AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har satt opp en radius på hvor det kan være aktuelt å jobbe. Og jeg har ikke særlig lyst å flytte veldig langt også komme dit alene uten å vite om jeg vil trives der og samtidig dette med tilrettelegging av bosted. Ser arbeidsgivere på dette bra at noen ikke flytter langveis fra for å jobbe der? Anonymkode: 9c5c9...286
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har satt opp en radius på hvor det kan være aktuelt å jobbe. Og jeg har ikke særlig lyst å flytte veldig langt også komme dit alene uten å vite om jeg vil trives der og samtidig dette med tilrettelegging av bosted. Ser arbeidsgivere på dette bra at noen ikke flytter langveis fra for å jobbe der? Anonymkode: 9c5c9...286 Du burde jobbe mer med overskriften. Den skal si noe om innholdet. Vil nesten tro denne blir slettet... Anonymkode: a48e1...582 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du burde jobbe mer med overskriften. Den skal si noe om innholdet. Vil nesten tro denne blir slettet... Anonymkode: a48e1...582 Det er godt mulig, men radius er jo innenfor geografisk område jeg kan jobbe innen. For det blir langt å flytte 150 mil. Hva gjøre der liksom? Anonymkode: 9c5c9...286
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg kan ikke tenke meg at det har noe å si i utgangspunktet. Folk søker på jobber overalt og fra overalt. Nav kan være litt grinete bare om du får dagpenger og ikke søker i hele landet. Anonymkode: 2713e...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå