AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg er ei middels + utseende dame som av og til oppigjennom livet har hatt sex med menn som har et utseende (og av og til evnenivå..) under gjennomsnittet. Hadde for et par år siden en flørt gående med en kar og vi hadde sex jevnlig over noen måneder. Både da og nå synes jeg han er stygg og stusselig. Ser han av og til passere meg i bil hvor han hilser, og jeg blir kvalm av utseende hans. Dumpet han da han begynte å bli litt vel innpåsliten og fikk høye tanker om seg selv. Han trodde jeg hadde følelser for ham. Noe jeg var langt unna å ha. Jeg behandlet han pent, tilfredsstilte han seksuelt, og jeg moret meg over at han ble så gira på å treffe meg. Tror ikke han har hatt det så lett på damefronten oppigjennom årene. Etter at jeg dumpa han ble han åpenbart såret, men pga. oppmerksomheten jeg hadde gitt ham hadde han nok fått opp selvtilliten litt, for han propellerte inn i et forhold ikke så lenge etterpå. Synes litt synd på den dama, for fyren har et ubehagelig ansikt og dårlig kropp. Men jeg føler jeg gjorde en god gjerning. Hjalp en stakkars mann til å føle seg litt bedre med seg selv. Selv er jeg i et forhold nå, med en pen mann. Har av og til lyst til å være utro med stygge menn, men kommer aldri til å faktisk være utro. Føler dette er en sadistisk side av meg. At jeg leker med følelsene til disse uattraktive mennene. Er det noen andre kvinner som har gjort det samme, dvs. hatt sex med menn deres synes er stygge bare for å føle på makt og kontroll? Anonymkode: ca52d...321 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Er noe stusslig og simpelt ved å like ha makt over stusselige og stygge menn 😅 Anonymkode: ab4b9...1fd 11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Dettecer noe av det mest nedrige jeg har lest på lenge. Anonymkode: 510a8...8d9 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Så basically er sex det samme som veldedighet for deg? Donerer kroppen din liksom? »Stakkars stygge deg som aldri får seg noe, men jeg har ikke høye krav så du skal få lov». Gir ingen mening for meg å ha seg med noen du blir fysisk kvalm av? What Anonymkode: dd116...d4e 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Du høres ut som ei venninne av meg. Akkurat samme greia. Men sannheten om henne, er at selv om hun sier hun er middels pluss pen dame, så måtte hun slanke oppereres - noe som tydelig ikke var så vellykka i følge min mann og meg 😂. Fordi like chubby pga alkohol. Så tviler på at du er så middels pluss pen:). Anonymkode: 50d7a...254 5
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 say, vi må møtes. vi har mye felles interesser. jeg liker også ha sex med stygge folk. det kan godt hende du er middels pluss, det kan godt hende du er den pene søstra til Carmen Electra, men det forandrer ikke saken at du er stygg som nøkken. jeg må forøvrig låne penger av deg til hotellrommet. 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Alle skal få! Anonymkode: efaf2...09f 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Skjønner hva du mener, men i mitt tilfelle kom de aldri til et punkt hvor de skjønte at leken må avsluttes mens den er god. Bare dra det ut i det uendelige. Det er nedturen med slike menn. ‘Nå fikk du litt selvtillit, skaff deg en dame nå, husj husj’. Man må liksom si det til dem, eventuelt si noe som: buhu, du er altfor bra for meg, jeg kan ikke være sammen med deg 😭😭😭😭 🙈🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: a701c...1d6
Silva Pluvialis Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dettecer noe av det mest nedrige jeg har lest på lenge. Anonymkode: 510a8...8d9 Enig. TS sier at hun føler hun har gjort en god gjerning, men det høres jo ikke ut som at intensjonen var god? Å utnytte noen for sex, noen man ikke liker, bare for å føle makt og kontroll? Nei fysj! 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Det er ganske vanlig å ha en dragning mot det som ikke er så glatt. Perfekte hjem, perfekte hager, perfekte ektefeller, ryddig og rent. Alt dette er jo fascisme. Dogging i skogen, pule en ukjent på toalettet på en bensinstasjon, antifascisme i praksis. Anonymkode: 8f121...992 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Det er jo ganske morsomt da, stygge menn som blir SÅ høye på seg selv. Så kan jeg tenke at jeg aldri trenger inngå et forhold til en slik mann, men kan terge han opp og heller finne en pen mann å leve med. Ugly guys need love too Anonymkode: ca52d...321 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo ganske morsomt da, stygge menn som blir SÅ høye på seg selv. Så kan jeg tenke at jeg aldri trenger inngå et forhold til en slik mann, men kan terge han opp og heller finne en pen mann å leve med. Ugly guys need love too Anonymkode: ca52d...321 Hvem bestemmer hvem som er pen og ikke,blir sååå provosert av denne overflatiske holdningen... Anonymkode: ebff3...703 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Du har nok likt han siden du lå med han. Du ble tent av han. Glad han fant seg ny og tenker nok han har glemt slemme deg. Anonymkode: 842ff...1c4 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Seksuell selvskading. Det går kun ut over deg om du ligger med folk du synes er ekle. Anonymkode: 783e8...263 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Alle skal få! Anonymkode: efaf2...09f Anonymkode: 1f0e6...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ei middels + utseende dame som av og til oppigjennom livet har hatt sex med menn som har et utseende (og av og til evnenivå..) under gjennomsnittet. Hadde for et par år siden en flørt gående med en kar og vi hadde sex jevnlig over noen måneder. Både da og nå synes jeg han er stygg og stusselig. Ser han av og til passere meg i bil hvor han hilser, og jeg blir kvalm av utseende hans. Dumpet han da han begynte å bli litt vel innpåsliten og fikk høye tanker om seg selv. Han trodde jeg hadde følelser for ham. Noe jeg var langt unna å ha. Jeg behandlet han pent, tilfredsstilte han seksuelt, og jeg moret meg over at han ble så gira på å treffe meg. Tror ikke han har hatt det så lett på damefronten oppigjennom årene. Etter at jeg dumpa han ble han åpenbart såret, men pga. oppmerksomheten jeg hadde gitt ham hadde han nok fått opp selvtilliten litt, for han propellerte inn i et forhold ikke så lenge etterpå. Synes litt synd på den dama, for fyren har et ubehagelig ansikt og dårlig kropp. Men jeg føler jeg gjorde en god gjerning. Hjalp en stakkars mann til å føle seg litt bedre med seg selv. Selv er jeg i et forhold nå, med en pen mann. Har av og til lyst til å være utro med stygge menn, men kommer aldri til å faktisk være utro. Føler dette er en sadistisk side av meg. At jeg leker med følelsene til disse uattraktive mennene. Er det noen andre kvinner som har gjort det samme, dvs. hatt sex med menn deres synes er stygge bare for å føle på makt og kontroll? Anonymkode: ca52d...321 Jeg synes DU høres stusselig ut. i dine øyne er kanskje de mennene du referer til stygge og dumme, men er de egentlig stygge og dumme? Dumme for å ligge med deg ja, men ellers så kan det være de ikke er dumme. Og mange er sikkert attraktive for andre. Så klart han ble såret, hvem blir ikke det når de får følelser for andre? Vil du ikke a de skal få følelser så ikke gi dem falske forhåpninger, for det høres veldig slik ut at du gjør. Jeg føler du burde jekke deg ned et par hakk og komme deg av den høye hesten din, for du tror du er så syyykt mye bedre enn mange andre, noe du uten tvil ikke er. Jeg tror du holder på slik fordi du ellers føler deg liten og ubetydelig og får lav selvtillit, så du føler du trenger den oppmerksomheten for å føle deg bra. Anonymkode: 73700...e15 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg ville aldri ha ligget med en mann jeg syntes var ubehagelig stygg, men jeg merker at hvis veldig uatraktive menn prøver seg på meg/tror de har sjans på meg så blir jeg skikkelig irritert inni meg. Etterhvert kan jeg begynne å bli frekk mot dem, fordi jeg på en slags måte blir fornærmet av at de kan tro at de har sjans på MEG 🥴😂 var en som var litt smålig tilbakestående som prøvde og prøvde i flere måneder, og jeg var aldri hyggelig mot han, for å få han til å slutte. Jeg begynte å bruke han som gratis sjåfør, sa bare vi var 2 stk og pleide å ta med meg menn i den bilen, hvis jeg f.eks skulle ut ned en jeg datet så brukte jeg han som sjåfør, sa ikke at jeg hadde med en mann 😂 bare fordi jeg syns det var gøy å se at han ble så sjalu 😂 veldig slemt av meg, men det var litt gøy å. Jeg ville ikke gjort det med noen jeg hadde gitt forhåpninger til, noe jeg aldri har gitt han. Det var bare for å markere at NEI SLUTT, du har IKKE sjans, her kan du se hva slags menn som har sjans på meg. Anonymkode: c8812...589
Gjest Kritisk Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): fyren har et ubehagelig ansikt og dårlig kropp. Anonymkode: ca52d...321 Slo bare av lyset da eller?
Michaelhe Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Det er sikkert mange stygge dumme menn som er evig takknemmlig for denne tjenesten du utfører på frivillig basis. Du burde legge ved flere kontaktopplysninger i din profil. 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Dette må da være vinn-vinn. Du tenner på å nærmest drive ‘seksuell veldedighet’ ved donerer kroppen din til uattraktive stakkarslige menn. Og de får sex. Da må det vel nesten være greit? Bare dropp utroskap. Anonymkode: 5bbb2...284 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå