AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Får man tak i telefonnummer til nav forvaltning? Anonymkode: ed315...28b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Nei. Du logger deg inn på din side og sender en skriftlig henvendelse. Anonymkode: c045a...741
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Du kan ringe og be om å bli satt over til forvaltningen om du har en sak der men noen veiledere på tlf vil heller henvise deg til saksbehandler, da kan du bare ringe på nytt litt senere og satse på en annen Anonymkode: e0287...1b0
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei. Du logger deg inn på din side og sender en skriftlig henvendelse. Anonymkode: c045a...741 Må ha tak i forvaltningen fordi saksbehandler og nav lokalt ikke gjør jobben sin. Så må høyere opp i systemet. Anonymkode: ed315...28b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan ringe og be om å bli satt over til forvaltningen om du har en sak der men noen veiledere på tlf vil heller henvise deg til saksbehandler, da kan du bare ringe på nytt litt senere og satse på en annen Anonymkode: e0287...1b0 Saksbehandler gjør ikke jobben sin så må høyere opp i systemet. Anonymkode: ed315...28b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Nav forvaltning eller Nav Arbeid og ytelser, er delt opp i mange avdelinger. Men de kan ikke gjøre noe for din sak på lokalkontoret. De sender ut vedtak og betaler ut ytelser. Hvis du mener at veilederen din ikke gjør jobben sin så må du sende en serviceklage på vedkommende. Den kommer til vedkommendes leder. Da vil du bli kontaktet av denne lederen. Anonymkode: 3fffd...363
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nav forvaltning eller Nav Arbeid og ytelser, er delt opp i mange avdelinger. Men de kan ikke gjøre noe for din sak på lokalkontoret. De sender ut vedtak og betaler ut ytelser. Hvis du mener at veilederen din ikke gjør jobben sin så må du sende en serviceklage på vedkommende. Den kommer til vedkommendes leder. Da vil du bli kontaktet av denne lederen. Anonymkode: 3fffd...363 Nei, jeg har ingen veileder det er arbeid og ytelser som ikke gjør jobben sin. Samme hva det heter da, noen må man vel kunne få tak i høyere opp i systemet for å få fortgang eller klage på at det tar nesten 5 måneder å behandle en søknad om sykepenger? Anonymkode: ed315...28b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei, jeg har ingen veileder det er arbeid og ytelser som ikke gjør jobben sin. Samme hva det heter da, noen må man vel kunne få tak i høyere opp i systemet for å få fortgang eller klage på at det tar nesten 5 måneder å behandle en søknad om sykepenger? Anonymkode: ed315...28b Da sender du en melding på Ditt Nav og ber om en forklaring på hvorfor det tar så lang tid. Det er den eneste måten å få kontakt på de på. Kontaktsenteret vil sende meldingen din til riktig sted. Anonymkode: 3fffd...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå