AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Husker at gjekslene og hjørnetennene brukte litt tid hos første barn. Men fremtennene nede og oppe mener jeg å huske bare dukket opp nesten over natten. Først ett lite «riskorn» også nesten full tann ute dagen etter. Venter nå på at lillemor skal få sine første tenner. Hun er 9 mnd og ingen tann i siktet. Hvordan var det for deres små? Anonymkode: 13fe9...1e5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Min på 8 mnd har begynt å få sin første nå. Den har brukt kanskje en uke på å komme noen mm opp. Mens en venninne mente at på hennes baby vokste en tann flere mm i løpet av en natt. Så det er sikkert forskjellig. Anonymkode: 742ae...414
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min på 8 mnd har begynt å få sin første nå. Den har brukt kanskje en uke på å komme noen mm opp. Mens en venninne mente at på hennes baby vokste en tann flere mm i løpet av en natt. Så det er sikkert forskjellig. Anonymkode: 742ae...414 Er hun mye plaget med tannfrembruddet? Min har nemlig ingen «tegn» på at det er tann på vei. Tenker på sikling, dårligere søvn, kløing i gommene Anonymkode: 13fe9...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå