Gå til innhold

Liker dere å feire egne bursdager, eller vil dere helst at dagen går som en vanlig dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig synes ikke noe om å feire min egen bursdag, ikke noe oppmerksomhet i det hele tatt. Tenker liksom hvorfor skal man feire at man har blitt eldre? Greit når man er yngre, da har man ihvertfall minepæler som f.eks endelig bli 10 år, 16, 18 og 20.

Men etter det er det jo ikke noen alder som kommer som man kan se frem til, da blir man bare eldre for hvert år. Synes ikke det er noe vits i å gjøre noe ut av det. 

Jeg har de siste 4 årene helt sluttet å gjøre noe den dagen, ikke oppnå noen oppmerksomhet. Pleier å stenge facebook siden for kommentarer den dagen, ingen som får opp at jeg har bursdag. Nekter å ta imot noe, det gjelder fra ALLE, innkludert min kone. Har ved ett tilfelle vippset tilbake penger jeg har fått den dagen, da de på forhånd har fått beskjed om at jeg ikke skal ha noe. 

Høres kanskje ut som en særing, men forstår bare ikke den hypen om at bursdager skal gjøres noe ut av hvert år. Blir 40 om ett par år, og tror nok den og forbigåes i stillhet.

Hvordan er deres holdninger angående egen bursdag?

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bryr meg ikke om å feire bursdagen min.

Skrevet

Her feirer jeg bursdagen min mye på grunn av datteren min de siste årene.

Anonymkode: 62dcb...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...