Gå til innhold

Babyplan test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt oppgitt over babyplan tidlig strimler? Nå har jeg fått positiv på digital på fredag og en clearblue med kryss? Så tar jeg denne idag? Spiller ingen rolle for meg nå, men tenker på andre..

20211005_195849.jpg

Anonymkode: b3101...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det var absolutt merkelig. Selv har jeg tatt maaange slike strimler og vært gravid mange ganger, og alltid fått riktig resultat. Kanskje du har fått tilsendt en ødelagt batch med tester? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 minutter siden):

Hm, det var absolutt merkelig. Selv har jeg tatt maaange slike strimler og vært gravid mange ganger, og alltid fått riktig resultat. Kanskje du har fått tilsendt en ødelagt batch med tester? 🤔

Den er litt tydeligere etter en tid.  Jeg er litt skuffet over de testene 😅 utydelige svar. Jeg har brukt 2 pakker. Det skal sies at jeg har ikm de dagene her. 

20211005_202833.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser en svak strek/skygge der.🙂

Anonymkode: 142bc...d4a

Ja😍 det er en liten baby skygge der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den er litt tydeligere etter en tid.  Jeg er litt skuffet over de testene 😅 utydelige svar. Jeg har brukt 2 pakker. Det skal sies at jeg har ikm de dagene her. 

20211005_202833.jpg

Jeg har aldri fått så sterk strek på disse (har heller aldri vært gravid, men har testet MYE)

Krysser fingrene for deg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri fått så sterk strek på disse (har heller aldri vært gravid, men har testet MYE)

Krysser fingrene for deg😀

Takk, jeg har tatt digital og er gravid 1-2 uker på fredag:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.

Jeg brukte utelukkende tester fra babyplan og min var sterk positiv noen dager før ikm. Tok ingen andre tester (clearblue, digital etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er cleae blue med kryss på fredag 😅

20211001_140644.jpg

Syns nå denne såg ganske svak ut også da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (Akkurat nå):

Syns nå denne såg ganske svak ut også da

Det er på fredag flere dager siden, har ikke flere liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men testen du legger ut bilde av her er vel en metode tidligtest? Jeg har tatt både metode tidligtest og babyplan vanlig test, og får så vidt strek med metode sine.. Over flere dager ser jeg at streken har blitt sterkere, men hver enkelt strek er mye svakere enn de fra babyplan ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisen skrev (1 minutt siden):

Men testen du legger ut bilde av her er vel en metode tidligtest? Jeg har tatt både metode tidligtest og babyplan vanlig test, og får så vidt strek med metode sine.. Over flere dager ser jeg at streken har blitt sterkere, men hver enkelt strek er mye svakere enn de fra babyplan ☺️

Helt sant, jeg har blitt dement og diskré i det siste å.. jeg kjøpte også metode. Det er en metode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt rfsu test ofte,  clear blue med kryss, clearblue tidlig test,  babyplan ( de brukte jeg TIDLIG, de var negative men jeg fikk skygge på rfsu. Jeg trudde de her var babyplan, men da er det metode min feil.  🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt sant, jeg har blitt dement og diskré i det siste å.. jeg kjøpte også metode. Det er en metode.

Fort gjort ☺️ Jeg fikk Gravid 1-2 på fredag, og tok disse testene på lørdag på ettermiddagsurin. Den øverste, fra metode, har veldig svak strek i forhold til Babyplan sin, hvertfall mtp at metode er en tidligtest 🤔E8D34918-D378-4E64-98C6-FA3010E1B1C2.thumb.jpeg.9a8ab3fb5e5d301e8c8acd0695cc57b2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvis testene ikke blir sterkere som forventet, så ville jeg anbefalt å måle hcg-stigning hos lege. Det _kan_ jo være et tegn på at alt ikke er som det skal. Jeg har for eksempel opplevd det ved exu, og da bør man vite om det så tidlig som mulig.

Ønsker deg lykke til ❤️

Anonymkode: d2ad8...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leter i albumet nå, har ikke bilde av baby plan selvom jeg kjøpte dem i 2 omganger, de var blanke så ble kasta. Rfsu test ofte var første med en skygge på. Jeg er glad test marerittet er over 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisen skrev (10 minutter siden):

Fort gjort ☺️ Jeg fikk Gravid 1-2 på fredag, og tok disse testene på lørdag på ettermiddagsurin. Den øverste, fra metode, har veldig svak strek i forhold til Babyplan sin, hvertfall mtp at metode er en tidligtest 🤔E8D34918-D378-4E64-98C6-FA3010E1B1C2.thumb.jpeg.9a8ab3fb5e5d301e8c8acd0695cc57b2.jpeg

Det var forskjell og gratulerer 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hm. Hvis testene ikke blir sterkere som forventet, så ville jeg anbefalt å måle hcg-stigning hos lege. Det _kan_ jo være et tegn på at alt ikke er som det skal. Jeg har for eksempel opplevd det ved exu, og da bør man vite om det så tidlig som mulig.

Ønsker deg lykke til ❤️

Anonymkode: d2ad8...e07

Takk for råd og lykke ønskninger. Jeg tenker ikke å fortsette å teste. jeg er ganske sikker på at jeg ikke klarer å vente til OUL får å se, så jeg må nok betale for en TUL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...