Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til mannen min er en ordentlig horebukk og fyllik. Han bytter thai dame hvert andre år.  Faren sin nye thai dame prøvde seg på mannen min da de var på besøk hos oss. Etter det så har mannen min løyet om hvor han har vært og nå vil han plutselig bare ha sex med kondom. Jeg sjekket mobilen til mannen min og fant bilder av at hun sugde ham. Jeg kjente igjen hånd og klokken til mannen min på bildet. Nå begynner jeg å lure på hva mannen min og faren hans har gjort på ferieturene til Thailand.

Jeg har ringt moren min og hun vil hjelpe meg med en egen leilighet. Jeg er bare redd for at barna vil hate meg. Jeg er også redd for at jeg vil bli evig singel da jeg er over 40 år.

Burde jeg prøve å redde forholdet eller flytte?

Anonymkode: 9e7d6...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som er best for deg. Barna vil forstå hvorfor du evt flytter fra mannen. 

Jeg personlig hadde forlatt han, jeg vil ikke være sammen med noen som åpenbart ikke vil være i et forhold med han og meg. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faren til mannen min er en ordentlig horebukk og fyllik. Han bytter thai dame hvert andre år.  Faren sin nye thai dame prøvde seg på mannen min da de var på besøk hos oss. Etter det så har mannen min løyet om hvor han har vært og nå vil han plutselig bare ha sex med kondom. Jeg sjekket mobilen til mannen min og fant bilder av at hun sugde ham. Jeg kjente igjen hånd og klokken til mannen min på bildet. Nå begynner jeg å lure på hva mannen min og faren hans har gjort på ferieturene til Thailand.

Jeg har ringt moren min og hun vil hjelpe meg med en egen leilighet. Jeg er bare redd for at barna vil hate meg. Jeg er også redd for at jeg vil bli evig singel da jeg er over 40 år.

Dette høres jo helt vilt ut ? Mannen din har sex med damen til far sin? Det er et skittent nedrig utroskap. Jobbe for å redde et forhold etter noe slikt ville ikke jeg gitt meg inn på. Du kan ikke være i et slikt forhold fordi du er redd for å være singel. Kom deg ut og ta vare på barna dine. Uansett flytt ut og ta en seperasjon, så kan du i denne tiden ordne alt det praktiske og se om det overhodet er noe å redde. En mann som oppfører seg slik ovenfor deg vil det være ekstremt vanskelig å endre på. Har han gjort dette med sin far sin dame i Norge, kan du bare tenke hva han har drevet med i Thailand.

At du er over 40 år betyr ikke noe som helst, mange menn som er langt bedre en din mann som ser etter seriøse langvarige forhold. Men du er ikke der nå at du skal tenke på dating :) Tenk på deg selv, får orden i kaoset, komme deg over sjokket og bearbeide sorgen. Dette tar ofte mange måneder og kanskje år.

• Liker 4
Skrevet

Dette må du vekk fra. Og du må teste deg for hiv og alt annet. 

Han er ikke bare umoralsk mot deg og barna, han kan ha gitt deg livsvarig kjønnssykdommer! 

Anonymkode: cba26...a0d

• Liker 8
Skrevet

Her er det ingenting å redde! 

Anonymkode: 39929...832

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville heller vært alene resten av livet enn sammen med en sånn gris!

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du forblir ikke evig singel med mindre du selv ønsker det. Folk finner kjærligheten på nytt i alle aldre, det er din siste bekymring. 

Du skal flytte fordi han ikke har angret seg eller stått for noe av det. Fordi du måtte finne ut av slikt selv så kommer han aldri til å angre hendelsene. Han kan bli lei seg og angre på måten han ble tatt for dette. Akkurat nå lever du med en mann som kommer til å skjule det bedre om du blir værende. 

Anonymkode: 13ce8...a4f

• Liker 3
Skrevet

Dette er æsj på et helt nytt nivå 🤮 Og du vurderer om du skal bli?? Syntes du er ganske æsj også (sorry altså).

• Liker 6
Skrevet

Æsj, her hadde jeg ikke tvilt et sekund. 

Anonymkode: 3155f...d1b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men herregud, her må du jo bare komme deg vekk…?

• Liker 2
Skrevet
AllahBallah skrev (13 timer siden):

Dette er æsj på et helt nytt nivå 🤮 Og du vurderer om du skal bli?? Syntes du er ganske æsj også (sorry altså).

Hallo, slutt og kall ts for «æsj», hun er i en vanskelig situasjon..

Anonymkode: eda4d...2e1

Skrevet

Kjære deg❤️ Flytt flytt flytt!!! Du fortjener bedre enn dette og ta imot all hjelp du kan ifra mamman din.

barna dine trenger en god rollemodell og de burde lære å skille rett fra galt. Barna skal ikke tro at det er greit å være utro. Du kommer aldri til å få det bra igjen i dette forholdet og DET kommer barna til å merke på moren sin uansett hvor godt du prøver å skjule sorgene dine. 

ta vare på deg selv ❤️ trist at du skulle oppleve dette. Ikke hør hva han eventuelt prøver å unnskylde seg med for dette er bare rett og slett ikke greit😢 

klem 

Anonymkode: 6e1af...c0b

• Liker 2
Skrevet

Hva er en alder av 40 år ??? Du er jo UNG! Tror du må ha blitt veldig skada av denne hendelsen eller av flere ?

er du klar over hvor ung du enda er? 
hadde skjønt tanken hvis du var 67 år og skulle starte pensjonist livet,men tilogmed da blir det feil å tenke sånn som du gjør. Det vil alltid være noen der ute for deg uansett alder. Aldri tvil på det du. Kvitt deg med denne horebukken av en mann og kvitt deg med svigerfar av en horebukk Så du ikke får mareritt om natten med thaidamer osv … *GRØSS&GRU* 

Anonymkode: 6e1af...c0b

Skrevet

Kjære deg. Løp så fort du kan. Takk ja til all hjelp du blir tilbudt og ta vare på deg selv. Når folk viser deg hvem de egentlig er kan det være lurt å følge med, og om ikke annet så har i alle fall mannen din vist sitt sanne ansikt.

Ja, også sier jeg som moren min sa til meg på førtiårsdagen min «Jeg skulle ønske jeg visse hvor ung jeg var da jeg var 40».

Lykke til og vær god med deg selv. 

Anonymkode: 9e776...499

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...