AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Når en leser gjennom ulike tråder her på KG så virker det som alle enten er i ff/fwb forhold eller ønsker ff/fwb forhold. Er det dette som er det store målet, å kunne ha jevnlig uforpliktende sex og samtidig leve livet som singel? Virker ikke som noen faktisk ønsker et seriøst forhold med følelser og forpliktelse lenger. Stemmer det eller er det slik at de som faktisk ønsker et forhold ikke skriver om det? Jeg mener ikke å snakke ned noen som er i ff/fwb forhold, det er ikke noe galt i det. Synes bare det virker som det har tatt helt over for tradisjonelle forhold. Anonymkode: a97d7...a5c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg tror at de som ønsker et seriøst forhold kanskje ikke har så stort behov for å poste sånt. Så det er nok mange av dem, du bare leter på feil sted Anonymkode: f372c...1df 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Det virker bare sånn hvis man er for mye på nett. Anonymkode: d60cf...4d4 1
Gjest Jmcclane Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Kanskje et tegn på et godt seriøst forhold er at du ikke har konto og behov for å skrive på kvinneguiden😅
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når en leser gjennom ulike tråder her på KG så virker det som alle enten er i ff/fwb forhold eller ønsker ff/fwb forhold. Er det dette som er det store målet, å kunne ha jevnlig uforpliktende sex og samtidig leve livet som singel? Virker ikke som noen faktisk ønsker et seriøst forhold med følelser og forpliktelse lenger. Stemmer det eller er det slik at de som faktisk ønsker et forhold ikke skriver om det? Jeg mener ikke å snakke ned noen som er i ff/fwb forhold, det er ikke noe galt i det. Synes bare det virker som det har tatt helt over for tradisjonelle forhold. Anonymkode: a97d7...a5c Det handler vel også at en fwb relasjon er mye enklere å oppnå. En seriøs relasjon krever mer fra begge parter. Anonymkode: 07409...25c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Tradisjonsrike forhold er over ja, dette er pga selvstendigheten og egoismen står høyest i samfunnet vårt. Vi klarer oss selv, trenger ingen lenger. Før var man avhengige av hverandre pga økonomi. Så har du feminismen som har ødelagt samfunnet vårt. Anonymkode: 6f5da...6c5 3
umAxa Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Når en leser gjennom ulike tråder her på KG så virker det som alle enten er i ff/fwb forhold eller ønsker ff/fwb forhold. Er det dette som er det store målet, å kunne ha jevnlig uforpliktende sex og samtidig leve livet som singel? Virker ikke som noen faktisk ønsker et seriøst forhold med følelser og forpliktelse lenger. Stemmer det eller er det slik at de som faktisk ønsker et forhold ikke skriver om det? Jeg mener ikke å snakke ned noen som er i ff/fwb forhold, det er ikke noe galt i det. Synes bare det virker som det har tatt helt over for tradisjonelle forhold. Anonymkode: a97d7...a5c Samme som forsiden på VG så finner du ikke overskrifter som "Ola Nordmann fikk en fin dag". På KG finner du nok overkant av flere som tar opp sine problemer enn de gode nyhetene. Så inntrykket ditt er nok litt forvridd. Nå som det var sagt, er dating situasjonen i vesten blitt nokså forandret på en skala større enn noen sinne i menneskets historie. Så dine perspektiver er nok innpå noe. Det gjelder måten å finne en partner og videre vår syn og oppførsel rundt det deretter. Det hele startet med en oppfinnelse som ble introdusert til almenheten på 1960 tallet..... 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg ønsker et seriøst forhold med en mann som beriker livet mitt, som vil ha familie og som jeg kan bli gammel med. Er attraktiv, så tiltrekker meg dessverre endel menn som er på jakt etter noe useriøst, så dating i 2021 er ikke enkelt. Men har nå faktisk møtt en mann som jeg liker utrolig godt som er på jakt etter de samme tingene, så det er håp. Traff han på tinder. Er nok endel som vil ha noe seriøst og varig også. Anonymkode: 0b13f...beb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Et seriøst forhold er helt ok. Men å bo sammen er helt uaktuelt. Kan man ha særbo og begge parter er fornøyd, er dette en måte å gjøre det på. Ellers er ff et godt alternativ. Anonymkode: 4a628...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Når en leser gjennom ulike tråder her på KG så virker det som alle enten er i ff/fwb forhold eller ønsker ff/fwb forhold. Er det dette som er det store målet, å kunne ha jevnlig uforpliktende sex og samtidig leve livet som singel? Virker ikke som noen faktisk ønsker et seriøst forhold med følelser og forpliktelse lenger. Stemmer det eller er det slik at de som faktisk ønsker et forhold ikke skriver om det? Jeg mener ikke å snakke ned noen som er i ff/fwb forhold, det er ikke noe galt i det. Synes bare det virker som det har tatt helt over for tradisjonelle forhold. Anonymkode: a97d7...a5c Her tror man leser veldig ulikt, eller leser bare spesielle tråder. Jeg syns det absolutt er overvekt av folk som søker seriøse og varige forhold her inne, selv om det selvfølgelig er litt begge deler. Anonymkode: 183a5...247
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Er mange av oss som ønsker et seriøst forhold, men vi blir sveipet til venstre. Anonymkode: 7ce93...b00 2
wandagirl Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Nå er jeg kun i kontakt med menn som singel, men har inntrykk av at det er blandet. Mange menn er opptatt av sex og søker noe uforpliktende, men tror de og har lavere terskel for å sveipe kvinner til høyre.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Nå er jeg i midten av 40 årene. Og da jeg var ung, så ønsket jo rundt 90% av de mennene man møtte, et seriøst forhold. Var få som bare ønsket sex. Og jo eldre jeg har blitt, jo flere er det som kun ønsker sex. Så jeg har nå gitt opp. For på nettdatingsider, så er det vel 90% av de jeg kommer i kontakt med som bare ønsker sex. Så er det ca 10% som ønsker noe mer, men da er det enten noen man virkelig ikke vil i forhold med, eller hvor kjemien ikke stemmer. Da jeg datet aktivt, følte jeg vel at jeg møtte maks 2 seriøse menn i året. Anonymkode: daa94...90d
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Selvsagt hadde det vært fint med et seriøst, forpliktende forhold med en partner man stoler 100% på og som man kan dele alt med. En som kjenner deg like godt som deg selv og som alltid støtter deg. Men den brutale sannheten er at en slik relasjon mister gnisten og dør til slutt, og om flammen ikke brenner ut naturlig så blir den brått slukket av svik og faenskap, bedrag og utroskap. Et forhold krever innsats og vedlikehold, noe som ikke passer så bra i dagens bruk-og-kast-samfunn.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg tror alle mennesker ønsker seg et seriøst forhold. Det er mange i dag som sier dem lever livets glade dager som frivillig singel, og at seriøse forhold ikke er noe for dem. Dette tror jeg ikke noe på. De aller fleste har nok innerst inne lyst å finne noen. Anonymkode: 06885...b28 3
Fluefisker1 Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tror alle mennesker ønsker seg et seriøst forhold. Det er mange i dag som sier dem lever livets glade dager som frivillig singel, og at seriøse forhold ikke er noe for dem. Dette tror jeg ikke noe på. De aller fleste har nok innerst inne lyst å finne noen. Anonymkode: 06885...b28 Håper du har rett, det gjelder i hvert fall meg. Kan fint skaffe meg ff, men ønsker mye mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 De fleste jeg kjenner lever da i et seriøst forhold, inkl meg selv. Er gift og bor sammen. Fåtall som er single på min arbeidsplass. kan hende det er evig single som ingen vil ha til noe annet enn ONS som vanker her? Anonymkode: dbe70...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Det handler vel også at en fwb relasjon er mye enklere å oppnå For menn er det jo helt motsatt 😅 De få mennene som får til noe sånt må være attraktive, og de må være villige til å ta det de får Anonymkode: 7dbb4...267
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: For menn er det jo helt motsatt 😅 De få mennene som får til noe sånt må være attraktive, og de må være villige til å ta det de får Anonymkode: 7dbb4...267 Og så er vi villige til å være kresne i valg av faktisk partner. Anonymkode: bd195...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå