AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg er 20+4 i dag og våknet midt på natten av at jeg nesten kastet opp. Kvalmen er der enda. Har ikke slitt med kvalme tidligere i svangerskapet. Har googlet, men der står det at oppstått kvalme etter uke 20 skal gas alvorlig? Burde jeg ringe legekontoret eller noe sånt? Anonymkode: e3196...c70
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har hatt et par kvalmeanfall i midten av svangerskapet. Tror det var rundt uke 17-18. Fikk akutt kvalme, svimmelhet, det svartnet for øynene, kaldsvetting. Måtte akutt på do og kastet opp. Tok kontakt med lege etter at dette skjedde to ganger. Legen fant ikke noe feil med meg. Mest sannsynlig var det blodtrykksfall. Ville tatt en telefon til legekontoret. Anonymkode: add6a...0c7
Gjest 123 eller noe Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg fikk det for et par dager siden (uke 23) før jeg skulle legge meg, brakk jeg meg midt i stua og ble svimmel. Men da var det fordi vi hadde spist panert torsk med potetmos, følte fisken bare svømte rundt drøvelen min og mangelen på fast konsistens gjorde meg kvalmere og kvalmere utover kvelden 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå