Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fødsel hadde jeg de største nattbindene man får kjøpt i butikk, men de fylte seg ekstremt fort og jeg måtte bytte konstant. Er derfor på utkikk etter noe som tåler litt mer og ønsker tips 

Anonymkode: 882f9...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sist fødsel hadde jeg de største nattbindene man får kjøpt i butikk, men de fylte seg ekstremt fort og jeg måtte bytte konstant. Er derfor på utkikk etter noe som tåler litt mer og ønsker tips 

Har seks barn og aldri hatt behov for det, men du får kjøpe Tena-"bleier" på apoteket da. Som er for inkontinens.

Anonymkode: 309b3...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har seks barn og aldri hatt behov for det, men du får kjøpe Tena-"bleier" på apoteket da. Som er for inkontinens.

Anonymkode: 309b3...19f

Nei man er vel forskjellig. Gravid med min nr 4 og hos meg har det rent noe alvorlig. 
Ja har tenkt på de faktisk!

Skrevet

Her gikk vannet som det gjør på film, med ett splæsj hjemme. Så rant det jevnt hele veien til sykehuset. Jeg tok på mannens bokser og dyttet ett håndkle nedi 😂

Anonymkode: 1298e...6f9

• Liker 5
Skrevet

Med nr 1 gikk vannet på sykehuset, men med nr 2 gikk det hjemme. Da tok jeg bare en av bleiene til eldste, de er jo laget for å holde på en del væske så det funket helt supert. 

Anonymkode: beeb4...1ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her gikk vannet som det gjør på film, med ett splæsj hjemme. Så rant det jevnt hele veien til sykehuset. Jeg tok på mannens bokser og dyttet ett håndkle nedi 😂

Anonymkode: 1298e...6f9

Ja sant! Dette skjer faktisk folk😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med nr 1 gikk vannet på sykehuset, men med nr 2 gikk det hjemme. Da tok jeg bare en av bleiene til eldste, de er jo laget for å holde på en del væske så det funket helt supert. 

Anonymkode: beeb4...1ac

Det var rett og slett ikke så dumt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har brukt bleie til storesøsken, men det finnes jo voksenbleier.

Hva med sånne

https://www.vitusapotek.no/handelsvarer-reseptfrie-legemidler/r13-inkontinensmateriell/30501-bleier-alt-i-ett/attends-slip-regular-plus-10xl-tapebleie-14-stk/p/972197

Anonymkode: 555b6...d8f

Ja jeg skal jaggu kjøpe meg dette! Takk🙏🏻

Skrevet

Jeg brukte også bleie fra storesøster ved andre fødsel. Og så hadde vi sånn stor sengebeskyttelse, som man også får kjøpt på apotek, f.eks. fra Tena, og la i setet i bilen. Det er nok mange som ikke får bruk for det. Men vannet mitt har gått hjemme akkurat i det vi var i ferd med å dra til sykehuset ved begge fødsler. Og det her rent mye, så bleie og underlag reddet bilsetet andre gang (vi var klok av skade fra første fødsel). 

Anonymkode: fa9ce...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...