AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Datet en fyr en stund og endte med sex etter hvert. Ene gangen så måtte jeg stoppe under sexen pga smerter, vet ikke helt hva det kom av, har slitt med cyster. Jeg klarte å krabbe meg til fosterstilling og ble liggende. Var veldig nær ved å besvime av de sinnsyke smertene. Måtte ha hjelp av han til å bevege beina for det gjorde så vondt. Blodet rant ut av meg mens jeg lå der. Måtte bare fokusere på egen pust, men det gikk sikkert 30 min før det roet seg. Da jeg lå i fosterstilling så dasket han meg på rompa, han lo og ville ha meg på igjen. Jeg ba han om å slutte å ta på meg for det var så vondt, men han ga seg ikke. Han kom med et glass vann og smertestillende til meg, jeg klarte ikke holde glasset selv så ham måtte gi meg vann. Når jeg klarte å bevege meg litt mer så gikk jeg sakte og krympet sammen til do. Det rant fortsatt blod ut av meg, noen klumper og.. Gikk inn igjen for å legge meg i sengen, var ganske bleik, kvalm, klam, svett, skalv. Han presset meg til å suge han selv om jeg sa nei, han ville komme og ba meg om å ta meg sammen. Pikken hans smakte blod, han fikk ikke til å komme så ham løftet meg oppå i stedet. Jeg faket noen orgamselyder i håp om at han snart skulle komme. Han kom 5 min senere og da fikk jeg endelig ro. Jeg tenkte flere ganger på å bare reise, men jeg var redd han skulle bli sint. Etter dette så blør jeg i et par uker før det roet seg. Nå 4-5 mnd senere så sliter jeg fortsatt med det psykiske ved å ha sex. Jeg vegrer meg for å få smerter, jeg gråter så fort det gjør litt vondt og er redd for å bli presset igjen, selv med annen fyr. Cystene er borte, jeg har operert så det er ingen grunn til at jeg skal få smerter mer. Hva kan jeg gjøre for å løse det psykiske rundt det? Hvorfor reagerer jeg så sterkt? Anonymkode: 1208d...c7b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Dette er jo voldtekt. Du skulle bitt han i pikken og dratt. Syk mann. Æsj. Dater dere fortsatt? Han fortjener ikke kjæreste. Noe god mann er han ikke! Anonymkode: 2aeb7...285 19
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenkte flere ganger på å bare reise, men jeg var redd han skulle bli sint. Anonymkode: 1208d...c7b Det her skjønner jeg bare ikke. Hadde det gjort noe om han ble sint? Anonymkode: ad5e7...363 8
Gjest tranedatter Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Selv om du har fjernet cyste, så kan de jo komme igjen. Den mannen høres bare helt jævlig ut. Fysj! Og du reagerer fordi det var en voldtekt! Klem til deg.
Troyamin Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å løse det psykiske rundt det? Hvorfor reagerer jeg så sterkt? Anonymkode: 1208d...c7b Husk! Dette er ikke din skyld!❤️ Du ble utsatt for overgrep av en syk mann! Du kontakter en privat psykolog som er flink med traumer. I tillegg bør du snakke med en venninne om dette. Sammen er dere sterke og da kan du anmelde hendelsen til politiet. Selv om det ikke er sikkert at du når fram med en anmeldelse, så står dette i mannens papirer. Dermed blir det lettere når neste person han voldtar, å nå gjennom med sin anmeldelse. For tro meg, en slik mann VIL gjøre dette igjen! 6
CorvusCorax Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Du reagerer så sterkt fordi du ble seksuelt misbrukt. Det er ikke rart i det hele tatt at du sliter med dette. Huff, får så vondt av deg. Det kan være lurt å ta kontakt med en terapeut eller snakke med en god venn. Få det ut. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det her skjønner jeg bare ikke. Hadde det gjort noe om han ble sint? Jeg kan forstå hun var redd han skulle bli sint - noen fryser til under panikk. Hun ønsket kanskje ikke mer smerte i tillegg til den hun allerede følte. Om en date kan være så lite sympatisk og påtrengende, så er det ikke rart om hun fryktet å få juling i tillegg - eventuelt bli drept eller voldtatt (igjen). 8
Hunmedham Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Jeg tror det er veldig viktig at du gjør deg sterk og ikke synker ned i en offerrolle. Selvsagt kutter du ut fyren, dette viste deg en svært dårlig side av ham. Men ikke gjør det svakere enn du er, ikke terp på "voldtektsoffer"-begrepet, ikke la denne ene opplevelsen ødelegge ditt forhold til sex og til menn. Du hadde en kjip opplevelse, du har tilbakelagt det, så gå videre i livet én erfaring rikere men uten varige mén. Det innebærer at du legger det bak deg. Ikke oppsøk masse velment venninneprat som vil kunne trekke deg ned. Ikke anmeld eller bland inn politiet. Dette er en sak som garantert blir henlagt og da har du bare brent mye energi fånyttes. Gå videre. Ikke la denne saken skade deg mer enn den trenger. Å skrive på KG var kanskje ikke noe sjakktrekk. Her vil du få en masse kommentarer fra andre som vil fortelle deg hvor ille dette vare, hva slags monster denne mannen var, at du er et offer og at du skal starte politisak. Alt dette vil psyke deg ned og trekke deg ned. Ikke gå den veien. Det vil ikke være bra for deg. Søk hjelp hvis du tror du trenger, hvis du kjenner etter og tror du har behov for det, men ikke bare fordi andre sier at du skal. Ikke bli et offer! Endret 6. oktober 2021 av Hunmedham 6
CorvusCorax Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Hunmedham skrev (6 minutter siden): Jeg tror det er veldig viktig at du gjør deg sterk og ikke synker ned i en offerrolle. Selvsagt kutter du ut fyren, dette viste deg en svært dårlig side av ham. Men ikke gjør det svakere enn du er, ikke terp på "voldtektsoffer"-begrepet, ikke la denne ene opplevelsen ødelegge ditt forhold til sex og til menn. Du hadde en kjip opplevelse, du har tilbakelagt det, så gå videre i livet én erfaring rikere men uten varige mén. Det innebærer at du legger det bak deg. Ikke oppsøk masse velment venninneprat som vil kunne trekke deg ned. Ikke anmeld eller bland inn politiet. Dette er en sak som garantert blir henlagt og da har du bare brent mye energi fånyttes. Gå videre. Ikke la denne saken skade deg mer enn den trenger. Å skrive på KG var kanskje ikke noe sjakktrekk. Her vil du få en masse kommentarer fra andre som vil fortelle deg hvor ille dette vare, hva slags monster denne mannen var, at du er et offer og at du skal starte politisak. Alt dette vil psyke deg ned og trekke deg ned. Ikke gå den veien. Det vil ikke være bra for deg. Søk hjelp hvis du tror du trenger, hvis du kjenner etter og tror du har behov for det, men ikke bare fordi andre sier at du skal. Ikke bli et offer! Du tuller, sant? Har du lest HI? Hun har ikke satt seg selv i en offerrolle. Hun spør om råd for å komme videre. Altså, det motsatte av hva du antyder. Skal man legge lokk på alle følelser vil det til slutt renne over - og for noen er det godt å få det ut, for så å gå videre. Å snakke med en venninne er absolutt en god idé etter en slik opplevelse. Støtte vil aldri psyke noen ned - men heller gjøre en sterkere. Kanskje TS trenger å høre at dette var galt, at hun ble behandlet dårlig - slik at hun på den måten føler seg trygg i sine følelser. Kanskje TS trenger å høre at denne mannen ikke er alle menn. At denne mannen var et monster. Slik at hun trygt kan date igjen. "En erfaring rikere"? 🤦♀️ 16
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Blodet rant ut...? Høres ut som mere troll. Tipper han hadde reagert om blodet rant ut av deg. Anonymkode: 9051c...78a 4
Gjest tranedatter Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Å ikke gjøre motstand er faktisk den vanligste reaksjonen under seksuelle overgrep. Mange tror alle går inn i fight eller fly (kjemp eller flykt), men merparten går altså inn i freeze (frys). Kjemp, flykt, eller frys (underarbeid.org) Dette er et sett for hjernen å beskytte oss, hjernen fjerner oss fra situasjonen, psykisk. Hvilket også medfører at man ikke husker så godt hva som har skjedd. Endring gjennom barndommens smerte - RVTS (rvtsmidt.no) Fantisk så mange som 70% av de som blir utsatt for overgrep opplever "freeze". 5 fakta om voldtekt | Amnesty International Norge
Troyamin Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blodet rant ut...? Høres ut som mere troll. Tipper han hadde reagert om blodet rant ut av deg. Anonymkode: 9051c...78a Jeg har blitt utsatt for overgrep av en mann gjennom flere år som ikke brydde seg om min smerte eller blod. Og jeg kan skrive dette under navnet til en bruker som har vært på KG noen år. På den måten kan du kanskje forstå at en ikke må være et troll for å påstå noe slik! 12
Hunmedham Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 CorvusCorax skrev (11 minutter siden): Hun har ikke satt seg selv i en offerrolle. Hun spør om råd for å komme videre. Altså, det motsatte av hva du antyder. Jeg gir henne råd til å komme seg videre - og rådet mitt er å ikke dvele for mye ved det som skjedde. Jeg sier heller ikke at hun har satt seg selv i en offerrolle, men jeg råder henne til å ikke gjøre det heller. 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Det florerer av tråder på KG der damer lurer på om de har blitt utsatt for voldtekt, og veldig ofte har de ikke det. Men dette her, det er altså ikke litt greit engang. Dette er et seksuelt overgrep og fyren skulle fått deng. TS, du bør oppsøke fastlegen for å bli henvist videre til psykolog eller annen form for samtaleterapi for å få bearbeidet dette. Og så håper jeg du finner en snill fyr som kan hjelpe med å reparere din forståelige skepsis til menn. Anonymkode: cccdd...54f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Blodet rant ut...? Høres ut som mere troll. Tipper han hadde reagert om blodet rant ut av deg. Anonymkode: 9051c...78a Hva er problemet ditt? Anonymkode: c833d...85d 3
Hunmedham Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Troyamin skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt utsatt for overgrep av en mann gjennom flere år som ikke brydde seg om min smerte eller blod. Hvorfor i granskauen blander du inn dette her? Ønsker du at TS skal bli mest mulig deprimert og skadet av det som skjedde eller ønsker du henne et godt liv? Det siste, antar jeg. Så bygg henne opp, ikke trekk henne ned ved å fortelle henne om dine skrekkhistorier. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dette er jo voldtekt. Du skulle bitt han i pikken og dratt. Syk mann. Æsj. Dater dere fortsatt? Han fortjener ikke kjæreste. Noe god mann er han ikke! Anonymkode: 2aeb7...285 Nei vi dater ikke, jeg godtok jo etter jeg sa nei, så jeg syns det er rart å se på det som voldtekt.. Anonymkode: 1208d...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 tranedatter skrev (34 minutter siden): Selv om du har fjernet cyste, så kan de jo komme igjen. Den mannen høres bare helt jævlig ut. Fysj! Og du reagerer fordi det var en voldtekt! Klem til deg. Jeg føler jeg fryste til og bare gjorde det jeg fikk beskjed om. Jeg skulle helt klart bare reist. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blodet rant ut...? Høres ut som mere troll. Tipper han hadde reagert om blodet rant ut av deg. Anonymkode: 9051c...78a Nei, blodet rant, ikke fosset, men rant. Det smakte av penisen hans etterpå. Hunmedham skrev (3 minutter siden): Jeg gir henne råd til å komme seg videre - og rådet mitt er å ikke dvele for mye ved det som skjedde. Jeg sier heller ikke at hun har satt seg selv i en offerrolle, men jeg råder henne til å ikke gjøre det heller. Jeg gjør ikke det. Jeg tenker på det i blant, gruer meg rundt sex og er veldig nervøs rundt det. Ellers er hverdagen normal. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det florerer av tråder på KG der damer lurer på om de har blitt utsatt for voldtekt, og veldig ofte har de ikke det. Men dette her, det er altså ikke litt greit engang. Dette er et seksuelt overgrep og fyren skulle fått deng. TS, du bør oppsøke fastlegen for å bli henvist videre til psykolog eller annen form for samtaleterapi for å få bearbeidet dette. Og så håper jeg du finner en snill fyr som kan hjelpe med å reparere din forståelige skepsis til menn. Anonymkode: cccdd...54f Jeg er usikker på ordet voldtekt siden jeg godtok tilslutt. Hunmedham skrev (3 minutter siden): Hvorfor i granskauen blander du inn dette her? Ønsker du at TS skal bli mest mulig deprimert og skadet av det som skjedde eller ønsker du henne et godt liv? Det siste, antar jeg. Så bygg henne opp, ikke trekk henne ned ved å fortelle henne om dine skrekkhistorier. Det bryter meg mer ned om jeg er den eneste som har opplevd slik. Det er faktisk støttende å vite at man er flere, som har kommer gjennom slikt. Anonymkode: 1208d...c7b 9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 Du har opplevd en smertefull voldtekt. Det må ha vært traumatisk. Kanskje du trenger psykolog for å komme over dette. En stor klem til deg ❤️ ❤️ ❤️ Tenk at det finnes så grusomme mennesker 🤬🤬🤬 Anonymkode: 591c1...414 1
CorvusCorax Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Hunmedham skrev (2 minutter siden): Hvorfor i granskauen blander du inn dette her? Ønsker du at TS skal bli mest mulig deprimert og skadet av det som skjedde eller ønsker du henne et godt liv? Det siste, antar jeg. Så bygg henne opp, ikke trekk henne ned ved å fortelle henne om dine skrekkhistorier. @Troyamin avkrefter en påstand om "troll" - hun henvender seg ikke til TS. Hvordan er det å "trekke noen ned"? Du må slutte å tulle - for dette blir for dumt. 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Mange voldtektsofre gir etter fordi det virker som det tryggeste valget i den truende situasjonen de er oppi. Fight flight freeze fawn Anonymkode: 591c1...414 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå