Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utro. Jeg har aldri vært det før, men nå skjedde det. Ingen unnskyldninger finnes, dette var klassisk dirty svik. Skal jeg fortelle det eller holde munn?

Anonymkode: f3a30...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det, selvfølgelig. Hvis ikke tar du valget for din partner. Vedkommende må selv få lov til å bestemme om de vil fortsette sammen med noen som har sveket dem.

Dessuten blir det så mye verre om det kommer frem senere😬

Anonymkode: e0bb0...250

• Liker 18
Skrevet

Ville du likt om den andre parten din holdt munn om det? 

Anonymkode: 49476...289

• Liker 9
Gjest Jmcclane
Skrevet

Det er bedre at hen hører det fra deg enn andre

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvorfor var du utro? Du trenger ikke svare meg, bare deg selv. 

Hvis du vil fortsette i forholdet er det jo mest redelig at du sier det. 

Er egentlig forholdet over, bør du ikke si noe og heller gjøre det slutt. 

Skrevet

Hold munnen om dere er godt gift med barn og du vet det aldri kommer til å gjenta seg. Fortell om dere er unge, kortvarig forhold og uten barn. 

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært utro. Jeg har aldri vært det før, men nå skjedde det. Ingen unnskyldninger finnes, dette var klassisk dirty svik. Skal jeg fortelle det eller holde munn?

Snu om på saken. Hva ville du at din bedre halvdel skulle gjort i denne situasjonen?

Hadde jeg vært deg ville jeg fortalt det.

Hadde jeg vært din bedre halvdel hadde jeg kastet deg ut på dagen.

Anonymkode: 3c4e3...31f

• Liker 3
Skrevet

Det beste er å være ærlig. 

Anonymkode: 68659...d63

• Liker 3
Skrevet

Det var i gjenåpningshelgen. Jeg og venninner var ute, ble litt fulle. Ingen av de andre så noe og jeg kjenner ikke den jeg hadde sex med. Vi gjorde det to ganger, men brukte kondom. Ingen feil ved forholdet hjemme, elsker ham med dreit meg ut nå. Har bare hatt ham før, ingen andre. Vil ikke miste ham.

• Liker 1
Skrevet

Ti stille dersom du og mannen din har det bra sammen. Feil kan skje. La det være din hemmelighet for bestandig.

Ikke gjør ham ulykkelig fordi du "ikke vil ha hemmeligheter for ham" eller fordi du vil lette egen samvittighet. Du risikerer å knuse ham, og å ødelegge det som faktisk kan bli et godt og langt forhold dere imellom.

Men lær av det. Pass deg selv så det ikke skjer igjen, for nå vet du hvordan det føles å ha tabbet seg ut. Unngå å sette deg i situasjoner der du mister kontrollen, for nå vet du noe om deg selv som du ikke visste om.

Husk også at feil kan skje, slik at du ikke reagerer for raskt dersom han en gang i fremtiden skulle gjøre samme feil. 

• Liker 7
Skrevet

Så latterlige dere er som later som at hun ikke liksom skal si noe for hans skyld. Patetisk.

Anonymkode: 6f427...bd5

• Liker 12
Skrevet

Skam deg.

Dette kommer til å spise deg opp over tid. Så det beste du kan gjøre nå er å fortelle ham det. Såpass mye respekt bør du ha for din partner.

Anonymkode: 96efd...798

• Liker 9
Skrevet

Hva ville du selv at parter hadde gjort i et slikt tilfelle? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg heller i retningen av at du ikke bør si noe, men det virker som om du unngår å konfrontere problemet.

Det er litt beleilig at du både var så full at dømmekraften forlot deg samtidig som at du hadde så kontroll på omgivelsene at du vet at dine venninner ikke skjønte noe. Startet utroskapen ved sexen eller allerede da du forsikret deg om at jentene ikke så noe? Du ante vel hvor dette var på vei?

Du sier at mannen din var din første. Jeg antar dere bor sammen siden du sier "ingen problemer hjemme". Var/er du klar for forhold da dere flyttet sammen? Giftet du deg (/flyttet dere sammen) litt tidlig? Var du "ferdig" med å utfolde deg seksuelt?

Hvordan var det å ha sex med kjæresten din etterpå? Var det som før eller hadde du det vondt? Det er ikke sikkert det går over. Det virker på meg som om du er ung. Skal dette "spøkelset" være med deg hver gang inn på soverommet?

Du legger vekt på at du ikke har vært utro før. Men ikke så mye om at du sverger til å aldri være utro igjen. Anger uten å endre noe er å lure seg selv.

Du ber om råd om hva du skal gjøre, men du hjelper oss ikke å se fremover med deg.

Anonymkode: ca8e8...8a0

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Fireflies said:

Hva ville du selv at parter hadde gjort i et slikt tilfelle? 

• Lykkelig forhold,
  • Følt at jeg hadde funnet drømmedama/sjelevenn,
  • Vist at han her kommer jeg til og ha livet ut.

Tatt det med seg i graven UTEN ett fnugg av tvil. Ja du dreit deg ut, men hvis du vet med deg selv at det var bare denne ene gangen og at du har lært av det hadde jeg holdt munn. For alt vi vet er de som skapt for hverandre, og hvorfor fortelle det bare for at han skal bestemme om han skal beholde deg? Ett forhold er ikke ett diktatur.

Anonymkode: 43c4d...4b7

• Liker 1
Skrevet

Om det var en mann som lagde tråden hadde han blitt halshugget.

Men greit når er kvinne er utro.....jaja.

Tragisk.

For min del: behandle andre mennesker slik du vil bli behandlet selv. 

Kunne aldri vært utro selv, eller å drikke så mye at man mister kontrollen.

Anonymkode: 429ae...984

• Liker 17
Skrevet

Det er så jævelig egoistisk å ikke si noe. Bevisst føre partneren bak lyset. 

Du sier du ELSKER ham. Da er du ærlig med ham, slik at det er han sitt valg om han vil tilgi eller ei. Ta ansvar for handlingene dine.

Du gjorde en feil og da må du ta konsekvensene. 

Fy søren som det skremmer meg med alle som mener det er bra å ikke si noe til en partner... En partner som blir ført fullstendig bak lyset og kan få hele teppet dradd bort under seg senere. Håper for deres skyld at det aldri skjer for dere. 

Jeg er en av de som partner valgte å ikke si noe til. Jeg fikk vite det et år senere av en kompis av ham på fylla. Det var helt forferdelig!! Men det største sviket var at han ikke fortalte det selv, men fortsatte å late som om livet var normalt. Hadde han lagt kortene på bordet, vist genuin anger og alt hadde jeg kanskje kunnet jobbe meg gjennom det. Men løyn? Glem det 

Anonymkode: 45d2f...186

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har ikke noe valg. Sannheten kommer alltid frem tilslutt

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):
  • Lykkelig forhold,
  • Følt at jeg hadde funnet drømmedama/sjelevenn,
  • Vist at han her kommer jeg til og ha livet ut.

Tatt det med seg i graven UTEN ett fnugg av tvil. Ja du dreit deg ut, men hvis du vet med deg selv at det var bare denne ene gangen og at du har lært av det hadde jeg holdt munn. For alt vi vet er de som skapt for hverandre, og hvorfor fortelle det bare for at han skal bestemme om han skal beholde deg? Ett forhold er ikke ett diktatur.

Det er derfor jeg spør TS hva hun selv skulle ønske skjedde. Jeg personlig hadde ikke villet ønsket å vite ved en engangshendelse, derav ville jeg ikke fortalt det.

Men hvis ts selv ville ønsket å få vite det, så bør hun gi han beskjed også.

utroskap er kjipt, men det er stor forskjell på en engangshendelse og gjentatte hendelser. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så jævelig egoistisk å ikke si noe. Bevisst føre partneren bak lyset. 

Du sier du ELSKER ham. Da er du ærlig med ham, slik at det er han sitt valg om han vil tilgi eller ei. Ta ansvar for handlingene dine.

Du gjorde en feil og da må du ta konsekvensene. 

Fy søren som det skremmer meg med alle som mener det er bra å ikke si noe til en partner... En partner som blir ført fullstendig bak lyset og kan få hele teppet dradd bort under seg senere. Håper for deres skyld at det aldri skjer for dere. 

Jeg er en av de som partner valgte å ikke si noe til. Jeg fikk vite det et år senere av en kompis av ham på fylla. Det var helt forferdelig!! Men det største sviket var at han ikke fortalte det selv, men fortsatte å late som om livet var normalt. Hadde han lagt kortene på bordet, vist genuin anger og alt hadde jeg kanskje kunnet jobbe meg gjennom det. Men løyn? Glem det 

Anonymkode: 45d2f...186

Da er vi i nesten samme båt, jeg ønsker at jeg aldri hadde funnet ut av det, såfremt det var en engangshendelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...