AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Del Skrevet 5. oktober 2021 Er det noen her som har opplevd skyggestrek med apotek1/metode tidligtest? Jeg har fått en del skyggestreker tidligere med andre merker, men aldri med disse. Noen som har andre erfaringer? 👎👍 Anonymkode: ac377...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Dytter. Nettopp kjøpt metode-stimler etter vonde opplevelser med skygge på RFSU. Anonymkode: 145d5...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 11. oktober 2021 #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Kan dessverre ikke svare, men ville bare tipse om å spørre i tråden «Samletråd: Tolkning av graviditetstester». Der må det vel være noen som har erfaring med dem 🙃 Endret 11. oktober 2021 av DNX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 11. oktober 2021 #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rfsu og metode er det bare å droppe å kaste bort penger på syns jeg. billigtester har babyplan strips, både tidlige og «vanlige» begge de er jeg veldig fornøyd med over en haug med pp og flere barn i over flere år 😉 clearblue er selvsagt også bra men dyrere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #5 Del Skrevet 11. oktober 2021 Misanthropis skrev (8 minutter siden): Rfsu og metode er det bare å droppe å kaste bort penger på syns jeg. billigtester har babyplan strips, både tidlige og «vanlige» begge de er jeg veldig fornøyd med over en haug med pp og flere barn i over flere år 😉 clearblue er selvsagt også bra men dyrere. Det er en tråd om babyplan sin tester, der flere mener man burde droppe tidligtestene deres og kjøpe vanlige fra babyplan (både mtp. pris, at de ikke er mer sensitive og at tidligtestene har gitt noen skyggestrek - men ikke de vanlige). Men bra du ikke har opplevd skyggestreker på dem 😊 Anonymkode: 26a4b...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 11. oktober 2021 #6 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en tråd om babyplan sin tester, der flere mener man burde droppe tidligtestene deres og kjøpe vanlige fra babyplan (både mtp. pris, at de ikke er mer sensitive og at tidligtestene har gitt noen skyggestrek - men ikke de vanlige). Men bra du ikke har opplevd skyggestreker på dem 😊 Anonymkode: 26a4b...2a8 Ja jeg har vært veldig fornøyd med begge deler aldri fått skyggestreker, og jeg tester myye 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har prøvd Metode fra apoteket, men har ikke blitt gravid enda, så kan ikke si så mye om dem. Bortsett fra at i den siste 5-pk jeg kjøpte, så var det bare 4 tester… Anonymkode: 3e4bc...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 20. oktober 2021 #8 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg synes denne kan gi skygge.. Etter 2,5 års prøving synes jeg makesure sine er desidert best 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. oktober 2021 #9 Del Skrevet 20. oktober 2021 Aldri fått skygge på den. 5 av 6 prøveperioder fikk jeg helt blankt resultat, siste fikk jeg to rosa streker (tidligtesten, 3 dager før IKM) 5 dager før IKM var det ganske blankt og, syntes jeg skimtet noe, men egentlig ikke. Ville ventet til litt nærmere dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. oktober 2021 #10 Del Skrevet 20. oktober 2021 Metode tidlig tester ga svakere streker enn babyplan vanlig tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #11 Del Skrevet 21. oktober 2021 Prøvde de idag, er 10 dpo, fikk en svak strek, men om det er skyggestrek eller ikke vet ikke jeg helt enda! Ikm om 4 dager, så får se om den blir sterkere etterhvert! Testa også igår, da var den helt hvit! Anonymkode: c4e20...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #12 Del Skrevet 21. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Prøvde de idag, er 10 dpo, fikk en svak strek, men om det er skyggestrek eller ikke vet ikke jeg helt enda! Ikm om 4 dager, så får se om den blir sterkere etterhvert! Testa også igår, da var den helt hvit! Anonymkode: c4e20...372 Spennende! Testet også med Metode i dag og fikk lignende strek. Dette var nå i ettermiddag på litt utvannet urin. Er 11 dpo. Anonymkode: cf4e3...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #13 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spennende! Testet også med Metode i dag og fikk lignende strek. Dette var nå i ettermiddag på litt utvannet urin. Er 11 dpo. Anonymkode: cf4e3...3e8 Da krysser jeg fingrene for oss begge 😍🤞 Anonymkode: c4e20...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #14 Del Skrevet 21. oktober 2021 Dette er min metode fra idag 10dpo, også kan dere jo se min digitale også 🙊 Anonymkode: 1a42c...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Del Skrevet 22. oktober 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Da krysser jeg fingrene for oss begge 😍🤞 Anonymkode: c4e20...372 Det gjør jeg også! Har flere Metode-tester liggende, men skal forsøke å holde meg et par dager før jeg tester på nytt. 9 hours ago, AnonymBruker said: Dette er min metode fra idag 10dpo, også kan dere jo se min digitale også 🙊 Anonymkode: 1a42c...566 Gratulerer så mye! Deilig å se den digitale bekreftelsen tenker jeg.😀 Anonymkode: cf4e3...3e8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 22. oktober 2021 #16 Del Skrevet 22. oktober 2021 Så gøy å se! Hadde du noen symptomer på 10 dager dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #17 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det gjør jeg også! Har flere Metode-tester liggende, men skal forsøke å holde meg et par dager før jeg tester på nytt. Gratulerer så mye! Deilig å se den digitale bekreftelsen tenker jeg.😀 Anonymkode: cf4e3...3e8 Veldig deilig med digital bekreftelse, blir fort mer virkelig når noe annet sier «gravid» 😁 Coffee1234 skrev (28 minutter siden): Så gøy å se! Hadde du noen symptomer på 10 dager dpo? Nei vi har akuratt startet å prøve, så blir fort noen tidlig tester veldig tidlig da 😂☺️ Anonymkode: 1a42c...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå