Gå til innhold

Hvorfor går ikke damer som er i forhold med en ring på fingeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke alle opptatte damer gå med ring på fingeren? Som de gjør når de er gift. 

Hadde gjort ting så mye enklere hvis man fort kunne se hvem som er single.

Anonymkode: 49a4f...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gidder ikke bruke fem minutter på å snakke med et menneske for å finne det ut? 

Anonymkode: bf1a8...1cf

• Liker 9
Skrevet

🤦‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kan ikke single menn på sjekkeren gå med armbånd så opptatte damer kan unngå dem? 

Anonymkode: 671db...1c7

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor kan ikke alle opptatte damer gå med ring på fingeren? Som de gjør når de er gift. 

Jeg er gift og bruker ikke ring, en må ikke ha ring på fing for å huske at en er opptatt. 
Spør da bare om du er usikker

• Liker 5
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (6 timer siden):

Jeg er gift og bruker ikke ring, en må ikke ha ring på fing for å huske at en er opptatt. 
Spør da bare om du er usikker

Samme her. Verken min mann eller jeg bruker giftering. 

Anonymkode: fdc53...bef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da kan jeg fortelle deg at en ring på fingeren (giftering) for enkelte menn oppleves som en utfordring, og oppfordring til konkurranse.

Jeg hadde aldri noen gang vært så attraktiv for menn som jeg var etter at jeg fikk ring på fingeren.
Det handlet ikke om at jeg var mer attraktiv enn før, men at de ville "vinne" over en hvilken som helst annen mann - som de så på som en konkurrent.

Anonymkode: 5157e...cae

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker ring, og tror at menn vil ha en samtale, for ringen er tydelig. Men nei, de driter lett i ringen likevel.  

Anonymkode: 5bf39...770

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kan ikke alle opptatte menn gå med ring på fingeren?

Anonymkode: 9027d...11a

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er 2021 og vi er frie individer selv om vi ikke har lyst til å ligge med deg? 

Anonymkode: b8922...ac2

• Liker 1
Skrevet

Hva slags type ring skal det være tenker du? Hva med dem som elsker å gå med masse ringer - er de ekstremt opptatt? :fnise: Ta deg en prat med dama du, så finner du ut om hun er singel eller ei. 

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å gå med ringer på fingre. Synes det er ukomfortabelt.  Men jeg venter fortsatt på at mannen skal fri. Dersom han gjør så kommer jeg nok til å gå med ringen av stolthet tiltross for at det er ukomfortabelt 😅

Endret av Eloise12345
Skrevet
Eloise12345 skrev (12 minutter siden):

Jeg liker ikke å gå med ringer på fingre. Synes det er ukomfortabelt.  Men jeg venter fortsatt på at mannen skal fri. Dersom han gjør så kommer jeg nok til å gå med ringen av stolthet tiltross for at det er ukomfortabelt 😅

Også blir det mindre ukomfortabel etterhvert 😉❤ For meg tok det en god stund, men etterhvert ble ringen en del av fingeren min, så det ble mer rart å ikke ha den på - klarer likevel ikke å bruke ringer på noen andre fingere 😂

Anonymkode: de69b...b74

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet

Noe så dumt. En ring på fingeren skal liksom bety at man er "opptatt" 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da kan jeg fortelle deg at en ring på fingeren (giftering) for enkelte menn oppleves som en utfordring, og oppfordring til konkurranse.

Jeg hadde aldri noen gang vært så attraktiv for menn som jeg var etter at jeg fikk ring på fingeren.
Det handlet ikke om at jeg var mer attraktiv enn før, men at de ville "vinne" over en hvilken som helst annen mann - som de så på som en konkurrent.

Du tror ikke at du misforstår og at det er lettere for en mann å ha en avslappet og god samtale med en kvinne når begge er innforstått med status?  

Anonymkode: c3820...f77

Skrevet

Et stempel i panna er mye enklere og du kan se det hvis dama har på votter og .

Anonymkode: 553c8...199

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et stempel i panna er mye enklere og du kan se det hvis dama har på votter og .

Anonymkode: 553c8...199

Men ikke med lue...

Anonymkode: 4979b...f23

Skrevet

Enig. Da veit man hvem det er greit å gi et lite klapp på rumpa..

Anonymkode: c1093...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tror ikke at du misforstår og at det er lettere for en mann å ha en avslappet og god samtale med en kvinne når begge er innforstått med status?  

Anonymkode: c3820...f77

Absolutt ikke! 

Et konkret eksempel var da jeg ble forsøkt sjekket opp av en jeg hadde hatt et forhold til noen år tidligere mens mannen min satt ved siden av meg.

Han ville ikke være i et forhold med noen, men med en gang han så en ring, eller andre viste interesse, var han "på", og skulle konkurrere. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...