AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg leser at nittitallsmoten med veldig lave skjørt/jeans kommer tilbake igjen. De som var aller lavest på livet krevde jo shavings, men hva hvis man lar være? Hvis man ellers er kjempefresh og kult kledd, kan man da "komme unna med" at man kan skimte den øverste delen av kjønnshårene der skjørtet/jeansen slutter? Hot or not? Anonymkode: b4b78...408
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Eeh… tenker umiddelbart at kjønnshår ikke bør vises frem sånn i det daglige jeg da🤣🤣🤣
Gjest Jmcclane Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg liker tanken på det ihvertfall😅👍
Gjest Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg