AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Hei, Jeg har veeeeldig lite eggløsningsslim, om noe i det hele tatt og vil gjerne øke det for å bedre sjansen for graviditet. er det noen som har erfaring med Grapefruktkjerne ekstrakt, og om det økte slimmengden? Har bestilt citrosept fra helsekost, og tenker det kan være verdt forsøket. Anonymkode: d5396...f35
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Få resept på letrozol av legen din. Det skal vist fungere bra for eggløsningen Anonymkode: d1e9d...916
Amatariel Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har aldri sett noe til EL-slim, så jeg tenkte også å forsøke grapefruktkjerneekstrakt. Smakte dog så grusomt at jeg ikke klarte mer enn èn syklus. Og så aldri noe mer EL-slim. Men Solvipect slimløsende hostesaft har jeg hatt god effekt av. Har blitt gravid to ganger ved bruk av det. Nå er jeg gravid med nr.4 og har fortsatt enda aldri sett EL-slim, så heldigvis må man ikke SE det for å bli gravid. Det er oppi der. Men hostesaften hjalp kanskje for meg å tynne det litt ut.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Takk for svar dere! Har eggløsning altså, både observert ved tempting, eggløsningstest og eggløsningsmerter som veksler side hver mnd😅😊 Ellers veldig stabil syklus, men bare ikke det der hersens slimet… kanskje det Er oppi der ja😫😅 Anonymkode: d5396...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå