AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #21 Del Skrevet 7. november 2021 Sundvik fra Ikea, brukt til begge mine. Er såpass glad i den stellekommoden at jeg kvier meg litt for å selge den nå som vi er ferdige med stell der, har hatt så mange fine stunder der 😅 I den har jeg hatt bleier og diverse stelleutstyr i hylla under, litt skift i øverste skuffen og kluter, smekker og gulpekluter i nederste skuffa. Ikke savnet noen ting med den, egentlig, vært veldig fornøyd med den. Så lenge man alltid holder en hånd på baby, er det ingen fare for at den faller ned. Man lar jo ikke baby ligge der alene. Anonymkode: 66542...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #22 Del Skrevet 7. november 2021 Veldig fornøyd med at vi kjøpte stellebord, men fikk bare brukt det 6 måneder. Da var ingen for aktiv til at det var sjans til å skifte på bordet, måtte ta det stående på gulvet. Anonymkode: 6435d...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå