Gå til innhold

Praktiserer kvinner også tøm og røm, eller pikk og stikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det. Menn er også sexobjekter. 

Anonymkode: 60728...164

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart noen kvinner praktiserer det. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, så klart. Her inne på KG har vel de fleste single kvinnene en eller flere ff/fwb, det er kanskje mest vanlig.

Anonymkode: f58fd...a0e

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig, værre enn menn til tider😂

Skrevet

Har aldri gjort det. Men har hatt en del ons. Kanskje det blir sett på som tøm og røm? Men tøm og røm ser jeg på som en som kommer for å pule og så bare stikker, og at du ikke får noe igjen for det. Med andre ord: Tøm og røm er egoistisk drittsekk-oppførsel. Bare opplevd det én gang. Ble rasende. Finner meg ikke i å bli behandlet på den måten.

Anonymkode: 23245...af9

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg gjør det. De typiske mennene som behandles oss kvinner som sexobjekter fortjener jo å få akkurat samme behandling selv. Ekstra gøy er det når DE føler seg lurt i etterkant 

Anonymkode: 351a7...43f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg gjør det. De typiske mennene som behandles oss kvinner som sexobjekter fortjener jo å få akkurat samme behandling selv. Ekstra gøy er det når DE føler seg lurt i etterkant 

Ja da blir de skikkelig lei seg

Anonymkode: 43b26...1bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja da blir de skikkelig lei seg

Anonymkode: 43b26...1bf

De oppfører seg som babyer i trassalderen. Fullstendig tatt på senga. 

Anonymkode: 20b51...5ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Men de mennene er jo ikke interessert i forhold, så de får jo bare det de vil ha.. Sex.

• Liker 5
Skrevet

Kvinner kan jo ikke tømme seg så blir helt feil spørsmål. En mann er jo skapt for å tømme seg og kan så rømme da. Er jo ikke som at vi damer kan det. 

Anonymkode: ff176...0c6

Skrevet

Ja selvfølgelig! Vi flagger det bare ikke så mye 🙂

Anonymkode: 9b5a0...642

Skrevet

Morsomt med enda et forsøk på å være mann fra kvinner. Vi er forskjellige. Mannen må få orgasme for å oppleve noe i nærheten av god sex, uten orgasme er det for mannen mislykket sex. De fleste kvinner kan fint nyte sex uten orgasme. Dette fenomenet er bestemt fra naturens side å alltid være forbeholdt mannen. Kun noen tryhard kvinner blander seg inn i statistikken.

Anonymkode: 3cec1...bff

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Morsomt med enda et forsøk på å være mann fra kvinner. Vi er forskjellige. Mannen må få orgasme for å oppleve noe i nærheten av god sex, uten orgasme er det for mannen mislykket sex. De fleste kvinner kan fint nyte sex uten orgasme. Dette fenomenet er bestemt fra naturens side å alltid være forbeholdt mannen. Kun noen tryhard kvinner blander seg inn i statistikken.

Hva hvis mannen kan ha god sex uten orgasme? Hvis ingen får orgasme, kan sexen være god likevel da?

Anonymkode: 77c72...dd8

Skrevet

Ja. Sykt mange som knuller meg og stikker av.

De synes jeg er digg og knuller bra, men at jeg ellers er en taper.

Anonymkode: 252da...472

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enda et idiotisk forsøk fra en mann på å forklare hele verden. De fleste kvinner synes det er jævlig kjipt å ikke bli tilfredsstilt når de er kåte. Men du kan jo prøve å bortforklare det så du slipper å tenke på at damer som ligger med deg blir skuffa. Jeg har ligget med menn som har brydd seg mer om at jeg skal komme (ikke helt fremmed), og jeg blir i tillegg sur hvis mannen er en slappfisk som bare bryr seg om seg selv. Slutt å kall kvinners faktiske meninger for in-autentiske forsøk på å være mann. Dessverre for deg snakker de nok sant.

Anonymkode: 23245...af9

• Liker 3
Skrevet

Gifte kvinner stikker av før det blir dagslys, de er som vampyrer😝

Skrevet

Jepp, har drevet på slik en periode. 

Kvinne 

Anonymkode: 03b9c...42a

Skrevet

Tenker dere ikke på at dere sårer et annet menneske ? Det er skikkelig slemt gjort.

Anonymkode: 62acf...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...