Gå til innhold

Jeg vet med hånda på hjerte at jeg aldri kommer til å møte en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært singel i 10 år og ønsket å møte en bra mann, men skjer ikke og har nå gitt opp. Super lei leg for at andre er heldig og ikke meg 💔

Anonymkode: 8234f...a54

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke gi opp. Ha tro og vær med godt mot!!❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 8
Skrevet

Det er ikke for sent. Vet om en kvinne i omgangskretsen min som fant seg en bra mann i en alder av 44, etter skilsmisse. Hvor gammel er du, TS? 

Anonymkode: 817ca...8e4

• Liker 4
Skrevet

Da skal du juble. Du har sluppet unna «kvinnrfella» Altså den der menn har livslang kluten allergi🤣

Anonymkode: 67619...40a

• Liker 11
Skrevet

Jeg fikk kjæreste først etter 34 år, ikke gi opp. Hilsen kvinne 35😊

Anonymkode: 61bf7...6c0

• Liker 8
Skrevet

Må kanskje fortelle litt mer; blir for banalt å si «det skjer, bare vent». Ts kan være ditt værste mareritt for alt vi vet😬

Hvordan er personligheten din ts? jeg som kvinne kjenner andre kvinner som skremmer fanden på flat mark. Og skjønner ikke hvorfor de er single🤭

Anonymkode: 874ce...83c

• Liker 6
Skrevet

Så lenge du ikke er kravstor så kommer drømmeprinsen!😊 lykke til da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vært singel i 10 år og ønsket å møte en bra mann, men skjer ikke og har nå gitt opp. Super lei leg for at andre er heldig og ikke meg 💔

Kvifor kjem ikkje dette til å skje, TS?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Føler med deg. Jeg har kronisk singelsyndrom og vært uten en kjæreste i 12 år. Det er trist men det er samtidig bedre å stå på egne ben og være singel enn å være i et forhold man ikke er lykkelig i. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke... Du kan jo bare trykke på noen knapper og plukke fra en uendelig liste på tinder?

Anonymkode: 46ff4...80c

• Liker 3
Skrevet

Ønsker en som ikke bare er ute etter sex. Vil ha forhold. 

Er i 40 årene så er gjerne ikke den attraktive alderen lengre. 

• Liker 3
Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

Føler med deg. Jeg har kronisk singelsyndrom og vært uten en kjæreste i 12 år. Det er trist men det er samtidig bedre å stå på egne ben og være singel enn å være i et forhold man ikke er lykkelig i. 

Nei, da er jeg heller alene! 

• Liker 2
Skrevet

Hvis det du sier der stemmer, så tror jeg det i så fall er noe du velger selv. 

Anonymkode: 4d8d6...efa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva stemmer? Hvordan det? 

Jeg vil ikke ha hvilke som helst mann. Det er sant, men jo kunne tenkt meg en mann å ha der fint og kjekt med og ellers alt som innebærer et forhold, 

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med de som ikke velges - er det også noe de har valgt selv?

Er det noen slags lov et steds som sier at alle - virkelig ALLE - finner kjærlighet, havner i et (godt)forhold?

Virkeligheten viser jo at dét ikke er tilfelle for mange, mange mennesker; er det da så umulig å se at noen ikke lykkes selv om de ønsker det?

Er det helt umulig å se at noen ikke finner sin "match", uten å konkludere med at det er deres egen skyld?

Kanskje noen bare er veldig uheldige?

Anonymkode: 1e9f5...1be

• Liker 3
Skrevet

Samme her. Har en jobb hvor jeg ikke møter single menn. 
Fritiden går til barna. Skulle jeg falle for noen er det ikke gjensidig. Ellers er de opptatt eller mishandlere. Jeg forstått deg. Jeg kommer aldri til og møte noen.

Anonymkode: c8632...eb5

• Liker 2
Skrevet

6B750A33-DB2D-4FB8-AEDC-8096871C2583.jpeg

Anonymkode: 1bec7...cbe

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hva er det du søker i en mann da? Har du selv vært aktiv i letingen etter en mann?

Når en går sånn og lengter etter en partner så er det lett å skape seg et bilde av en drømmeprins eller drømmeprinsesse som skal fylle alle kriterier og fikse alle problemer vi har, noe som ikke er realistisk.

Endret av Vintermorgen
Slettet sitat er fjernet.
  • Liker 1
Skrevet
Fluefisker1 skrev (6 timer siden):

Hva er det du søker i en mann da? Har du selv vært aktiv i letingen etter en mann?

Når en går sånn og lengter etter en partner så er det lett å skape seg et bilde av en drømmeprins eller drømmeprinsesse som skal fylle alle kriterier og fikse alle problemer vi har, noe som ikke er realistisk.

Kan noen fortelle hva konkret dette betyr? Får så ofte dette spørsmålet: Hva er du søker i en mann da? Skjønner bare ikke hva man skal svare på det? Jo, jeg vil jo ha en som ser normal ut, som jeg liker personligheten til, som jeg har kjemi med, som er snill, hyggelig, ærlig, trofast og pålitelig. Som har humor og som også liker meg da. Osv. Skal man komme med hele den regla der liksom? 

Anonymkode: 26d8d...b39

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen fortelle hva konkret dette betyr? Får så ofte dette spørsmålet: Hva er du søker i en mann da? Skjønner bare ikke hva man skal svare på det? Jo, jeg vil jo ha en som ser normal ut, som jeg liker personligheten til, som jeg har kjemi med, som er snill, hyggelig, ærlig, trofast og pålitelig. Som har humor og som også liker meg da. Osv. Skal man komme med hele den regla der liksom? 

Anonymkode: 26d8d...b39

Grunnen til at jeg spurte var det jeg skrev i det siste avsnittet der. Noen blir så kresne etter årevis med nettdating osv. at det er umulig å oppfylle kriteriene deres, den minste ting er nok til at en person ikke er god nok. Jeg sier ikke at det gjelder deg, virker som du har helt greie kriterier.

Tror også at etterhvert som man blir litt eldre, fra 30 og oppover, så forandrer både livsstil og hvilke arenaer en er aktiv  på seg. Det blir ikke like mye sosiale tilstelninger og møteplasser som før, da må man nok være mer aktiv i søken etter partner selv.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...