Pandaheart Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hei! Sluttet å amme for 6 uker siden, men mensen har fortsatt ikke kommet. Med førstemann kom den når jeg fortsatt ammet, så regna egentlig med at det skulle skje denne gangen også. Vi ønsker nummer tre ganske kjapt, men vanskelig å vite når eggeløsning er/om den er, når jeg ikke har fått tilbake mensen enda. Føler jeg kun leser om de som fikk det rett etter ammeslutt. Når fikk dere den tilbake? Jeg har sjekket at jeg ikke er gravid nå. Tusen takk for svar
Jønti Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Hei! Jeg slutta å amme min første i juni i fjor, og mener å huske at jeg ikke fikk mensen før ut i september😊
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Min mens kom tilbake ganske nøyaktig fire uker etter ammeslutt Anonymkode: 0120c...0e5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Min kom mens jeg ammet Anonymkode: 40ffd...13a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Fikk min ca 7 mnd etter fødsel begge gangen. Hadde starten litt med smaksprøver, men følte jeg fullammet enda alle gangene Anonymkode: 4d921...11e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Ett år siden fødsel nå, ammer fortsatt endel og null mens🤷♀️ Vært hos legen og sjekket, men hun fant ikke noe galt, så da er det vel bare å nyte det så lenge det varer😅 Anonymkode: 072b5...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå