HMSP Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Hei på dere alle! Jeg skal reise til London en uke nå i oktober. I den forbindelse var det jeg håpet på litt hjelp fra dere. Jeg er veldig glad i stoffbutikker og har planer om å sy noen drakter og kjoler i vinter. Dvs. at jeg trenger bomull/bomullslignende stoffer. Så var det jeg lurte på om dette kanskje kunne lønne seg å se etter i london. Men hvor? Noen som vet? Klem
gummis Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Heisann. Prøv John Lewis på Oxford St. Har selv kjøpt endel stoff der. De har en avdeling med bomullstoff og masse mønster. MEN - jeg vet ikke pris. Du får det sikkert til bedre pris hvis du drar mer i utkanten. Desverre usikker på stoffbutikker der. Ha en god tur
HMSP Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2002 Kjempefint! Jeg har allerede notert meg det bak øret og nå reiser vi snart - jippi Noen som har flere gode tips slik i innspurten? Takker!
Midnattsol Skrevet 22. oktober 2002 #4 Skrevet 22. oktober 2002 Er du hekta på stoff?? hehe Libertys har vel noen stoffer kanskje. Eller er de kanskje litt spesielle?? Den er jo i byen, så du kan jo stikke innom å se Ellers er det en stoffbutikk i en landsby nær Kew Gardens som heter "Stitch in time", så hvis du skal i området der kan du jo stikke innom den. Har hørt at den ikke er sånn kjempeimponerende, så det er visst ikke verd å ta turen dit KUN for den butikken. God tur til London!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå