AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Klarer dere gå til sengs med en mann dere synes har et stygt ansikt og stygg kropp? Dvs. at ingen av delene er noe fint å se på? Jeg vet at jeg ikke har hadde klart det. Må ha noe pent å se på, og har aldri gått til sengs med menn som ikke er veldig pene både i ansikt og kropp. Men ser endel stygge menn med dame som er penere enn de. Anonymkode: 0fddb...49b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Hva du synes er stygt, kan være pent i andres øyne. Anonymkode: 54aad...373 6
CorvusCorax Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Nei. Det må være fysisk attraksjon. Men husk at det er subjektivt. Jeg har en helt annen smak enn mine venninner. Kanskje du synes min smak er "stygg". 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Nei, overhodet ikke. Har ikke sex med noen jeg ikke synes er tiltrekkende. Anonymkode: 76a1d...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Hadde vel gjort det hvis jeg måtte, men det ville nok ikke vært så vått der nede... Anonymkode: 84330...33c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Ja fordi jeg er stygg selv. Det er lettere å kanskje håpe på noe mer med en mindre pen mann enn en kjekkas, selv om det ikke har skjedd meg enda. Men jeg må jo si at når jeg ser et par der begge er mindre pene, så er fortsatt mannen styggere enn dama. Og ser jeg et pent par, så er dama fortsatt penere enn mannen da også. Menn er helt klart mindre heldige enn kvinner med utseende generelt. Anonymkode: 5f042...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Altså.... Jeg skal være ærlig og jeg ser faktisk sjeldent et menneske jeg synes er stygt. Ingen av de jeg har datet har vært topptrente, alle har hatt litt mage, feks. Det har jeg og. Men jeg er da ikke stygg for det. Den beste sexen jeg har hatt var med en på 45 som hadde litt mage og var skallet.. 6 år eldre enn meg. Men han hadde trent hele livet og var veldig sterk i kroppen. Det har mye å si. Har du sett de gamle romerske statuene da? eller kunst fra renessansen? menneskene i denne kunsten har jo valker og ser tjukke og klumpete ut, men folk så på dem som pene og vakre. Jeg synes fortsatt slike kropper er estetisk pene. Anonymkode: f093a...458 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Nei, finner jeg ham ikke attraktiv så tenner jeg ikke. Anonymkode: fe60c...f22 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Jo jo, men alle vet jo hvordan pene menn med fine kropper ser ut. Vi har jo en objektiv standard for hvordan menn ideelt sett skal se ut. Så tenkt ut ifra dette. En som er så langt fra denne standarden at alt blir helt feil. Ville dere ha klart? Anonymkode: 0fddb...49b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Nei. Men det skal også sies at jeg kun tenner å sympatiske, intelligente menn. Utseendet er mindre viktig, men de kan ikke se ut som uteliggere eller troll. Anonymkode: 071fa...241
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 En kan bli både betatt og forelsket i noen bare pga sjarm og personlighet, trenger ikke være billedlig skjønn, nei. Anonymkode: e6943...85e
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg hadde ikke klart å ha sex med en mann jeg ikke synes er attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klarer dere gå til sengs med en mann dere synes har et stygt ansikt og stygg kropp? Dvs. at ingen av delene er noe fint å se på? Jeg vet at jeg ikke har hadde klart det. Må ha noe pent å se på, og har aldri gått til sengs med menn som ikke er veldig pene både i ansikt og kropp. Men ser endel stygge menn med dame som er penere enn de. Anonymkode: 0fddb...49b Leste du tråden om hun som hadde pent ansikt og ikke fin kropp siden du lager en tilnærmet lik tråd? Anonymkode: f0024...863
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg må jo finne mannen attraktiv. Men hva jeg synes er attraktivt, trenger jo ikke være noe andre synes er attraktivt. Dette er jo veldig subjektivt. Så er det jo også dette med attraksjon da.. om man faller for noen, altså når følelsene er tilstede, og man ikke bare har sex for sexens skyld alene, så er det vel en hel haug andre egenskaper som er avgjørende enn et flott utseende..? Anonymkode: d8e67...2c1
tjuva Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 For å sette det veldig på spissen. Stort sett så går ikke folk til sengs med noen di ikke er tiltrukket av. Somregel så har dette med utseende på ett eller annet nivå å gjøre. Så spissen. Mannen til ene venninna mi syntes jeg er absolutt ikke tiltrekkende, ikke litt engang. Kroppen er feil, ansiktet er feil, proporsjoner er feil. Venninna mi er over snittet pen. Så en liten twist, hun syntes det samme om mannen min. Ja, vi har snakket om dette noen ganger når vi er på rødvinsflaske nr 2 og 3. Å så ler vi litt av oss selv. Men, tror fremdeles jeg har tilgode å se ett stygt menneske. For alle, absolutt alle har flere gode kvaliteter. Og for min del kan jeg like gjerne bli tiltrukket og tenne på personens indre som yttre. Vi mennesker blir mere og mere overfladiske, og det gjør meg kvalm...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 Har nok gjort det når jeg var dritings. Men stort sett har man sex med folk man liker og syns er pene, det er bare forskjellig fra det akkurat DU syns er pent. Anonymkode: 7ddb0...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg tenner på personlighet, og utseendet har mindre betydning. Så ja, jeg har helt sikkert hatt sex med menn som betegnes som mindre pene, eller stygge, om du vil. Men menn med stygg personlighet klarer jeg ikke ha sex med. Da blir det full tørke og jeg løper fortere enn beina kan bære meg. Anonymkode: a7258...5a1 1
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Det har nok skjedd med de fleste som har hatt ONS i fylla😂... men ikke for det, de fleste har vært utrolig deilig selv om de ikke så ut som et fruktfat. Å være kåt i fylla, lakenstrekk og ikke for høyekrav kan jo skje den beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå