AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Var på et jobbintervju på fredag og følte det gikk veldig bra. Er det innafor å ringe el sende en mail for å høre hvordan det ligger an? Følte etter intervjuet at det var mer jeg kunne sagt (er ikke det typisk), på tross av at det gikk veldig bra og var trivelig. er det dumt å si noe om det også? Anonymkode: ff850...cb7
Alauda Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var på et jobbintervju på fredag og følte det gikk veldig bra. Er det innafor å ringe el sende en mail for å høre hvordan det ligger an? Følte etter intervjuet at det var mer jeg kunne sagt (er ikke det typisk), på tross av at det gikk veldig bra og var trivelig. er det dumt å si noe om det også? Anonymkode: ff850...cb7 Jeg ville gitt det en uke, så er det ok. Og ring, ikke send mail. Endret 6. oktober 2021 av Alauda
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Det er altfor tidlig og kontakte de allerede nå. Sikkert flere som tenker de burde si mer. Du må og tenke på det har vært helg og de trenger tid å gå gjennom søknader som sikkert er mange. Mase så tidlig i prosessen er ikke alltid positivt for deg. Andre tenker nok som deg men du bør avvente og se hva som skjer. Anonymkode: 65925...5d9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var på et jobbintervju på fredag og følte det gikk veldig bra. Er det innafor å ringe el sende en mail for å høre hvordan det ligger an? Følte etter intervjuet at det var mer jeg kunne sagt (er ikke det typisk), på tross av at det gikk veldig bra og var trivelig. er det dumt å si noe om det også? Anonymkode: ff850...cb7 Normalt sier de som har lyst ut stillingen noe om forventet framdriftsplan under selve intervjuet. Det er for eksempel ikke vanlig å ringe referanser før man har gjennomført alle intervjuene. Anonymkode: 327b0...707
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg ville nok reagert negativt dersom du tok kontakt. Det ville vært masete for meg. Jeg har ikke glemt noen. Jeg har ikke glemt at jeg er i en ansettelsesprosess. Jeg kommer til å kontakte deg. Intervjuet er mest for å se hva slags person du er. Hva du sier eller glemmer å si er faktisk ikke så veldig viktig, sammenlignet med all den kommunikasjonen som ikke er verbal. Anonymkode: 21068...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg ville nok reagert negativt dersom du tok kontakt. Det ville vært masete for meg. Jeg har ikke glemt noen. Jeg har ikke glemt at jeg er i en ansettelsesprosess. Jeg kommer til å kontakte deg. Intervjuet er mest for å se hva slags person du er. Hva du sier eller glemmer å si er faktisk ikke så veldig viktig, sammenlignet med all den kommunikasjonen som ikke er verbal. Anonymkode: 21068...4fc Takk for svar alle. Det var godt å høre, får håpe intervjuer er som deg i tankegangen ts Anonymkode: ff850...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå