg vil jo ikke gjøre de enda mer buskete😳 Vil at de skal ligge fint. Noen kler sånne dramatiske looks bedre enn andre, men jeg syntes ikke at det er noen det er kjempefint på heller.

Anonymkode: dc084...226

• Liker 2
Skrevet

Nei. Ingen av de!

Anonymkode: c894d...d74

• Liker 1
Skrevet

Nei! Minner meg om Mary Kate og Ashley Olson. De hadde også bustebyn. Ser ut som man har gnidd bryna rundt på puta i søvne og ikke sett seg i speilet før man gikk ut 

• Liker 4
Skrevet

Nei!!

Anonymkode: d374a...221

• Liker 1
Skrevet

Nei. Får en intens trang til å ville klippe de brynene der 😅

• Liker 4
Skrevet

Greie nok.. Hvertfall finere enn brunsneglene mange har malt på seg 😉 Men naturlig er alltid finest🙂

Anonymkode: 6ae34...396

• Liker 2
Skrevet

Nei ser helt for jævlig ut.

• Liker 1
Skrevet

Syntes de fleste bryn trender har vært mislykket. Det fineste er naturlige bryn, altså følge hvordan brynet vokser naturlig. Greit å nappe litt, men behold brynet naturlige form, og om man har lyse bryn, kan man farge de inntil ett par nyanser mørkere.

Anonymkode: 1e084...85e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syntes de fleste bryn trender har vært mislykket. Det fineste er naturlige bryn, altså følge hvordan brynet vokser naturlig. Greit å nappe litt, men behold brynet naturlige form, og om man har lyse bryn, kan man farge de inntil ett par nyanser mørkere.

Anonymkode: 1e084...85e

Enig!

Jeg har lenge tenkt «stakkars, hun har glemt å gre brynshårene og nå står de rett opp», men da er det altså meningen 😳

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker bustebryn jeg ☺️

• Liker 1
Skrevet

Nei, ser ut som en ugle

image.jpeg.44665691ccd22e86cc4f5dde72cc82f5.jpeg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...