Gå til innhold

Kosttilskudd for sexlyst hos kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24 år så burde vel egentlig ikke ha dette problemet enda…

jeg har ikke mer sexlyst. Merker ikke på kåtheten lenger og orker i alle fall ikke å bruke energi på å engasjere meg i samleie med kjæresten. Det er ikke noe galt med han, men er mye enklere å ta meg en omgang med vibratoren og slippe å gjøre noen ting enn å komme i gang med akt. Jeg har gått på p-piller siden jeg var 20, så vet ikke om det er disse som påvirker sexlysten. 

Finnes det noe kosttilskudd for oss kvinner? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet fra p-piller til p-ring og har fått masse sexlyst. Har våte drømmer nesten hver gang jeg sover 😅. Så det anbefales! Kosttilskudd kan ikke gjøre så mye dessverre, men du bør være aktiv og spise sunt og variert. 

Anonymkode: 88fcd...7ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg byttet fra p-piller til p-ring og har fått masse sexlyst. Har våte drømmer nesten hver gang jeg sover 😅. Så det anbefales! Kosttilskudd kan ikke gjøre så mye dessverre, men du bør være aktiv og spise sunt og variert. 

Hvor dyrt er det i forhold til p-piller? Betaler i dag 78kr for tre brett piller

Skrevet

P pillene kan være årsaken. 

Snakk med legen din, om å eventuelt bytte merke. Eller gå over til noe helt annet. 

Skrevet

Sluttet med piller og fikk sexlyst 😛

Anonymkode: 58f5c...be6

Skrevet
eranonymjeg skrev (9 minutter siden):

Hvor dyrt er det i forhold til p-piller? Betaler i dag 78kr for tre brett piller

250 for 3 ringer, altså 83 kr i mnd. Noe de fleste har råd til om de prioriterer, og spesielt hvis du da slipper å kaste bort pengene på kosttilskudd for å øke sexlysten som uansett ikke kommer til å ha noen merkbar effekt :)

Skrevet

Skaffet resept på p-ring nå. Prisestimat er 366kr for tre ringer. Det blir veldig dyrt i året for meg som er student og liker å hoppe over mensen, men skal gi det en sjanse 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...