AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7 Det kommer ann på mannen tenker jeg. Har du et fint ansikt kan du få mange menn til å synes du er attraktiv. Menn er forskjellig i hva de liker. Så lenge en mann vil ha sex med deg mere enn 1 gang så tenker jeg han synes du har fin nok kropp.🙂 Anonymkode: cace3...c22 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Hvordan ser resten av kroppen ut da? Pupper, lår, rumpe osv? Det hadde ikke plaget meg med mindre de overnevnte tingene var ikke eksisterende. Da hadde det kanskje sett litt rart ut.. Anonymkode: 581d8...dc9 1
Swing Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Først og fremst tenner jeg på personligheten! Ja, jeg snur meg kanskje etter et ekstra vakkert ansikt eller kropp. Men når jeg begynner å prate med ei dame er det personligheten som bestemmer! 4
Hr. Aktiv Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7 Den usikkerheten og nedrakkingen på deg selv er mere avtennende enn kroppen din. Kroppen din er helt sikkert fin og sexy nok til at den rette mannen tenner på deg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Nå er jeg dame selv, men har litt erfaring. Har et smilende ansikt og er rund. Dette hindrer overhodet ikke menn fra å sjekke meg opp. Det har vært mange forskjellige menn opp gjennom tidene som blant annet en lærer, musiker, oljearbeider, taxi sjåfør, regnskapssjef, it-arbeidere, bankansatt, vekter og en god del flere som jeg enten har blitt sjekka opp av, vært kjæreste, samboer eller er gift med. Hvis du bærer kroppen din med stolthet i stedet for å rakke ned på deg selv vil du virke selvsikker og attraktiv for flere. Nå er jeg gift og har barn, men det er fortsatt noen menn som sjekker meg opp en gang i blant. La personligheten din skinne gjennom, vær deg selv og kvitt deg med usikkerheten. Du er mer enn bra nok akkurat slik du er! Anonymkode: 0d552...466 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Takk for svar!! Og ja, jeg har selvfølgelig lår og rumpe og sånn 😄, og de fungerer bra de, men er ikke så fine å se på! Jeg vet at usikkerhet er turn off, men så vanskelig å fake sikkerhet også, men jeg skal prøve Ønsk meg lykke til! Anonymkode: bea27...af7 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar!! Og ja, jeg har selvfølgelig lår og rumpe og sånn 😄, og de fungerer bra de, men er ikke så fine å se på! Jeg vet at usikkerhet er turn off, men så vanskelig å fake sikkerhet også, men jeg skal prøve Ønsk meg lykke til! Anonymkode: bea27...af7 Jeg er pen, men rund, aldri hatt noe trøbbel med at noen ikke tenner på meg. Tro på at du er bra nok! 😊 Anonymkode: b72a6...f74 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg er lik, har et pent ansikt og får mye komplimenter for det, men er chubby og har noen kilo ekstra. Men jeg er veldig sprudlende og blid i personligheten og føler at det ofte har «trukket» folk mot meg. Opplever nesten daglig å bli sjekket opp, folk spør etter nummeret mitt eller inviterer meg ut Folk liker forskjellige ting, du må bare være fornøyd med det du har Anonymkode: 46f7b...47e 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7 Er kraftig med former selv om kan velge og vrake i de fleste menn hva sex angår. Om du føler deg bra nok og har selvtillit så føler den andre også dette - noe som gjør deg sexy. Ha trua på deg selv så løsner det. Ingen har sex med deg om de ikke vil det 😉 Anonymkode: b51b9...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg synes søte/pene damer som er litt chubby er forferdelig sexy, spesielt hvis de er trygge på seg selv. Former er alltid vakkert! Er selv veltrent og synes selvfølgelig også det er fint på damer! Men jeg foretrekker faktisk litt mer formfull! Anonymkode: 581d8...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Spør du meg, har du den heldige varianten. Kjedelig å ha en "flott" og veltrent kropp, når menn likevel ikke synes jeg er noe pen. Ville byttet et pent ansikt mot kroppen any time. Anonymkode: ab7e6...1bd 5
Gjest Jmcclane Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Ansikt er veldig viktig for meg. På mange måter mer viktig enn kroppen. Så det korte svaret er: ja.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Ansikt og kropp påvirker begge veier, det er totalen som teller. De færreste har perfekt ansikt og kropp. Så vi menn tar gjerne til takke med en av delene😂. Anonymkode: cabd8...103 1
Flipit Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 Føler meg litt rart skrudd sammen her, men når det kommer til utsende så betyr fjes for meg langt mer enn rumpe/pupper/kropp. Har dama et pent fjes er jeg villig til og overse ganske mange andre ting. Men om fjeset ikke er noe jeg tiltrekkes av så spiller det overhode ingen rolle hvor smashing resten av kroppen hennes er. Det blir null tenning.
Anonymburker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 Ja. Dama som jobber på den lokale Nille-butikken har et veldig søtt ansikt, men kroppen er i overvekt-klassen. Har aldri drømt om henne på den måten, men notert meg at hun har et søtt ansikt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 18.13): Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7 om jeg visste hvor du bodde så skulle jeg kommet på døren din og sett deg dypt inn i øynene og sagt : NÅ ER JEG LEI AV Å HØRE OM DERE JENTER MED LAVT SELVBILDE, KROPP OG UTSEENDE BETYR LITE NÅR DET KOMMER TIL SEX, DET ER UTSTRÅLING SOM TELLER !!!!!!!!! For å ta ett eksempel, jeg har knulla jenter som er så pene at menn snur seg etter dem på gaten, med kropper de har både betalt for og slitt for å få, og jeg har knulla gjennomsnittlige jenter og litt runde jenter......men den jeg husker aller best er er en koselig rødhåret chubby jente..... SÅ JENTER....SLUTT !!!!!!! Anonymkode: 1d41d...74b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 18.13): Jeg har en blanding av høy og lav selvtillit på meg selv. Noe som hemmer meg spesielt i seksuelle situasjoner. Jeg har et pent ansikt, sånn som folk kommenterer, og jeg ser at menn 'ser ekstra' på meg. Så jeg er vant til å få blikk på gata. Meeeen. Jeg har ikke en 'fin' kropp. Jeg er litt chubby, og ikke på en sexy måte. Mer sånn at jeg er stor på midten, og har runde skuldre og armer. Det gjør meg veldig usikker på om menn faktisk tenner på meg, når det er sånn mismatch mellom ansikt og kropp. Kan dere menn bli kåte av et ansikt? Holder det? Jeg er litt tilbakeholden med å gå inn i sex-relasjoner, for jeg er redd for å ikke holde mål på en eller annen måte. Jeg føyer meg sikkert inn i den irriterende rekken av usikre kvinner her Anonymkode: bea27...af7 Et fint ansikt trumfer alt (hvis det ikke er sparklet og kamuflert). Kroppen kan enhver idiot gjøre noe med ved slanking og trening:) Anonymkode: 444d4...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå