Gå til innhold

Mannen min vil plutselig bruke kondom, jeg går på å-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil mannen min plutselig bare ha sex med kondom. Dette har vi ikke brukt før, men han sier at det er bedre for ham. Er dette en fetisj? Hva skjer?

Er det andre som har menn som vil bruke kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre ham?

Anonymkode: 264bb...ef6

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke bra ut..

Anonymkode: 7512b...8a9

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å spørre ham?

Anonymkode: 264bb...ef6

Han sier at det føles bedre?

Skrevet

Har du ikke spurt han? Sendte han et brev om dette?

Kvinner og overanalysering, null kommunikasjonsevne.

Anonymkode: a7bea...6e7

• Liker 8
Skrevet
Loff77 skrev (Akkurat nå):

Kanskje han har pådratt seg noe smittsomt😂

Tenkte det samme😬 Ts, du får se om han vil slutte å bruke de igjen om noen uker (sikkert ferdig med kuren da).

Anonymkode: 2807d...e85

• Liker 30
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det jeg tenker er at han er utro og har blitt smittet av en kjønnssykdom, han prøver å skjule dette med kondom slik at du ikke skal bli smittet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du ikke spurt han? Sendte han et brev om dette?

Kvinner og overanalysering, null kommunikasjonsevne.

Anonymkode: a7bea...6e7

Det er menn som har null kommunikasjonsevne. Spørre han? Man kan ikke vente å få et ærlig svar fra en mann.

• Liker 5
Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Det jeg tenker er at han er utro og har blitt smittet av en kjønnssykdom, han prøver å skjule dette med kondom slik at du ikke skal bli smittet. 

Det er akkuratt det jeg er redd for. Jeg spurte mannen min rett ut om han hadde besøkt (en dame som har prøvd seg på ham). Da ble han veldig rar. Jeg føler meg så utrolig dum som blir så følelsmessig engasjert i alt som skjer.

• Liker 3
Skrevet
Loff77 skrev (7 minutter siden):

Kanskje han har pådratt seg noe smittsomt😂

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Eller at han ikke stoler på ts lenger. Han har sikkert lest historier om kvinner som «glemmer» å ta pille for å bli gravid 

Anonymkode: b6ddd...960

• Liker 14
Skrevet

Det er vel ingen mann som foretrekker komdom. Isåfall veldig lite. Jeg hadde sagt dette er grunn til å snoke på telefonen, dere er gift?

Anonymkode: b7e96...8d9

• Liker 10
Skrevet

Jeg er også sikker på at han er smittet med noe. 

Hva med å si at uten er bedre for deg, så da får dere ha annenhver gang med og uten. Det er ikke sånn at han kan få det som han vil hver hang, på bekostning av deg. Man må møtes på midten. 

Anonymkode: c74bd...19d

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ingen mann som foretrekker komdom. Isåfall veldig lite. Jeg hadde sagt dette er grunn til å snoke på telefonen, dere er gift?

Ja vi er gift.

Skrevet

Redd for at du skal bli gravid eller så har han ubeskyttet sex med en annen. 

• Liker 7
Skrevet
Just now, Paranorama said:

Ja vi er gift.

Jeg ville prøvd å finne ut om han har vært utro. Dersom han ikke stoler på deg er det noe han kunne ha sagt, eller rett å slett ikke hatt samleie med deg. Stoler man ikke på den andre, så ligger man vel ikke sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er også sikker på at han er smittet med noe. 

Hva med å si at uten er bedre for deg, så da får dere ha annenhver gang med og uten. Det er ikke sånn at han kan få det som han vil hver hang, på bekostning av deg. Man må møtes på midten. 

Anonymkode: c74bd...19d

Hvordan er dette en løsning dersom du «er sikker på at han er smittet med noe»? 🤔 Da blir jo TS også smittet. 🤷‍♀️

TS: Jeg ville rett og slett sagt til mannen at dette lukter det muffins av, og krevd at dere sammen går til legen og sjekker dere for kjønnssykdommer før det blir noe mer sex. Også ser du om han da protesterer vilt (mistenkelig, og grunn til nærmere undersøkelser), tilstår eller sier at ok, det er greit. 

Anonymkode: 5a8e7...74d

• Liker 19
Skrevet

Støtter utro-teorien her, har aldri møtt  en mann som foretrekker kondom. Synes du bør kreve at han tar en test, jeg. (Sannsynligvis har han tatt en allerede.) Og du burde jo teste deg selv, han kan ha vært smittet en stund uten å vite det!

Anonymkode: 12347...b23

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Støtter utro-teorien her, har aldri møtt  en mann som foretrekker kondom. Synes du bør kreve at han tar en test, jeg. (Sannsynligvis har han tatt en allerede.) Og du burde jo teste deg selv, han kan ha vært smittet en stund uten å vite det!

Anonymkode: 12347...b23

Joda, to av mine ekser passet veldig på å bruke kondom fordi de var livredde for at jeg skulle bli gravid 🤣 

Anonymkode: b6ddd...960

• Liker 2
Skrevet
Paranorama skrev (31 minutter siden):

Nå vil mannen min plutselig bare ha sex med kondom. Dette har vi ikke brukt før, men han sier at det er bedre for ham. Er dette en fetisj? Hva skjer?

Er det andre som har menn som vil bruke kondom?

Når jeg ser de andre trådene du har opprettet og innlegg du har skrevet i andres tråder, så er jeg helt overbevist om at du bare er her inne for å provosere. Tror overhodet ikke på noe av det du skriver dessverre, det meste av det henger ikke sammen og når man har gått igjennom profilen din så ser man at mye (om ikke alt) er løgn og oppdiktet. Syns det er dårlig gjort å la andre bruke tid på å svare deg når du åpenbart bare er her fordi du kjeder deg og for å trolle. 

Anonymkode: 13e77...7cd

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...