Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er veldig tett i nesen spesielt på natten. Veldig avhengig av smokk, men pga tett nese utgår smokken og søvnen blir dårlig stakkars. Synes ikke saltvann hjelper noe særlig, og hun blir dessuten hysterisk når nesen blir dryppet med dråper. Er det farlig at de små er så tette? Er veldig redd for krybbedød 😰varer forkjølelse hos de små like lenge som hos voksne? 

Anonymkode: 3136f...82b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 mnd er jo ikke så lite da :) Begge mine har vært tett i nesa siden fødselen og leger osv sier bare det er normalt. Gjør det vanlige som å fortsette med saltvann og heve hodeenden. Prøv en nesespray eller annen løsning hvis nesedråper er vanskelig.  Vi var bekymret for at det var polypper med første og fikk legen til å henvise til ØNH (alt var normalt). Hvis du er bekymret kan du gjøre det samme. 

Mine klarer fint å puste med munnen med tutt i munnen, men ellers er det jo et fint tidspunkt å avvende fra tutt :)

Anonymkode: 6c004...079

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

7 mnd er jo ikke så lite da :) Begge mine har vært tett i nesa siden fødselen og leger osv sier bare det er normalt. Gjør det vanlige som å fortsette med saltvann og heve hodeenden. Prøv en nesespray eller annen løsning hvis nesedråper er vanskelig.  Vi var bekymret for at det var polypper med første og fikk legen til å henvise til ØNH (alt var normalt). Hvis du er bekymret kan du gjøre det samme. 

Mine klarer fint å puste med munnen med tutt i munnen, men ellers er det jo et fint tidspunkt å avvende fra tutt :)

Anonymkode: 6c004...079

Neida, hun er jo ikke akkurat nyfødt lenger heldigvis. Men fælt å høre at hun sliter med å puste. Men hvis det skulle bli potte tett ila natten, så klarer vel selv babyer å få nok luft gjennom munnen? Sikkert dumt spørsmål 😄

Anonymkode: 3136f...82b

Skrevet

Ammer du? Morsmelk i nesa.

Krybbedød er ikke helt aktuell problemstilling

Anonymkode: 28289...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...