AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Hei, er selv i midten av 30-årene, ny separert og har 2 små barn. Normalt liker jeg damer på min egen alder eller yngre. Inntil for et par dager siden 😅 Var med en kompis på kaffe hos en slektning av han i en bygd, langt fra hvor jeg bor. Etter en stund kom en kvinne i 50-årene som ikke er i familie med noen av de vi besøkte. Jeg fikk umiddelbart fikk en tildragning mot denne kvinnen. Hun var veltrent og hadde en flott utstråling. Hun var fra utlandet, med samme nasjonalitet som min mor har. Pratet litt med henne på den korte tiden vi var sammen, og følte vi pratet godt sammen da vi har mye av samme kultur i blodet. Har den siste tiden oppdaget at jeg synes damer med utenlandsk opprinnelse er ganske eksotisk. Det strålte av henne at hun var singel og hun virket interessert i å prate mer, men vi måtte dra videre. Får ikke damen ut av hodet mitt og kunne tenkt med å ta kontakt med henne for å prøve å møte henne igjen. Har noen av dere tips til hvordan jeg skal gå frem når det er slik aldersforskjell? Ønsker å flørte på en slik måte at hun skjønner at jeg vil treffe henne igjen alene for en kveld når jeg skal forbi bygden om noen dager. Vil det hele oppleves creepy for henne da vi sikkert ikke pratet mer en 10min? Ville normalt ikke gjort noe slik, men klarer ikke å slutte å leke med tanken. Anonymkode: 588cb...bca 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Skjønner ikke hvorfor det er interessant. Menn skal ha yngre damer. Anonymkode: a0f7e...f83
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Ja det er slik jeg har tenkt i alle år. Det er kanskje derfor jeg ikke får tanken ut av hodet.. Regner med at dere single kvinner leker også med tanken på en hyggestund med en yngre mann i blant? Er selv høy, slank, normalt utsende, har normalt sett ikke problem å finne med hygge-partnere om jeg går inn for det. Hva tenker dere eldre damer? Blir det for dumt av meg å ta kontakt på Facebook? Anonymkode: 588cb...bca
AllahBallah Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Er det ikke noen sjanse for at dere vil møtes igjen sånn helt naturlig? Hvis ikke: jeg ville lagt henne til som venn på Facebook eller liknende. Så kan det jo være hun skriver til deg. Hvis hun lurer på hvorfor du legger henne til, kan du jo si det er fordi hun har samme nasjonalitet som deg selv (vel, halvveis). Si: «Moro å treffe folk med samme opphav som meg selv 😅» Det er i hvertfall noe til felles 😋 Lykke til! 😍
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Kommer nok aldri til å treffe denne personen igjen naturlig da man bor på hver sine plasser av fylket. Ja, jeg tenkte på å muligens legge til på Facebook får så å ta en lignende start på samtalen. 👍 Samtidig vil jeg gjøre det klart tidlig at jeg synes hun er vaker for alderen, og ønsker å treffe henne. Uten å høres ut som en gærning. 😅 Er helt grønn på hvordan man flørter med en eldre kvinne og gir riktig komplement. Og ikke minst hvordan de reagerer på slikt. Anonymkode: 588cb...bca
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Ikke kall henne eksotisk i vært fall 😬 Anonymkode: 36773...f17 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Hva ser du for deg da? Et forhold, med en kvinne som er rundt 15 år eldre? Eller bare sex? Du må gjerne prøve å kontakte henne, om du oppfører deg pent så skader ikke det. Kvinner regarer ikke annerledes i 50 årene enn i 30 årene, men det er mulig du blir avvist fordi du er så mye yngre. Jeg tviler på at en kvinne i 50 årene ønsker å gå inn i et forhold med små barn. Anonymkode: f2641...f98 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Hehe, ønsker ingen forhold nei. Mer en engangs opplevelse Anonymkode: 588cb...bca
Troyamin Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 For det første, slutt å kall henne en eldre kvinne. Hun er i så fall en moden kvinne. Dessuten er ikke aldersforskjellen mellom dere så veldig stor, uansett... 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kommer nok aldri til å treffe denne personen igjen naturlig da man bor på hver sine plasser av fylket. Ja, jeg tenkte på å muligens legge til på Facebook får så å ta en lignende start på samtalen. 👍 Samtidig vil jeg gjøre det klart tidlig at jeg synes hun er vaker for alderen, og ønsker å treffe henne. Uten å høres ut som en gærning. 😅 Er helt grønn på hvordan man flørter med en eldre kvinne og gir riktig komplement. Og ikke minst hvordan de reagerer på slikt. Anonymkode: 588cb...bca Du vet vel at å si at noen er vakker «for alderen» er ikke en kompliment. Det er å si at «jeg syns du er gammel». Du trenger ikke gjorde noe annerledes selvom hun er 15 år eldre enn deg. Kvinner liker komplimenter og oppmerksomhet på samme måte om de er 35 eller 55. Anonymkode: 42db6...4f5 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, er selv i midten av 30-årene, ny separert og har 2 små barn. Normalt liker jeg damer på min egen alder eller yngre. Inntil for et par dager siden 😅 Var med en kompis på kaffe hos en slektning av han i en bygd, langt fra hvor jeg bor. Etter en stund kom en kvinne i 50-årene som ikke er i familie med noen av de vi besøkte. Jeg fikk umiddelbart fikk en tildragning mot denne kvinnen. Hun var veltrent og hadde en flott utstråling. Hun var fra utlandet, med samme nasjonalitet som min mor har. Pratet litt med henne på den korte tiden vi var sammen, og følte vi pratet godt sammen da vi har mye av samme kultur i blodet. Har den siste tiden oppdaget at jeg synes damer med utenlandsk opprinnelse er ganske eksotisk. Det strålte av henne at hun var singel og hun virket interessert i å prate mer, men vi måtte dra videre. Får ikke damen ut av hodet mitt og kunne tenkt med å ta kontakt med henne for å prøve å møte henne igjen. Har noen av dere tips til hvordan jeg skal gå frem når det er slik aldersforskjell? Ønsker å flørte på en slik måte at hun skjønner at jeg vil treffe henne igjen alene for en kveld når jeg skal forbi bygden om noen dager. Vil det hele oppleves creepy for henne da vi sikkert ikke pratet mer en 10min? Ville normalt ikke gjort noe slik, men klarer ikke å slutte å leke med tanken. Anonymkode: 588cb...bca Det spørs vel om gamla er interessert i et så skjeivt forhold aldersmessig sett. De fleste - både kvinner og menn - mener nok at det er noe galt med mann på 30 som jager kvinnfolk som kunne vært hans mor. Og det er det vel som regel også. Anonymkode: 1efaf...487 1
Kvinnenavn Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Ikke si hun er vakker «for alderen»! Det holder i massevis med at hun er vakker. Du trenger ikke behandle henne noe annerledes enn du gjør med damer på din egen alder. Men, vær tydelig på hva du er ute etter, ikke lure henne til å tro at du er ute etter noe mer enn det du er. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor det er interessant. Menn skal ha yngre damer. Anonymkode: a0f7e...f83 Nei. Motsatt er mer deilig og naturlig. Anonymkode: a04f8...897 2
Adrenalina1 Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor det er interessant. Menn skal ha yngre damer. Anonymkode: a0f7e...f83 Ikke alle menn er pervo griser. Selv om flesteparten er det,
Kvinnenavn Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): Ikke alle menn er pervo griser. Selv om flesteparten er det, Han her er jo like pervo. Han vil bare prøve å pule en «eldre, eksotisk» dame, for litt avveksling.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner ikke hvorfor det er interessant. Menn skal ha yngre damer. Anonymkode: a0f7e...f83 Enig, og kvinner skal ha rike, høye, velutdannede menn med flott hår og maskuline ansiktstrekk. Vi er i hvert fall to som er enige. Anonymkode: 6f7e8...abe 2
ToRi56 Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 Er typ eldre kvinne. Får ofte oppmerksomhet fra yngre menn. Det er veldig hyggelig - men det er uinteressant å følge det opp med en seksuell relasjon. Helt absolutt. 15 års aldersforskjell - niks. Hverken nedover eller oppover! Men du kan jo bare teste det ut. Hun vil sikkert uansett ta det som et kompliment - selv om hun ikke kommer deg i møte ift dine ønsker.
bullehurk Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva tenker dere eldre damer? Blir det for dumt av meg å ta kontakt på Facebook? Nei, det går helt fint. Vi liker menn som viser hva de vil 😉 Kv 45
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Troyamin skrev (11 timer siden): For det første, slutt å kall henne en eldre kvinne. Hun er i så fall en moden kvinne. Dessuten er ikke aldersforskjellen mellom dere så veldig stor, uansett... Minimum 15 års forskjell.. Det er ganske mye. Og for alt vi vet kan hun være 58-59. Da snakker vi potensiell generasjonsforskjell. Anonymkode: 60816...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå