Gå til innhold

Helt ærlig - Gir du til bøssebærerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke alltid jeg har gjort det. Det har hendt at jeg bevist ikke har åpnet døra. Men i år har jeg tenkt å gi, barneekteskap er så jævlig feil på alle måter og noe jeg kjenner stikker så uendelig djupt i hjertet. Stakkars stakkars barn. 

Pleier du å gi? 

Anonymkode: a48f1...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det har jeg allerede gjort til de grader bla. via skatt. 

Anonymkode: 0dcec...f5b

• Liker 6
Skrevet

Hvis pengene i tillegg gikk til å bekjempe voksenekteskap så skulle jeg støttet enda mer.

Anonymkode: 40c49...0fe

Skrevet

Nei. Det blir ikke til det da jeg bor i blokk. Og jeg pleier heller ikke å få med meg når disse er eller hva den gode saken er. 

Men jeg gir penger til velledighet da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis pengene i tillegg gikk til å bekjempe voksenekteskap så skulle jeg støttet enda mer.

Anonymkode: 40c49...0fe

😅

Skrevet

Absolutt ikke!

Anonymkode: ed645...855

• Liker 2
Skrevet

Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre!

Anonymkode: 9cf01...2ba

• Liker 2
Skrevet

Nei 

Anonymkode: c41e1...988

Skrevet

Kommer helt an på hvilken organisasjon

• Liker 2
Skrevet

Spørs på saken.

Anonymkode: b6b65...cfb

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor snakker du om barneekteskap i en tråd om bøssebærere? Er det noen spesielle bøssebærere du tenker på?

Som andre her: det kommer an på saken og hvilken organisasjon det er.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Om det er noe jeg ønsker og støtte, så oppsøker jeg det heller selv. Er så lei «tiggere» på døra. Være seg alarmer, røde kors etc! Uting!

Skrevet

Nei. Jeg gjorde før i tida. Da det var tv aksjonen og bare det. Kanskje en mer lokal innsamling i tillegg. De siste fem årene har det vært flere tv innsamlinger og bøssebærere på døra nesten hver måned. Jeg kan faktisk ikke gi til alle. 

• Liker 1
Skrevet
Hedda-78 skrev (9 minutter siden):

Hvorfor snakker du om barneekteskap i en tråd om bøssebærere? Er det noen spesielle bøssebærere du tenker på?

Som andre her: det kommer an på saken og hvilken organisasjon det er.

Fordi det er det de i år samler inn til, årets tv-aksjon går til plans arbeid for å bekjempe barneekteskap. herregud, slutt å ta på krenka og kveruleringshatten.

• Liker 8
Skrevet

Nei, jeg synes det bare er et mas at de kommer på døra. Av erfaring er det ofte eldre gretne damer også, er så vidt man får et takk når man stapper seddelen ned i bøssa. 

Anonymkode: 99841...9ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Fordi det er det de i år samler inn til, årets tv-aksjon går til plans arbeid for å bekjempe barneekteskap. herregud, slutt å ta på krenka og kveruleringshatten.

Aha, jeg kom ikke på at det pleier å være tv-aksjon på denne årstida, jeg har ikke hørt noe om den i år. Da skjønner jeg hvorfor du snakket om ekteskap.

Ja, jeg kommer nok til å gi.

Skrevet

Når kommer de?

Anonymkode: e48ed...bfb

Skrevet

Jeg bruker være bøssebærer, jeg. Altruisme er en god ting.

Anonymkode: daff2...400

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Nei. Det kommer jeg aldri til å gjøre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...