Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, folksens, hva har dere planlagt for denne jula, om dere er kommet så langt som å planlegge den?

Jeg vet at vi skal til mine foreldre, det har jeg visst siden før jul i fjor, siden det er "annethvert år" som teller hos oss.

Jeg vet ikke enda hvor lenge vi får fri, men jeg håper at vi kan får det sånn som tildigere år, at vi kan være borte hele romjula. Men julefri pleier ikke avgjøres før i norvember dr jeg jobber, så.. vi får se.

Nytt av i år er at vi kommer til å ha bil, så da skal vi kjøre avsted etter jobb de siste dagen vi er på jobb før jul. Vi bor et godt stykke unna våre foreldre, ca 8 timers kjøring enten vi skal hit eller dit. Og sidn bare en av oss har sertifikat, så blir det langkjøring på meg ja... Gjett om jeg skal oppfrodre min elskede til å lære å kjøre bil! (Vi har ikke faktsik kjøpt bil enda da, men det skjer før jul. Vi har avtalt at vi skal kjøpe min avdøde farfars bil, det er min farmors ønske, men rent praktisk så har vi ikke overtatt den enda, siden den oppholder seg på sunnmøre og vi i Bergen. Det skal nok la seg ordne etterhvert, før jul er planen)

Hva med dere?

Jeg gleder meg i alle fall til jul!

(Jeg gledet meg til jul i fjor også, når vi feiret hos hans familie, det er ikke det, men det jo likevel ekstra koselig i år. Jeg liker hans familie også altså, men min familie er jo min da. Litt sårt at dette blir først jul uten farfar, men slik er det nå bare. Jeg ser ikke helt bort fra at farmor muligens feirer deler av julaften hos mamma og pappa, men det tar vi som det kommer. Jul er uansett deilig.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal feire jul hjemme i år! Har hatt huset i snart to år, men det er først dette året at vi har fått pusset opp kjøkkenet...så nå blir det jeg som lager julemiddagen.

Svigerfamilien kommer hit, og selvfølgelig mamma hvis hun ikke må jobbe.

Gleder meg!

Skrevet

i år skal vi hjem til mine foreldere.

sammen med bror + sambo

farmor

tante + onkel

Skrevet

Sambo blir med meg hjem til min familie.

Skrevet

Vi skal dra hjem til mine foreldre og feire jul i år.

Skrevet

Vi skal til mine foreldre i år, hadde hans her i fjor. :)

Gleder meg. Første jula i mamma og pappas nye leilighet så det blir jo spennende.

Skrevet

Jeg skal feire hjemme med mamma, lillesøster og stefar. Forhåpentligvis kommer det noen flere fra min familie og stefar sin familie.

Skrevet

Jeg har tre deilige uker med juleferie :) Da skal jeg hjem til mamma og pappa å kose meg masse :)

Skrevet

Har lyst å feire jul en eller annen plass i utlandet (der det er varmt)

Skrevet

Vi har også annenhver jul, og i år er det hjemme hos mine foreldre!

Menn det blir en kort julefeiring i år, siden juleaften er på en lørdag. Kan hende jeg kan få ordnet meg noen fridager i romjula.

Skrevet

Vi skal for andre gang feire jul hjemme hos oss selv. Og vi inviterer familien, så kan den som har lyst, komme ;)

Onsdag fikk vi vite at vi får garantert romjulsfri, kjempedeilig!! :)

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

I år skal vi feire jul hos søstra mi. Hun og jeg bor vegg i vegg, og jeg skal stå for all baking og laging av julemat. Vi blir meg, søstra mi, pappa, nevøen min og kanskje kjæresten min på julaften. Syns det er koseligst med ikke så mange mennesker, blir mer intimt enn om hele slekta skal samles. Og jeg skal være julenisse :nissevink: . Tror nevøen min på 2 1/2 år er gammel nok til å syns det er morsomt med julenisse :)

Jeg feirer vanligvis annenhver jul hos min familie og annenhver hos kjæresten sin.

Endret av Fairy
Skrevet

Jeg pakker med meg mann og sønn og reiser hjem til mamma og pappa på julaften. Vi feira hjemme til oss selv i fjor så det skal bli deilig med avveksling i år. Resten av jula skal jeg jobbe, men mannen min har fri.

Skrevet

I år er vi uten barn :grine: Så vi skal vel jobbe med oppussingen av den nye stua regner jeg med. Vi blir sikkert bedt bort men regner med at vi jobber her hjemme i stedet.

Skrevet

Foreldrene mine flytta fra hverandre tidligere i år så jeg aner ikke. Men det frister lite å feire jul med forloveden til pappa.. :roll:

Skrevet
Foreldrene mine flytta fra hverandre tidligere i år så jeg aner ikke. Men det frister lite å feire jul med forloveden til pappa.. :roll:

Den problemstillignen får vi neste år, siden min samboers far flyttet ut i januar. Hva han synes om å feire jul med farens nye "venninne" (er ike forlova han da i det minste) vet jeg ikke, men det fnner vi ut av neste år... (tipper vi feirer jul der hans småsøstre er jeg?)

Skrevet

Hvis vi får tak i billetter, så skal vi reise til Spania på julaften! :sjarmor:

Samboer har fri i romjula, men jobber natt til julaften...

Skrevet
Den problemstillignen får vi neste år, siden min samboers far flyttet ut i januar. Hva han synes om å feire jul med farens nye "venninne" (er ike forlova han da i det minste) vet jeg ikke, men det fnner vi ut av neste år... (tipper vi feirer jul der hans småsøstre er jeg?)

I begynnelsen feiret vi jul alle sammen, både skilt mamma og pappa, meg og samboer og søster og samboer.

Men nå feirer pappa som regel jul sammen med sin kjæreste... Og mamma feiret jul i Spania med sine foreldre i fjor.

Skrevet

I år blir det dessverre ingen juleferie, men jobbing i hele romjulen. Men skal nok få tid til mye julekos uansett, i det minste i jule- og nyttårshelgen. :nisse:

Skrevet

Vi reiser sannsynligvis bort i jula.

Til sydligere strøk.

Mor, søstrene mine, jeg og sannsynligvis min samboer!

Hvor er ikke bestemt.

Viktigste er bort og varmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...