AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Fordi jeg er det. Skikkelig, ordentlig skuffa/sur. Jeg fikk et godt øye til en ny fyr i klassen. Var veldig åpen om dette for venninnegjengen, og vi tulla mye om meg og denne personen som et par. De var alle veldig klar over at jeg var interresert. Så går det en måneds tid, og en kveld forrige uke får jeg melding fra venninna mi: «Fyren spørr om å møtes, hva synes du». Jeg blir litt paff og svarer noe sånn som: «haha, jeg har jo ikke noe rett på han jeg..» Venninna mi svarer med noe ala «unnskyld jeg føler meg så slem». Jeg får snap senere på kvelden om at de er sammen. Nå har de møttes stort sett hver kveld hele uka, og jeg får snaps av at de er sammen. Blir litt satt ut, og selvom jeg ikke hadde rukket å bli ordentlig kjent med fyren er jeg skikkelig lei meg. Jeg har drevet å prata sånn til denne venninna(også på tomannshånd) om hvor godt jeg liker fyren - og hun har bare latt meg prate i vei og drømme meg vekk, mens hun har hatt en greie med han bak min rygg. Føler meg så dum. Kanskje er jeg barnslig, men jeg er ordentlig ordentlig lei meg og har unngått denne venninna helt siden hun møtte fyren. Har sikkert ikke noe rett til det, men etter hendelsen så har jeg fått nesten litt avsmak på hele jenta.. Anonymkode: 52d7d...e81 1
Mezzosoprena Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Men du svarte henne jo at "du ikke har noen rett på ham du..." så egentlig er dette din egen skyld... 9
sstinemor Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg skjønner begge sidene av saken. Hun burde sagt i fra med en gang, at hun allerede hadde en greie med fyren; og du burde ikke unngå henne, men heller ta det opp på en skikkelig måte. Jeg hadde også vært skuffa om jeg var i din situasjon, men så kan man ikke heller noe for hvem som liker hvem. Han liker henne, og det er GARANTERT noen rett rundt hjørnet som liker deg. 2
Gjest Wilmar Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Slikt kan skje. Og du har selvsagt lov til å bli lei deg. Om du ikke har så lyst til å være sammen med henne akkurat nå behøver du ikke det. Ta deg bare tid og fordøy hendelsen.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Hun møtte han jo ikke bak din rygg? Anonymkode: 66b48...85f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Hun melde deg også ble de sammen på første date? Høres rart ut.. Anonymkode: 39e2e...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Du var jo den som gav henne tommel opp. For all del, du må gjerne være sur, men hun gjorde jo bare som du sa. Forventet du at hun skulle takke nei til date når du hadde sagt at det var greit? Anonymkode: 2f5af...801 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå