Gå til innhold

Mulige ruter til oppkjøring, Lillestrøm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

har oppkjøring i november hos Lillestrøm trafikkstasjon. Jeg er nervøs, ikke for selve prøven, men fordi jeg trenger førerkortet så fort som mulig. Ser derfor etter noen tips på ruter folk har fått ved den samme trafikkstasjonen, slik at jeg kan øve litt på de ulike rutene før oppkjøringen.

Takk!

Anonymkode: d8873...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også oppkjøring på Lillestrøm trafikkstasjon i november, og har blitt fortalt at det går en rute over Grorud i Oslo hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også oppkjøring der i november! Gruer meg 😭 Man skal vel gjennom bykjøring/landevei/motorvei. 

Ville prøvd å kjøre en del i retning Lørenskog/Losby, samt mot Grorud/Stovner 🤔 Vet ikke om man rekker inn til Oslo sentrum/Grønland??! 

Hvilket klokkeslett har dere oppkjøring? Jeg har i rushtiden 🤔

Anonymkode: 144c3...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har også oppkjøring der i november! Gruer meg 😭 Man skal vel gjennom bykjøring/landevei/motorvei. 

Ville prøvd å kjøre en del i retning Lørenskog/Losby, samt mot Grorud/Stovner 🤔 Vet ikke om man rekker inn til Oslo sentrum/Grønland??! 

Hvilket klokkeslett har dere oppkjøring? Jeg har i rushtiden 🤔

På Lillestrøm trafikkstasjon? Læreren min mener jeg er klar for oppkjøring og vil bestå, så jeg gleder meg til å få det overstått! Har fått time 12:30 :) Tenker det er faktisk greit med rushtid, fordi da vil du sitte mye i kø😂 Man kjører ikke inn til Oslo sentrum hvis man tar det på Lillestrøm, men man kan få en rute helt til Alna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok over 10 år siden jeg tok lappen der, men den gang fikk jeg en rute som gikk gjennom Grorud opp (og igjennom) Sinsenkrysset og tilbake igjen. Heldigvis var dette kl 07:30 så sensor mente det ikke var vits i å kjøre den ruten da vi hadde blitt sittende å stampe i kø, så fikk en hyggelig rute via E6 opp til Kløfta og tilbake gjennom Frogner i stede 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (18 minutter siden):

Riktignok over 10 år siden jeg tok lappen der, men den gang fikk jeg en rute som gikk gjennom Grorud opp (og igjennom) Sinsenkrysset og tilbake igjen. Heldigvis var dette kl 07:30 så sensor mente det ikke var vits i å kjøre den ruten da vi hadde blitt sittende å stampe i kø, så fikk en hyggelig rute via E6 opp til Kløfta og tilbake gjennom Frogner i stede 😊

Sinsenkrysset?! Dette må jeg sjekke med læreren min…fordi vi har ikke kjørt der 🥺😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Sinsenkrysset?! Dette må jeg sjekke med læreren min…fordi vi har ikke kjørt der 🥺😅

Ville absolutt sjekket og vært forberedt, det krysset er ikke beryktet for ingenting! Fikk rimelig sjokk når jeg fikk den ruta ja! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😱😭 Har time 8.30..... Er det ikke mye rush og styr rundt Sinsen osv da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

😱😭 Har time 8.30..... Er det ikke mye rush og styr rundt Sinsen osv da? 

Rushen kan ha begynt å avta da, men er du heldig så kjører dere mot Fetsund

Anonymkode: 91a4f...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mye ruter i området Sinsenkrysset - Stovner

Anonymkode: 91a4f...e58

Da skjønner jeg helt ærlig ikke hvorfor kjørelæreren min har kjørt med meg i det området? Blir så irritert…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolene deler jo ut oversikt over mulige ruter, så det er jo bare å spørre!

Anonymkode: 725e8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skolene deler jo ut oversikt over mulige ruter, så det er jo bare å spørre!

Anonymkode: 725e8...085

De hadde ikke det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Hei, jeg har oppkjøring imorgen i Lillestrøm har noen peiling om hvor man kjører eller hva slags ruter man får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 hours ago, Ali hamza said:

Hei, jeg har oppkjøring imorgen i Lillestrøm har noen peiling om hvor man kjører eller hva slags ruter man får?

Kanskje for sent nå men... Det er 10 år siden jeg kjørte opp sist, men jeg kjørte til Åråsen, mot Leirsund, opp mot Skedsmokorset, derfra småveien mot Nittedal kirke, så småveien til Olavsgaard/Hellerudsletta og så RV22 tilbake til trafikkstasjonen. Har fått den ruta to ganger, men begge ganger på MC, lett og tung.

Anonymkode: ea9f2...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja, men det som lærer min og jeg vi har kjørt mot Skedsmokorset også Nittedal kirke, men er litt usikker om hva slags rute jeg får idag, siden jeg har oppkjøring, og er nervøs. Skal ta i Lillestrøm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
18 hours ago, Ali hamza said:

Oja, men det som lærer min og jeg vi har kjørt mot Skedsmokorset også Nittedal kirke, men er litt usikker om hva slags rute jeg får idag, siden jeg har oppkjøring, og er nervøs. Skal ta i Lillestrøm 

Er det bil du kjørte opp for? Kanskje de har forskjellige ruter for bil og MC. Jeg tok oppkjøringa for bil i Oslo. Uansett, jeg håper du besto i dag. Fortell gjerne om ruta og hvordan det gikk.

Anonymkode: ea9f2...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...