Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei dame som lyser opp når hun får oppmerksomhet av andre. Jeg kan gi hun komplimenter dom hun nesten ikke enser, men får hun det fra andre menn så er det kjempestas. Det virker som om jeg ikke er nok for henne lengre. Min mening er liksom ikke nok. Vi har lekt litt på snapchat og diverse andre fora for å tilfredstille behovet hennes og hun elsker det, men jeg føler meg mer og mer tilsidesatt. Når jeg prøver å snakke med henne så tar hun på seg en slags offerrolle og får meg til å føle meg som en drittsekk. Savner tida da jeg var nok...

Andre som har det sånn, og eventurlt har noen råd til meg?

Anonymkode: 79eb3...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en annen dame, en som setter pris på deg.

Anonymkode: a689e...71c

• Liker 13
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hun er ferdig med deg. 

Skrevet

Du høres ut som en veldig fin fyr som er en sammen med en ikke like bra dame. At hun setter seg i offerollen når det er du som er utsatt og sårbar fordi hun gjør deg usikker, er i tillegg veldig dårlig gjort. Mitt råd er å ta dette på alvor, snakke med henne en gang til, si hvordan du opplever det, be henne lytte og ikke gjøre om på rollene. Spør henne om hun vil være med deg, for det høres ikke sånn ut. Sier hun ja, be henne faktisk vise det, for dette er hun ikke noe god på. Hun er ikke veldig grei med deg, og det skal du forstå. Du bør gå hvis hun nekter å samtale ordentlig med deg eller trygger deg.

Anonymkode: 62bf3...462

• Liker 3
Skrevet

Hun er ferdig med deg. Hun synes ikke du er spennende lenger. 

Anonymkode: d1fac...3de

• Liker 5
Skrevet

Det som allerede er sagt av andre: Hun er emosjonelt ferdig med deg.

Du er kun i hennes nærhver idag fordi det er gunstig for henne, på samme måte som det er gunstig å en sjimpanse å holde på en grein før hun svinger videre til neste.

Du har tapt henne, og har du selvrespekt stikker du før hun stikker.

• Liker 4
Gjest Jmcclane
Skrevet (endret)

Kommunikasjon er viktig. Men hvis ho ikke har følelser for meg lengre, så er det nok bedre å gjøre det slutt.

Endret av Jmcclane
Skrevet
1 minutt siden, Jmcclane said:

Takk for råd... jeg får bite i det sure eplet og innse at det kanskje ikke er noe håp for oss i dette forholdet🥺

Se på den lyse siden, det finnes ingen bedre følelse enn å være med en som respekterer deg over alt på jord. Hun gjør alt for deg med et smil og deler sin kropp og sjel med deg. 

Men det må starte med respekt. Tiden er inne for å kvitter deg med en som gir deg motsatte: Disrespekt rett foran dine egne øyner. Ikke fall for hennes "uskyldige" spill med at du er drittsekken. Gitt at kvinner generelt sett er bedre sosial kalibrerte enn menn, så vet hun nøyaktig hva hun holder på med, og prøver å gi deg (som kanskje ikke vet det) skylda for det.

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

❤️🩹 leit å høre du har det sånn. Har du snakket med henne om å kutte ut snap og det andre da?

Tenker man alltid har lov til å gå tilbake på sånne avtaler om det ikke skulle være like spennende for begge parter lengre. Har du behov for å fokusere på bare dere to fremover så sier du det.

Hvis hun ikke skjønner dette så er det nok riktig som de over her sier at hun emosjonelt ikke er helt tilstede i forholdet. 

Kom på at dine behov er like viktige som hennes❤️ Man skal liksom være to i ett forhold. Håper dere finner ut av det. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ei dame som lyser opp når hun får oppmerksomhet av andre. Jeg kan gi hun komplimenter dom hun nesten ikke enser, men får hun det fra andre menn så er det kjempestas. Det virker som om jeg ikke er nok for henne lengre. Min mening er liksom ikke nok. Vi har lekt litt på snapchat og diverse andre fora for å tilfredstille behovet hennes og hun elsker det, men jeg føler meg mer og mer tilsidesatt. Når jeg prøver å snakke med henne så tar hun på seg en slags offerrolle og får meg til å føle meg som en drittsekk. Savner tida da jeg var nok...

Som andre har påpekt: Hun bryr seg ikke om deg lenger. Har hun ikke vært utro allerede, så er det ikke langt unna.

Du kan ikke "fikse" henne. Dette forholdet tar slutt uansett. Bare kom deg vekk.

Det finnes et bedre liv for deg å leve sammen med en annen.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du høres ut som en bra fyr med dårlig dame. Bli mer kravstor og krev din plass.

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Er ikke alltid man finner ut av det dessverre ❤️ Da er det jo til det beste å gå hver til sitt egentlig, selv om det nok er jævlig vondt akkurat nå❤️ 

Skrevet
Jmcclane skrev (5 timer siden):

Da var en offisielt singel igjen...

Hvordan tok hun det?

Gjest Jmcclane
Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Hvordan tok hun det?

Som om det var min skyld alt sammen, og at det kom ut av det blå. Men tror egentlig ho har hatt lyst til å gjøre det slutt lenge, men ble sur fordi jeg gjorde det slutt først.

Skrevet
Jmcclane skrev (1 time siden):

Som om det var min skyld alt sammen, og at det kom ut av det blå. Men tror egentlig ho har hatt lyst til å gjøre det slutt lenge, men ble sur fordi jeg gjorde det slutt først.

Ja… men der har du det jo.

Da vet du i det minste at dette uansett ikke kom til å vare. For det du beskriver der er ikke reaksjonen til en som ser for seg noen uoverskuelig fremtid med deg.

Og en dag vil du være glad for at det gikk slik.

Been there, done that. 👍

Skrevet
On 10/8/2021 at 3:37 PM, Jmcclane said:

Jeg tar ikke tilbake det jeg sa om at hun vil prøve å legge skylda på deg for "alt". Jeg vet ikke om det var noe spesifikke ting som tigget at dere skled fra hverandre. Men det er en liten snev av sannhet i at det er faktisk din skyld, spørs på forholddynamikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...