AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #41 Skrevet 7. oktober 2021 Det er vel samme årsaker til at yngre menn vil ligge med eldre damer, kanskje? Om jeg går inn på feil utested på byn hvor det bare er 20-åringer så er jeg jo reneste magneten på noen av dem. Tror man kan tiltrekkes av erfaring, eller så er det evt nok ofte en tilfeldighet, man bryr seg egentlig ikke spesielt mye om alder og den man ble sjarmert av eller syntes var deilig var tilfeldigvis eldre. Jeg har nå vært ung pike selv da og mine observasjoner er litt andre enn dine @Maxvenn, de i klassen/gjengen som lå med eldre menn var unntaket, og det var heller ikke noe de konsekvent gikk etter, de datet flere menn på egen alder enn eldre. Anonymkode: 02773...9d4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #42 Skrevet 7. oktober 2021 Maxvenn skrev (På 5.10.2021 den 23.38): Kan det være at de føler trygghet ved det,og at det er de med ærfaring, kom med innlegg si deres mening Altså jeg var 16 da jeg hadde sex med en på 52, etter det har jeg hatt mange på min alder og 1 ting kan jeg si dere : HAN PÅ 52 VAR ABSOLUTT BEST !!!!!!! Anonymkode: e7da7...456
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #43 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså jeg var 16 da jeg hadde sex med en på 52, etter det har jeg hatt mange på min alder og 1 ting kan jeg si dere : HAN PÅ 52 VAR ABSOLUTT BEST !!!!!!! Anonymkode: e7da7...456 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå