AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 For noen år siden, opplevde jeg et mareritt når en gift mann jeg hadde møtt bestemte seg for å anmelde meg for voldtekt(!) som hevn fordi jeg avslørte ham overfor kona. Det ble selvsagt henlagt, det var jo en syk påstand og umulig for han å bevise. Jeg anmeldte han for falsk anmeldelse, men det ble også henlagt. Fikk beskjed om at det var masse saker politiet prioriterte fremfor denne. Hyggelig. Så i dag er han skilt, har to barn og har fått seg kjæreste. Denne mannen er ond slik jeg ser det, og har lyst til å fortelle kjæresten hans om hvor gjennområtten han er, han har hverken anstendighet, empati, rettferdighetssans og er grunnleggende uærlig. Han prøvde altså å ødelegge livet mitt for å få hevnet seg fordi jeg fortalte at han var utro. Men om jeg forteller det til kjæresten, hvor jævlig han er, kommer han kanskje til å ta hevn for det også på en syk måte? Om du hadde en kjæreste som hadde kommet med falsk anmeldelse om voldtekt for å ødelegge livet til noen, hva ville du ha tenkt om denne personen? Et godt menneske, eller noen du ville blitt advart mot? Anonymkode: d934b...a34 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. oktober 2021 Slutt å bry deg meg han. Anonymkode: 7ed12...048 62
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutt å bry deg meg han. Anonymkode: 7ed12...048 Ja, er delvis enig. Men å gjøre noe så sinnssykt ondskapsfullt burde få en konsekvens mener jeg. Karma? Synes slike råtne personer burde eksponeres for hva og hvem de er. Anonymkode: d934b...a34 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Får hun advarsel fra andre, er det mulig hun vil lytte. Får hun advarsel fra deg, vil nok du bli avskrevet som gal og sjalu. Gå videre med ditt liv, og ikke følg med på hans. Anonymkode: 42b31...d3f 38
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For noen år siden, opplevde jeg et mareritt når en gift mann jeg hadde møtt bestemte seg for å anmelde meg for voldtekt(!) som hevn fordi jeg avslørte ham overfor kona. Det ble selvsagt henlagt, det var jo en syk påstand og umulig for han å bevise. Jeg anmeldte han for falsk anmeldelse, men det ble også henlagt. Fikk beskjed om at det var masse saker politiet prioriterte fremfor denne. Hyggelig. Så i dag er han skilt, har to barn og har fått seg kjæreste. Denne mannen er ond slik jeg ser det, og har lyst til å fortelle kjæresten hans om hvor gjennområtten han er, han har hverken anstendighet, empati, rettferdighetssans og er grunnleggende uærlig. Han prøvde altså å ødelegge livet mitt for å få hevnet seg fordi jeg fortalte at han var utro. Men om jeg forteller det til kjæresten, hvor jævlig han er, kommer han kanskje til å ta hevn for det også på en syk måte? Om du hadde en kjæreste som hadde kommet med falsk anmeldelse om voldtekt for å ødelegge livet til noen, hva ville du ha tenkt om denne personen? Et godt menneske, eller noen du ville blitt advart mot? Anonymkode: d934b...a34 Du er intet annet enn forstyrret at du i hele tatt tenker den tanken. Antar du 1. allerede går til behandlign gjør du ikke det så ta turen til fastlegen og få hjelp Anonymkode: f227f...51a 14
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Dette burde du holde deg unna. Jeg kan forstå trangen til å hevne seg, men her er det tydelig at du har å gjøre med noen som ikke eier skrupler. Hevnen du får i retur kan dermed bli langt verre enn du ser for deg. Anonymkode: fafa3...6f3 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Hvorfor avslørte du det overfor konen da? Fordi han ikke ønsket å fortsette forholdet til deg? Gjorde du det som hevn eller tenkte du at hun ønsket å vite det? Hun hadde garantert levd bedre i uvitenhet. Som en konsekvens ble både hans og konens liv ødelagt, i tillegg til at barnas familie gikk i stykker. Du ødela en hel familie for noe du selv var med på. Utroskap er ille og enda verre er det hvis man i tillegg ødelegger en familie pga det. Deres høres hevngjerrige ut begge to. Anonymkode: c562f...9d5 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor avslørte du det overfor konen da? Fordi han ikke ønsket å fortsette forholdet til deg? Gjorde du det som hevn eller tenkte du at hun ønsket å vite det? Hun hadde garantert levd bedre i uvitenhet. Som en konsekvens ble både hans og konens liv ødelagt, i tillegg til at barnas familie gikk i stykker. Du ødela en hel familie for noe du selv var med på. Utroskap er ille og enda verre er det hvis man i tillegg ødelegger en familie pga det. Deres høres hevngjerrige ut begge to. Anonymkode: c562f...9d5 Jeg avslørte det fordi han var en drittsekk på mange måter. Og det er ikke mulig å likestille å avsløre utroskap, som ikke er ulovlig, med å anmelde en uskyldig person for voldtekt. Det siste er både ondt og kriminelt. Bekymringsfullt at du ikke ser det. Anonymkode: d934b...a34 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Ta innover deg at du var elskeren, du gjorde noe veldig ufint. Og det er jo veldig spesielt at du gikk til kona hans. Hva var årsaken til det? Hvorfor gå å fortelle til noen som man selv er årsaken til. Du nevner om han. Hva med deg selv Er du gift? Har en mann fridd til deg? Anonymkode: 9631d...e52 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Ufff….Skjønner godt at du blir hevnlysten. Bra du er kvitt ham. Men det beste er nok å holde deg unna og la dem ta ansvar for egne liv. Hun finner antagelig ut hva slags fyr han er uten at du blander deg. Anonymkode: 2e28e...f5d 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta innover deg at du var elskeren, du gjorde noe veldig ufint. Og det er jo veldig spesielt at du gikk til kona hans. Hva var årsaken til det? Hvorfor gå å fortelle til noen som man selv er årsaken til. Du nevner om han. Hva med deg selv Er du gift? Har en mann fridd til deg? Anonymkode: 9631d...e52 Vil nok si at det han gjorde var tusen ganger mer ufint; både å være utro, og så komme med grov, falsk anmeldelse. Synes du dette er greit? En normal person gjør ikke sånt. Jeg var ikke gift nei, jeg var singel. Nå er jeg i et langvarig, fast forhold. Anonymkode: d934b...a34 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Hold deg unna. Du er kvitt han i livet ditt, vær fornøyd med det. Anonymkode: f3c22...152 3
Tøvftta Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Gi faen…. Det er ikke ditt problem! Selv om det var råttent gjort å anmelde deg, hvorfor henger du fast i fortiden? Kom deg videre og konsentrer deg om ditt eget liv! 8
Fireflies Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Forsøk å gå videre. Han har allerede anmeldt deg en gang, så gudene vet hva han vil gjøre neste gang. Forsøk å legg det bak deg, for din egen skyld. 3
Frk Midnattsol Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 Sitat Michelle Obama: When they go low, you go high..... Tenker at det beste for deg selv og din egen fremtid, er å la dette gå. Det høres ut som om dette er en skikkelig "energityv" i ditt liv, og har ikke denne mannen ødelagt og tatt fra deg nok nå? Skal du virkelig la han ødelegge mer i ditt liv? Tenker at hvis du på en eller annen måte tenker på dette daglig, så tar det for stor plass i livet ditt til at det er bra. Prøv heller å finne på ok ting å gjøre for deg selv, kjøp blomster, hør foredrag/forelesninger om ting som engasjerer deg, være med venner, lag god mat, inviter til middag og fest, kjøp deg gode duftlys, gå en tur i høstvindene, kjøp deg en kanelbolle bare for at den smaker godt osv osv.... Tenker at des mer bra ting du gjør for deg selv, des mer ser du at dette ikke er en bra ting å ha i livet ditt. Husk, du har bare disse dagene her på jorden, og det er du selv som bestemmer hva du skal bruke tiden på, og dette tror jeg ikke gjør deg godt overhode.... 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 Ligg unna. Saken deres er avsluttet og et avlagt kapittel. Skal dere til evig tid gå å plage hverandre? Må nok si som andre her at du fremstår som en smule gal her. Oppførselen din er ikke helt normal? Og regner med at det å sladre til kona hans var en hevn for noe annet (at han ikke ville forlate henne for deg?) Politiet har sett på saken og henlagt begge sakene. Så da er det på tide å sette punktum der. Begge fikk sin hevn Anonymkode: 1b0e4...864 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 Frk Midnattsol skrev (2 minutter siden): Sitat Michelle Obama: When they go low, you go high..... Tenker at det beste for deg selv og din egen fremtid, er å la dette gå. Det høres ut som om dette er en skikkelig "energityv" i ditt liv, og har ikke denne mannen ødelagt og tatt fra deg nok nå? Skal du virkelig la han ødelegge mer i ditt liv? Tenker at hvis du på en eller annen måte tenker på dette daglig, så tar det for stor plass i livet ditt til at det er bra. Prøv heller å finne på ok ting å gjøre for deg selv, kjøp blomster, hør foredrag/forelesninger om ting som engasjerer deg, være med venner, lag god mat, inviter til middag og fest, kjøp deg gode duftlys, gå en tur i høstvindene, kjøp deg en kanelbolle bare for at den smaker godt osv osv.... Tenker at des mer bra ting du gjør for deg selv, des mer ser du at dette ikke er en bra ting å ha i livet ditt. Husk, du har bare disse dagene her på jorden, og det er du selv som bestemmer hva du skal bruke tiden på, og dette tror jeg ikke gjør deg godt overhode.... Michelle Obama går jo så og si alltid low da, så dårlig eksempel. Men, skjønner hva du mener og takk for gode råd. Han var så ekstrem at han til og med klaget over at saken ble henlagt, og sa til meg i klartekst at målet var ødelegge livet mitt. Det klarte han ikke da, men det var en grusom opplevelse og jeg mener jo han burde få smake på karma en eller annen dag. Anonymkode: d934b...a34
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Han anmeldte deg fordi han forsøkte å overbevise kona si om at han ikke hadde vært utro, men at det var snakk om voldtekt. Å bli voldtatt tilgis, utroskap ikke. Så i bunn og grunn prøvde han bare å redde sitt egen skinn, ikke nødvendigvis å være ondskapsfull. Jeg mener det er tullete å snakke med den nye dama. Han kommer til å påstå det samme til henne, at du voldtok ham, men at saken dessverre ble henlagt. Du vil stå igjen som den store taperen her. Anonymkode: 055a8...d42 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Altså en eller annen gang, og jo fortere jo bedre, så bør man for sin egen del gå videre med sitt eget liv. Ikke la ekser eller andre fra fortiden som er ødeleggende få prege livet ditt. GÅ VIDERE Anonymkode: 9ac47...685 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå