AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg var på TUL i dag og så et bankende hjerte. Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men jeg kjenner ingen hoppende glede over dette. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg ønsker meg jo veldig et barn. Blir litt bekynret over meg selv og mine egne følelser. Noen som har opplevd noe liknende? Mannen ble hoppende gla og jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å gjengjelde den gleden. Anonymkode: 90eda...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Kanskje du skal bare ta det som det kommer heller? ❤️ Ikke stress så mye med hva du føler og ikke fordi når du venter første ungen så er det litt sånn at man ikke tror skikkelig på det med en gang Anonymkode: 62afd...355 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg ble heller ikke hoppende glad på noen av mine tidlige ultralyder, bare forsiktig optimist på at dette kan gå bra Det er ingen fasit på hvordan føle. Jeg synes det var lettere å føle på noe tilknytning til baby etter ultralyd uke 19, da var liksom alt på plass, man får vite kjønn og ser at det er en ekte baby der inne Anonymkode: 2b01b...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg kjente ingen hoppende glede før førstemann var født. Denne gangen kjenner jeg på en slags positiv forventning, men ingen gledesrus. Kjenner veldig på en irriterende halsbrann da. Der har du fremtredende følelse 🤮 Anonymkode: 3d8b1...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg er 9+3 og har sett et bankende hjerte på to TUL. Føler heller ingen spesiell glede selv om svangerskapet var planlagt. Jeg tenker at det er helt normalt med forskjellige følelser og stresser ikke noe. Kanskje kommer gledesfølelsen senere, eller kanskje jeg ikke opplever den før etter fødsel. Og til og med etter fødsel kan det jo gå lang tid før man kjenner på den ekstreme gleden/kjærligheten. Ikke stress og ta det som det kommer Anonymkode: 1f7ff...aba
Sandie Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Høres helt normalt ut. Så tidlig følte ikke jeg heller noe hoppende glede, men mer en lettelse over at alt så normalt ut. Samtidig som jeg var vel vitende om at det var mange måneder igjen og at mye kunne skje. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Det er fint å høre❤️ litt dårlig samvittighet fordi mannen ble så sykt gla og jeg bare.. Ok, hjertet slår og det er fint☺️ Anonymkode: 90eda...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Det er ikke alltid slik man har forestilt seg, at man skal bli helt overveldet og lykkelig. Man reagerer helt forskjellig. Jeg var mest lettet over at alt så bra ut på TUL, men tør ikke glede meg så mye ennå. Og tviler egentlig på at jeg kommer til å være sånn overlykkelig i det hele tatt i graviditeten. Jeg er ikke typen. Anonymkode: 08459...a18
Amatariel Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Man reagerer forskjellig. Betyr ikke at det ikke er viktig for deg. Jeg har vært intens prøver flere ganger og alltid brukt rundt et helt år på å få spiren til å klaffe. Jeg har vært lettet og takknemlig på ultralyder (og fødsler!), men jeg har aldri hoppet av glede, grått av glede eller slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå