eranonymjeg Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Er 24 år så burde vel egentlig ikke ha dette problemet enda… jeg har ikke mer sexlyst. Merker ikke på kåtheten lenger og orker i alle fall ikke å bruke energi på å engasjere meg i samleie med kjæresten. Det er ikke noe galt med han, men er mye enklere å ta meg en omgang med vibratoren og slippe å gjøre noen ting enn å komme i gang med akt. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 20, så vet ikke om det er disse som påvirker sexlysten. Finnes det noe kosttilskudd for oss kvinner?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg byttet fra p-piller til p-ring og har fått masse sexlyst. Har våte drømmer nesten hver gang jeg sover 😅. Så det anbefales! Kosttilskudd kan ikke gjøre så mye dessverre, men du bør være aktiv og spise sunt og variert. Anonymkode: 88fcd...7ba
eranonymjeg Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg byttet fra p-piller til p-ring og har fått masse sexlyst. Har våte drømmer nesten hver gang jeg sover 😅. Så det anbefales! Kosttilskudd kan ikke gjøre så mye dessverre, men du bør være aktiv og spise sunt og variert. Anonymkode: 88fcd...7ba Hvor dyrt er det i forhold til p-piller? Betaler i dag 78kr for tre brett piller
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 P pillene kan være årsaken. Snakk med legen din, om å eventuelt bytte merke. Eller gå over til noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Sluttet med piller og fikk sexlyst 😛 Anonymkode: 58f5c...be6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 eranonymjeg skrev (9 minutter siden): Hvor dyrt er det i forhold til p-piller? Betaler i dag 78kr for tre brett piller 250 for 3 ringer, altså 83 kr i mnd. Noe de fleste har råd til om de prioriterer, og spesielt hvis du da slipper å kaste bort pengene på kosttilskudd for å øke sexlysten som uansett ikke kommer til å ha noen merkbar effekt Anonymkode: 88fcd...7ba
eranonymjeg Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2021 Skaffet resept på p-ring nå. Prisestimat er 366kr for tre ringer. Det blir veldig dyrt i året for meg som er student og liker å hoppe over mensen, men skal gi det en sjanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå