Gå til innhold

Er jeg sær som liker lukten av kjønnet når det er barbert der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det støtt og stadig fordi jeg ikke liker å få langt hår (1+ cm) der. Dessuten elsker jeg lukten av kjønnet mitt. Er det sært? 
(Er 👩🏼og har aldri fått noe problemer der nede).

Anonymkode: a77ac...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn generelt kan du tenke at hver gang du lurer på om du er den eneste som/sær som, så er svaret nei. Du er normal og du er ikke alene. 

Anonymkode: e8629...0cf

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke sær og du er ikke alene om det. Elsker selv lukten og smaken av mitt glatte skritt. 

Kvinne 

Anonymkode: cffd5...ccb

Skrevet

Tror nok heller det er min preferanse som er litt småsær. Lukter bedre når det er hår der, og det lukter mer også. 😍 Når en er glatt syns jeg lukten blir fraværende, det blir bare et lite hint, mens med hår så lukter det godt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg gjør det støtt og stadig fordi jeg ikke liker å få langt hår (1+ cm) der. Dessuten elsker jeg lukten av kjønnet mitt. Er det sært? 

No problems 

Flere av jentene jeg har vært sammen med har sagt de liker smaken av egne safter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sær nei! Jeg elsker den lukten fordi den blir jeg utrolig kåt av. Litt avhengig faktisk... så når jeg ikke har noen tilgjengelig smaker jeg på min egen precum, den smaker jo nesten det samme. Så jeg er ikke sær, men kanskje ikke helt normal?

Skrevet

Enig i at det lukter mye bedre med hår. Dypere, rikere og varmere duft. 

Anonymkode: 653ba...570

• Liker 1
Skrevet

Men med hår så må man huske ekstra godt på hygiene. Det lukter og smaker bedre, men det skal veldig lite til før det går fra deilig til dårlig.

Anonymkode: 2e37b...715

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men med hår så må man huske ekstra godt på hygiene. Det lukter og smaker bedre, men det skal veldig lite til før det går fra deilig til dårlig.

Anonymkode: 2e37b...715

Uten hår opplevde jeg mer svette i underlivet og at det dermed luktet mer/sterkere enn med hår? Sikkert individuelt, men hårene er der jo for en grunn - en av dem er å regulere temperatur og transportere bort svette fra huden.

Anonymkode: af480...ff5

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg synes ikke du er sær, men litt spesiell som innrømmer det. Selv liker jeg best duften av varm hud, og kjønn, så da er glattbarbert best. Men litt hår kan holde bedre på duftene, og jeg liker alle duftene som hører til der nede. Så alt i alt spiller det liten rolle. Duften og smaken er berusende hot uansett.

Skrevet

Nei, jeg liker også min egen lukt. Det er merkelig pirrende å lukte på tightsen min etter trening for eksempel, for den lukter alltid fitte 😍

Anonymkode: 3e757...703

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg liker også min egen lukt. Det er merkelig pirrende å lukte på tightsen min etter trening for eksempel, for den lukter alltid fitte 😍

Anonymkode: 3e757...703

🌶️🥵😈:rodmer: :sexy:

Anonymkode: a966e...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...