AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har bakt Annas sjokoladekake og det endte med et stort hull i midten. Tenkte derfor å fylle hullet med nonstop. Men når jeg delte kaka knakk den den ene ringen. Den er høy og jeg delte den to ganger. Jeg puttet kaken i fryseren og tenkte jeg fikk pynte den halvfrossen. Noen som vet om det kan gå bra? Den skal jo dynkes, fylles med krem, og det skal krem utenpå. Hvor lenge før bør jeg starte å tine den? Den skal spises på søndag, om jeg pynter den halvfrossen, må den jo tine etter pynting også. Anonymkode: d01fb...3fe
visp Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Tror kanskje jeg hadde laget et arrangement i dessertglass istedenfor. Litt sånn lag på lag. Om du ikke skal ha den med deg bort da. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 visp skrev (33 minutter siden): Tror kanskje jeg hadde laget et arrangement i dessertglass istedenfor. Litt sånn lag på lag. Om du ikke skal ha den med deg bort da. Jeg har lovet bursdagsbarnet en spesiell kake, men om alt går galt, så får jeg skuffe den oppi glass. 😅 Anonymkode: d01fb...3fe
visp Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lovet bursdagsbarnet en spesiell kake, men om alt går galt, så får jeg skuffe den oppi glass. 😅 Anonymkode: d01fb...3fe 🤪 Nei, er det barn så kommer du unna med absolutt alt🤣 Da ville jeg ikke tenkt to ganger over det engang. Kall det Death valley-kake eller noe. Det viktigste er smaken! 3
visp Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg vil ikke ha ungen din på nakken for at bursdagskaka blir stappet oppi et melkeglass, haha. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 visp skrev (2 minutter siden): 🤪 Nei, er det barn så kommer du unna med absolutt alt🤣 Da ville jeg ikke tenkt to ganger over det engang. Kall det Death valley-kake eller noe. Det viktigste er smaken! visp skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke ha ungen din på nakken for at bursdagskaka blir stappet oppi et melkeglass, haha. Det er det jeg også tenker. Så lenge den ligner litt på den vi så på på bilde, blir han nok fornøyd. Og så er det bare nærmeste familie, så det er ikke såå viktig at den er vakker. 😂 Anonymkode: d01fb...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Google oppskrift på cakepops! Anonymkode: cc896...5cf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Hvis kaka skal monteres med krem inni og utenpå er det bare å legge ringen som knakk sånn høvelig sammen og kamuflere bruddet med krem. Krem og glasur kan redde det meste. Det blir bare en hyggelig overraskelse at hullet i kaka er fyllt med nonstop. Du kan pynte den fra frossen lørdag kveld og la den stå i kjøleskap til servering. Anonymkode: 058c9...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Google oppskrift på cakepops! Anonymkode: cc896...5cf Takk for tips. En dag skal jeg prøve meg på cakepops, men med to småunger i hus må jeg lage noe som går raskt. 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis kaka skal monteres med krem inni og utenpå er det bare å legge ringen som knakk sånn høvelig sammen og kamuflere bruddet med krem. Krem og glasur kan redde det meste. Det blir bare en hyggelig overraskelse at hullet i kaka er fyllt med nonstop. Du kan pynte den fra frossen lørdag kveld og la den stå i kjøleskap til servering. Anonymkode: 058c9...3e8 Takk for svar. 🙏 Det var det jeg også tenkte gikk an. 😊 Anonymkode: d01fb...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå