Maxvenn Skrevet 5. oktober 2021 #1 Del Skrevet 5. oktober 2021 Kan det være at de føler trygghet ved det,og at det er de med ærfaring, kom med innlegg si deres mening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Del Skrevet 5. oktober 2021 Maxvenn skrev (3 minutter siden): Kan det være at de føler trygghet ved det,og at det er de med ærfaring, kom med innlegg si deres mening Først må du linke til bevis for din påstand om at "mange unge jenter liker å ha sex med eldre menn". Anonymkode: faacd...182 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg GLEDER meg til dette temaet dør ut. Æsj, nå er det snart nok. Og bruk ordene riktig. "Unge jenter" høres absolutt ikke bra ut. Kos dere med denne rumpeskum-tråden. Ha det! Anonymkode: 290b0...df2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Del Skrevet 5. oktober 2021 Ordene "unge jenter" sammen med "eldre menn" gjør meg veldig ukomfortabel her. Snakker du om 12 åringer med 70 år gamle menn ? Har du statistikk på dette? Hvilke aldre snakker du om ? Anonymkode: 646cc...a11 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Del Skrevet 5. oktober 2021 Merkelig påstand Anonymkode: 205f0...6e9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Først må du linke til bevis for din påstand om at "mange unge jenter liker å ha sex med eldre menn". Anonymkode: faacd...182 Bevis har jeg ikke,men oppserverer det, med de jeg kjenner Om det er så mange veit jeg ikke, men lurer på hvorfor? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ordene "unge jenter" sammen med "eldre menn" gjør meg veldig ukomfortabel her. Snakker du om 12 åringer med 70 år gamle menn ? Har du statistikk på dette? Hvilke aldre snakker du om ? Anonymkode: 646cc...a11 Nei snakker om jenter som er voksne, og menn opp til 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Del Skrevet 5. oktober 2021 Maxvenn skrev (11 minutter siden): Kan det være at de føler trygghet ved det,og at det er de med ærfaring, kom med innlegg si deres mening Det staves erfaring. Noe du kanskje får med årene selvom det ser dårlig ut nå. Anonymkode: 81709...1e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det staves erfaring. Noe du kanskje får med årene selvom det ser dårlig ut nå. Anonymkode: 81709...1e1 Beklager det går litt fort i svingene erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Del Skrevet 5. oktober 2021 Mange? Nei, de færreste faktisk Anonymkode: aaf78...261 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. oktober 2021 #10 Del Skrevet 5. oktober 2021 Mange og mange. De fleste gjør jo overhodet ikke det, og de som gjør det søker ofte nærhet i form av omsorg og ender opp med å bli utnyttet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg liker ikke å ha sex med eldre menn. Jeg har derimot alltid likt at sexpartner skal være eldre enn meg, 5-10-15 år eldre. De beste jeg har hatt sex med har vært 10-15 år eldre enn meg. Det har nok noe med erfaring å gjøre. Menn på min egen alder har stort sett bare brydd seg om seg selv og få seg selv til å komme. Anonymkode: 189d1...674 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange? Nei, de færreste faktisk Anonymkode: aaf78...261 Oki jeg skreiv det med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jenter? Hvor har du denne påstanden i fra? Er det for at noen lager tråd på tråd her inne om temaet som gjør at du tror det er virkeligheten? Anonymkode: e44be...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg synes det er positivt at unge jenter har sex med erfarne menn, sålenge dette er innenfor norsk lovverk. Anonymkode: 29afc...132 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Del Skrevet 5. oktober 2021 Maxvenn skrev (10 minutter siden): Bevis har jeg ikke,men oppserverer det, med de jeg kjenner Om det er så mange veit jeg ikke, men lurer på hvorfor? Nei snakker om jenter som er voksne, og menn opp til 50 Voksne jenter heter faktisk kvinne, eller dame om du vil. En ung jente er langt fra kjønnsmoden! Skjerpings! Anonymkode: 064a0...699 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Del Skrevet 5. oktober 2021 Maxvenn skrev (9 minutter siden): Bevis har jeg ikke,men oppserverer det, med de jeg kjenner Om det er så mange veit jeg ikke, men lurer på hvorfor? Nei snakker om jenter som er voksne, og menn opp til 50 Da er det feil å skrive "mange", siden du ikke vet om det mange. Kanskje du ønsketenker.... Tror at noen ungjenter er veldig kåte på å ha sex med deg, kanskje? Da kan jeg fortelle deg sannheten: De aller fleste unge jenter liker ikke å ha sex med eldre menn. Unntak finnes, selvfølgelig. Men det er unntak. Anonymkode: faacd...182 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Del Skrevet 5. oktober 2021 Maxvenn skrev (10 minutter siden): Bevis har jeg ikke,men oppserverer det, med de jeg kjenner Om det er så mange veit jeg ikke, men lurer på hvorfor? Nei snakker om jenter som er voksne, og menn opp til 50 Du har oppserverert det? Ja, nei det er så godt som data og statistikk, klart det. All vet at menns fantasier og indre tankeverden er fakta, sannhet og vitenskap. Det er tross alt hele menneskelighetens historieskriving og filosofi. "Mann føler, derfor fakta og vitenskap." Anonymkode: c496f...844 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Del Skrevet 5. oktober 2021 Når vi damer er unge er menn opp til 35 år fantastisk god i senga jevnt over pga erfaring. MEN, listen up! Når vi kommer i alderen 25-35 selv, da har ingen over 35 noe å stille opp med lengre. Utholdenheten og intensiteten blir ikke den samme. Aldri hatt unntak på denne regelen. Ingenting sexy med en gammel fyr når vi begynner å komme opp i årene selv. Ønsker jeg å bli rundpult ringer jeg en på min egen alder eller yngre. Kjenner ingen som er uenig med meg. Mvh K28 Anonymkode: b16c5...a27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Del Skrevet 5. oktober 2021 Min observasjon: En del menn rundt 40 tror at yngre kvinner (rundt 20) ønsker å ha sex med dem. Disse går etter de yngre kvinnene på utesteder og lignende. I virkeligheten, er det alltid noe litt merkelig med disse mennene, og de tillater seg ofte å være frekke mot de unge kvinnene. De ville aldri vært like frekke mot ei på 35. De prøver også ofte desperat å virke yngre enn de er, men oppnår det motsatte. Og de færreste unge kvinner vil ha dem. Anonymkode: 03cde...53f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxvenn Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er det feil å skrive "mange", siden du ikke vet om det mange. Kanskje du ønsketenker.... Tror at noen ungjenter er veldig kåte på å ha sex med deg, kanskje? Da kan jeg fortelle deg sannheten: De aller fleste unge jenter liker ikke å ha sex med eldre menn. Unntak finnes, selvfølgelig. Men det er unntak. Oki ment vel å si noen da Anonymkode: faacd...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå