Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du det og fikk du bruk for den?

Anonymkode: 856d6...ade

Videoannonse
Annonse
Gjest the1andonly
Skrevet

Ikke kjøp noe før du faktisk trenger det!!! 😂 

Skrevet

Veldig praktisk til å samle leker i etterhvert. Ble litt brukt, men hadde fint greid oss uten.

Anonymkode: 14fed...ba7

• Liker 2
Skrevet

Vi har brukt en del, mye fordi vi har hund. Så hvis man skal noe kjapt så er der greit å putte ungen oppi der så ikke de er alene løse sammen.

Anonymkode: afe44...feb

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ikke hatt det på mine og har ikke savnet det :)

Anonymkode: 83961...dd1

• Liker 2
Skrevet

Ja!!!!!!👍👍👍

Skrevet

Her har lekegrinden vært fin å ha helt fra starten av. Brukte den først som seng til babyen på dagtid, deretter som lekeplass de gangene jeg trengte å gå for å ordne noe og ikke kunne ha baby i synsfeltet. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, har brukt den masse, men fikk ikke  ordentlig bruk for den før babyen var 6 mnd. Da kunne hen underholde seg selv en stund der så jeg kunne gjøre andre ting, mens hen var trygg.

Anonymkode: a5497...363

Skrevet

Vi har ikke hatt lekegrind til noen av våre tre barn og aldri savnet det heller. Skjønner ikke hva vi skulle brukt det til. 

Skrevet
Arkana skrev (4 minutter siden):

Vi har ikke hatt lekegrind til noen av våre tre barn og aldri savnet det heller. Skjønner ikke hva vi skulle brukt det til. 

Sette den oppimens du lager mat, går på do,tar ut av oppvaskmaskinen etc og er alene med babyen?

• Liker 10
Skrevet

Ja, fikk mye bruk for den. Spesielt siden vi har hund.

• Liker 1
Gjest the1andonly
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Sette den oppimens du lager mat, går på do,tar ut av oppvaskmaskinen etc og er alene med babyen?

Min baby ligger å leker på gulvet 🙈

Skrevet

De eneste jeg kjenner som har brukt det, har vært folk med barn som ikke gikk før de var 1,5 år...

Anonymkode: 144b8...a78

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lukter ipad-unge in the making lang vei 😂

• Liker 3
Skrevet

Hadde med nr én, ga den bort før vi fikk nr to. For oss var det helt bortkastet. 

Anonymkode: e9712...6fa

Skrevet

Aldri hatt og aldri savnet.

Skrevet

Mye brukt til begge.

Når jeg laget middag, tømte oppvaskmaskin, gikk på do, gikk ut med søpla, stelte og kledde på meg om morgenen etc. 

Spesielt kjekk å ha i den perioden da de har blitt relativt mobile og reiser seg opp uten balanse og kontroll.

Anonymkode: a2b90...0b1

• Liker 6
Skrevet

Hvis du har plass er det en sikkerhet hvis du må forlate ungen et øyeblikk. 
Hvis du har hund er det er must.

• Liker 3
Skrevet
the1andonly skrev (2 timer siden):

Min baby ligger å leker på gulvet 🙈

Du skjønte ikke at den blir mer mobil etterhvert? Da vil hen krabbe og prøve å rive ned ALT! Skuffer, gardiner osv. Ingenting er trygt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du skjønte ikke at den blir mer mobil etterhvert? Da vil hen krabbe og prøve å rive ned ALT! Skuffer, gardiner osv. Ingenting er trygt.

Ikke alle er hysteriske førstegangsmødre... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...