AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Del Skrevet 5. oktober 2021 Alt med måte har jeg hørt. Er det for mye å spise et helt beger med kesam hver dag? Foreløpig ligger jeg på en halv , men vurderer å øke. Tar kesam primært pga proteinene (styrketrening), men også fordi jeg synes det er godt. Spiser den magre varianten... Anonymkode: 41c7c...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. oktober 2021 #2 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alt med måte har jeg hørt. Er det for mye å spise et helt beger med kesam hver dag? Foreløpig ligger jeg på en halv , men vurderer å øke. Tar kesam primært pga proteinene (styrketrening), men også fordi jeg synes det er godt. Spiser den magre varianten... Anonymkode: 41c7c...abe Et beger er ikke mye. Dette går bra. Jeg er imidlertid ingen ekspert, så innlegget mitt er kun fornuftsbasert og mangler vitenskapelig grunnlag. Endret 5. oktober 2021 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 07.27 Skrevet 5. oktober 2021 #3 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg er heller ikke ernæringsekspert, men ser ikke helt problemet. Det avhenger selvsagt av det øvrige kostholdet ditt, men jeg kan ikke komme på noe i kesam som tilsier at det er farlig eller skadelig å spise det daglig. Skulle tro det var verre å spise brød hver dag, men det går jo bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg spiser kesam hver eneste dag. Anonymkode: 2e350...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg pleier å ha et mellommåltid på kvelden der jeg tar 1/2 beger kesam sammen med frukt og bær og nøtter og en skje granola. Men lurer på om jeg skal begynne å ta hele begeret og gjøre måltidet litt større. Ifølge rådene her er det ingenting i veien for å gjøre det skjønner jeg :-) Anonymkode: 41c7c...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. oktober 2021 #6 Del Skrevet 6. oktober 2021 Ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Del Skrevet 6. oktober 2021 Tips, bland litt kesam oppi cottage cheesse etpar SS på 100g cirka. Selv spiser jeg 200g cottage cheese hver kveld + frukt og litt kesam oppi. Anonymkode: 544e8...98f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tips, bland litt kesam oppi cottage cheesse etpar SS på 100g cirka. Selv spiser jeg 200g cottage cheese hver kveld + frukt og litt kesam oppi. Anonymkode: 544e8...98f Tusen takk, prøvde å blande cottage cheese og kesam, og det var godt. Ny favoritt 🙂 Liker å ha litt banan oppi også sammen med frukt og bær, gir litt sødme. Anonymkode: 41c7c...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Del Skrevet 6. oktober 2021 Det er bare fint å spise, lite salt er det også 🙂 Anonymkode: fa7a9...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå