Gjest surferen Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Må si jeg er sjokkert over det VG klarer å prestere på sine nettsider. Nå har de lagt en reklam banner under hele siden deres. Dette er svært irriterende synes jeg, da det flyr noen baller forbi hele tiden på denne reklamen fra HM, boikotter VG frem til siden er som normalt jeg.
Scheherazade Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg synes hele VG-siden er vanvittig rotete, glorete og uoversiktelig, både med og uten reklamebannere. Samme med Nettavisen. Leser dagbladet.no jeg, utrolig mye lettere å lese!
vilde Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Adblock plugin til Firefox fikser det meste:)
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 Hmm.. Liker VG nett jeg.. Men nettavisen synes jeg er håpløs. Dessuten har de ganske "dårlige" nyheter der..
Crazee Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Adblock plugin til Firefox fikser det meste:) ← Og tilsvarande for Opera Men om VG nett greier å ta eit hint om mange nok boikottar dei, så er det kanskje verd å boikotte?
Sita Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Liker vg nett, men skjønner trådstarter godt, utrolig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå