Gå til innhold

mistet følelser for kjæresten - kan det fikses?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kan jo kort ta litt om oss: var sammen i 4-5 år, før vi i fjor sommer slo opp. Ble sammen igjen rundt juni i år. Vi er begge i 20 årene. Bor et stykke fra hverandre.

En ting vet jeg, og det er at jeg elsker kjæresten min. Men jeg vet ikke om jeg elsker han som noe mer enn en venn lenger. Er jo ikke helt sikker på hvordan det skal kjennes ut, men merker jeg ikke er sikker på oss lenger, jeg bare kjenner ingen følelser. Vet ikke om det har noe med mitt følelsesliv å gjøre eller om det er noe mellom oss. 

Er det noen måte jeg kan få tilbake følelsene på?

Anonymkode: 3227a...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ikke helt riktig ut. Jeg opplevde det samme, så tok vi en pause fra hverandre, tenkte over hva vi trengte og ønsket oss videre, og etter det har det vært helt topp. Jeg ville trodd at ett år fra hverandre, pluss at dere bor ett stykke unna hverandre ville skapt liv i følelsene igjen om det var meningen at dere skulle være sammen - avstand er hvertfall det som hjalp her. Hvis du ser for deg et liv uten han da, føles det greit eller vanskelig? Og hvordan hadde du det det året dere ikke var sammen? 

Anonymkode: 96df4...261

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette hørtes ikke helt riktig ut. Jeg opplevde det samme, så tok vi en pause fra hverandre, tenkte over hva vi trengte og ønsket oss videre, og etter det har det vært helt topp. Jeg ville trodd at ett år fra hverandre, pluss at dere bor ett stykke unna hverandre ville skapt liv i følelsene igjen om det var meningen at dere skulle være sammen - avstand er hvertfall det som hjalp her. Hvis du ser for deg et liv uten han da, føles det greit eller vanskelig? Og hvordan hadde du det det året dere ikke var sammen? 

Anonymkode: 96df4...261

Jeg føler at det er et problem her at jeg ikke husker hvordan jeg hadde det det året vi ikke var sammen, jeg husker heller ikke hvorfor det ble slutt. Eller, jeg husker jo at jeg savnet han veldig og jeg kanskje var den største pådriveren på at vi skulle finne tilbake til hverandre, men nå i etterklokskapens lys er jeg redd jeg kanskje kan ha gjort det fordi jeg ikke orket tanken på at han var med andre?

Jeg merker jo at jeg savner og tenker mye på han når vi er fra hverandre, men samtidig har jeg det også veldig bra og vil ikke forlate plassen jeg bor helt enda.

Et liv uten han... Vi har jo nesten vært sammen over 1/3 av livet mitt! Det føles vanskelig ut, men samtidig begynner jeg å lure på om det er til det beste...

Skrevet

Jeg føler plutselig at han har blitt mye snillere! Også har han så mange lovnader om hvordan det skal bli om vi flytter sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...