Lialia Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) 😔 Endret 6. oktober 2021 av Lialia Ønsker å slette
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Lialia skrev (1 time siden): Slik er situasjon: jeg er gift i nesten 4 år, det går både opp og ned...har en del vanskeligheter i ekteskapet, blant annet at jeg har en datter på 8 år fra forrige ekteskap, men far til banet er dessverre gått bort. Så jeg har jenta så og si hele tiden. Jenta er veldig glad og blid men har litt utfordringer i forholdt til skole og rydde etter seg selv eller høre etter. Men dette er noe som nesten alle barn slitt med. Men mannen min blir ofte sint på henne, snakker lite med henne, stort sett når hun gjør noe galt. Pluss at han slit med pengene selv om han jobber offshore. Vi leier leilighet og jeg jobber 100% i barnehage og har bra inntekt. Sånn lever vi og kunne ha levd kanskje, men...Mannen min har en arbeidskollega, som han har kanskje bra kommunikasjon i mange år. Siden vi ble kjent (med han kollega) merket jeg at han likte med på en eller annen måte. Han var samboer med ei dame i ca 8-9 år, men nå har hun flyttet ut. Skal ikke beskrive alt, men man føler jo litt når noen liker deg eller ikke. Jeg også likte han som person men tenkte aldri på oss som et par. For ca tre måneder siden traff vi hverandre på en bursdagsfeiring til en felles venn. Da begynte alt å eskalere. Han var bestandig veldig nær meg, snakket og viste oppmerksomhet helle tiden på forskjellige måter. Etter ca to uker var vi også på fest sammen (han og eksen, jeg og min mann). Da sa han at han liker med veldig men denne situasjonen er veldig dom fordi jeg er gift med kameraten hans. Så var det stille en uke. Vi var ute på byen med mannen min og traff han og noen andre venner der. Mannen min måtte tidlig på jobb så han tok taxi hjem og jeg fikk lov å fortsette kvelden da det var både mine venninner og feller venner. Da folk begynte å gå hjem så snakket han til med igjen og det var klart han han er nesten forelsket. Vi var sammen i nesten to timer og holdte hendene og kysset. Han sa at tekter mye på meg og på oss. Veldig mye som ble sagt...Men så er det stille igjen. hørte ingenting fra han i flere dager. Jeg liker han veldig (og har gjort det hele tiden ) og kunne gjerne tenkt med å være sammen. Jeg vet ikke om jeg skal skrive til han først eller vente til han ringer eller skriver til meg? Hvis jeg vært fri, så kunne jeg selvfølgelig vise mer og skive først...ingen problem, men det er jeg ikke. Så jeg synes at han må vise at han er interessert (hvis han virkelig er det) og kontakte meg. Jeg tar kanskje feil. Helt frustrert.... Jeg synes det første du skal gjøre er å avslutte med ektemannen din, det du holder på er dårlig stil. Anonymkode: 1afc7...a41 3
Lialia Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det første du skal gjøre er å avslutte med ektemannen din, det du holder på er dårlig stil. Anonymkode: 1afc7...a41 Avslutte et forholdt som varte i mange år for noen som klarer kanskje ikke å bestemme seg? Forstår jo at det er absolutt ikke bra å holde på med sånt, men først vil jeg ha litt mer klarhet i forholdt til hva som foregår mellom oss da. Men vet ikke hvordan få det frem...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Lialia skrev (Akkurat nå): Avslutte et forholdt som varte i mange år for noen som klarer kanskje ikke å bestemme seg? Forstår jo at det er absolutt ikke bra å holde på med sånt, men først vil jeg ha litt mer klarhet i forholdt til hva som foregår mellom oss da. Men vet ikke hvordan få det frem... Jupp, for det du driver med er bedriten for å si det rett ut. Hvorfor skal du fortsette å være med mannen når du tydeligvis ikke elsker han? Synes synd på han som har en kone som holder på som det du gjør, og han fortjener definitivt bedre. Er du så redd for å være alene at du kun går fra han hvis du har en annen? Anonymkode: 1afc7...a41 1
Lialia Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jupp, for det du driver med er bedriten for å si det rett ut. Hvorfor skal du fortsette å være med mannen når du tydeligvis ikke elsker han? Synes synd på han som har en kone som holder på som det du gjør, og han fortjener definitivt bedre. Er du så redd for å være alene at du kun går fra han hvis du har en annen? Anonymkode: 1afc7...a41 Ja, det kan være det at jeg er ikke helt der for å skylles... men det er vel lov å være "redd" eller usikker? Bare rart at han som var så forelsket og engasjert ikke gidder å skrive eller ringe på flere dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå