AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg fikk en «ny» laptop etter jeg leverte tilbake den samme typen pga feil med skjerm. Nå ser jeg at denne «nye» laptopen har hakk på baksiden? Kan noen se på dette og si noe om dette er noe jeg kan klage på? Anonymkode: 2c47b...df4
Hannabanna Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Du kan jo alltid klage.. hvorfor du gidder forstår jeg ikke. 5
Honey Dew Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Hvorfor i alle dager skal du klage på det??? 5
enkefru Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg kan ikke skjønne at det er noe å klage på..
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk en «ny» laptop etter jeg leverte tilbake den samme typen pga feil med skjerm. Nå ser jeg at denne «nye» laptopen har hakk på baksiden? Kan noen se på dette og si noe om dette er noe jeg kan klage på? Anonymkode: 2c47b...df4 Hadde ringt og satt spørsmålstegn ved hvor ny den var? Sa de at den var helt ny? Anonymkode: 8213e...6ac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde ringt og satt spørsmålstegn ved hvor ny den var? Sa de at den var helt ny? Anonymkode: 8213e...6ac De sa den var helt ny. Det kan da ikke være helt ny? Kan man spørre om å få avslag? Anonymkode: 2c47b...df4
BethB Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: De sa den var helt ny. Det kan da ikke være helt ny? Kan man spørre om å få avslag? Anonymkode: 2c47b...df4 Man kan alltids spørre. Du får vurderere hvor flaut du synes det er. Endret 6. oktober 2021 av BethB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå