jordbær86 Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Og de sa noe til deg, kom du noen gang med en genial kommentar som de sikkert ikke regnet med? En gang jeg gikk i 7 klasse møtte jeg noen jenter utenfor butikken, disse jentene var ikke så snille mot meg på skolen. De sa hei dumma! Hvor mye er 10 ganger 10? Jeg svarte at det får dere finne ut av selv for dere lærer det jo ikke hvis jeg sier det til dere. Og jeg skjønner ikke hvorfor dere gadd å spørre meg om det, og sånn går det når man skulker, da lærer man ikkenoe. De ropte bare vent, og drittunge etter meg . De hadde ikke regnet med dette svaret. Joa jeg viste hvor mye det var. 4
Ichiko Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Noen gutter i klassen var i verste "plage jentene"-alderen, blant annet med masse roping. "Jenter er så dumme, jenter er så dårlige til alt, stygga, feita" osv. og hele tiden "Guttene er best! Guttene er best!" Husker jeg sa: "Åja, så dere har prøvd?" De ble rasende, men etter det ble det stillere med den ropingen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 jordbær86 skrev (20 minutter siden): Og de sa noe til deg, kom du noen gang med en genial kommentar som de sikkert ikke regnet med? En gang jeg gikk i 7 klasse møtte jeg noen jenter utenfor butikken, disse jentene var ikke så snille mot meg på skolen. De sa hei dumma! Hvor mye er 10 ganger 10? Jeg svarte at det får dere finne ut av selv for dere lærer det jo ikke hvis jeg sier det til dere. Og jeg skjønner ikke hvorfor dere gadd å spørre meg om det, og sånn går det når man skulker, da lærer man ikkenoe. De ropte bare vent, og drittunge etter meg . De hadde ikke regnet med dette svaret. Joa jeg viste hvor mye det var. Jeg gav dem en på tygga, da ble det stilt. Likte å sloss i mine yngre dager, har vokst det av meg nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå