Gå til innhold

Vanlig at noen menn dater og har sex med kvinner de ikke synes er attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk kjæresten, en veldig kjekk mann med høyere utdannelse og bra jobb. Han er drømmemannen.

Men, en ting plager meg litt. Det er at før han møtte meg, hadde han tre korte "forhold" til kvinner jeg vil beskrive som godt under snittet når det gjelder utseende, og ikke spesielt oppegående mentalt heller. Ikke attraktive kvinner overhodet. Han møtte en av dem kanskje 1-2 ganger i måneden over litt over et år. Han sier de ikke var kjærester, men hun mener de var det. Han har fortalt meg at han ikke var forelsket, men at det var greit nok å ha en person å ha sex med i en periode. ?!

Den andre møtte han kun noen få måneder. Denne dama var og forelsket i han, men han var ikke forelsket i henne visstnok. Hun kontaktet han på nett, og skrev hun trengte å pules. Greit, sa han, og de møttes og hadde sex. Da falt hun pladask, og oppsøkte han flere ganger i måneden i 4-5 eller 6 måneder. Han besøkte henne en gang, men ville ikke ha noe forhold til henne. Hun mener imidlertid at de var kjærester. Han mener nei.

En tredje møtte han kun 4 ganger. Hun ble også forelsket, men her hadde han kanskje lært og ville opprinnelig ikke møtes igjen. Men hun sa at de kun skulle ha uforpliktende sex, så da gikk han med på å møtes noen ganger. Hun ble veldig opprørt da han ikke ville møtes lenger, og mener de var på vei til å bli kjærester - altså selv om han mente det kun skulle være sex.

Da tenker jeg: Er dette vanlig? At selv om en mann legger lite i en "relasjon" som dette, så kan en kvinne mene at jo, de er kjærester og så bli "såret" og sint når det ikke blir noen flere møter, dater?

Og i disse tilfellene, er ikke kvinnene attraktive engang, så hvorfor vil en kjekk mann ha sex med dem flere ganger? Han har ikke noen ordentlig forklaring på det selv, men sier som nevnt at det var greit for en periode. Det skar seg da de begynte å kreve ting, altså typiske kjæresteting som å bruke mer tid sammen, møte familie og venner, feire jul, bursdager -for han ville jo ikke noe av dette med dem siden han ikke så på dem som kjærester.

Synes dette er utrolig rart.

Noen menn, eller evt. kvinner, som har opplevd lignende og kan forklare hvorfor sånt skjer? Handler det bare om at de ble forelsket og ønket, håpet at han skulle bli kjæresten deres etterhvert, og at de mente litt sex noen ganger per måned skulle realisere den drømmen, og så bli supersinte fordi han aldri fikk følelser? Hvordan og hvorfor skjer sånt?

Anonymkode: ba1d9...1a9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle menn er veldig utseendefikserte. Exdama til en kompis er altså så uattraktiv at det var vanskelig å skjule hva jeg tenkte da jeg så henne. Ble veldig overrasket. De var sammen i mange år, så hun har sikkert mange gode sider og sjarm, men pen er hun på ingen måte.

Anonymkode: d01e9...ae4

• Liker 4
Skrevet

Tja. Er det lenge siden jeg har knulla hender det jeg drikker meg drita og pløyer over et takras.

Anonymkode: 9a31c...bd1

• Liker 4
Skrevet

Det var jo og en måte å omtale andre på😬 sier uansett mer om kjæresten din enn hva det gjør om noen andre. Han har tilsynelatende sunket standarden sin for å få seg ligg opptil flere ganger, og har muligens latt den tro det kan bli noe mer enn hva det var.

• Liker 22
Skrevet
wandagirl skrev (49 minutter siden):

Det var jo og en måte å omtale andre på😬 sier uansett mer om kjæresten din enn hva det gjør om noen andre. Han har tilsynelatende sunket standarden sin for å få seg ligg opptil flere ganger, og har muligens latt den tro det kan bli noe mer enn hva det var.

Nei, det er jo nettopp det. Han har ikke sagt han ville ha dem som kjærester, ville ikke møte venner eller familien deres eller sine. Møtes et par ganger i måneden, det er jo ikke et kjæresteforhold. Hvorfor vil noen uattraktive damer være så desperate at de tror dette er et forhold, kun fordi de endelig har møtt en kjekk mann å ha sex med så tror de at det skal bli forhold, hus og barn?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kjæresten din virker som en usympatisk drittsekk spør du meg.. Du virker ikke særlig hyggelig du heller mtp hvordan du omtaler disse jentene. Tror du og kjæresten din er en god match..

Anonymkode: 62204...e99

Enig

Anonymkode: cb7b0...bed

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, det er jo nettopp det. Han har ikke sagt han ville ha dem som kjærester, ville ikke møte venner eller familien deres eller sine. Møtes et par ganger i måneden, det er jo ikke et kjæresteforhold. Hvorfor vil noen uattraktive damer være så desperate at de tror dette er et forhold, kun fordi de endelig har møtt en kjekk mann å ha sex med så tror de at det skal bli forhold, hus og barn?

Hvorfor lurer du på dette egentlig? Han er sammen med deg. Han har en fortid med andre kvinner og det er det. 

• Liker 13
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, kanskje fordi han ga de det inntrykket? Jeg trenger ikke følelser men har ikke sex med uattraktive menn, flere av disse har tatt det for god fisk at jeg vil noe seriøst og ofte har jeg vært åpen for å se om det kan bli noe mer enn sex. Fordi den som er avvikende er den som har sex og intimitet med noen de syns er uattraktive, ikke de som går utifra at personen de jevnlig ligger med finner de attraktive 

Anonymkode: 59bc9...e4d

• Liker 15
Skrevet

Du må være veldig naiv hvis du tror på alt dette vrølet som kjæresten din har servert deg😂 Stakkars mann har sikkert blitt voldtatt av disse kvinnene også? Han var altså ikke forelsket i noen av dem, alle tre kvinnene var forelsket i ham og ville ha denne prinsen, men din fantastiske prins valgte DEG, Askepott! 😂

Anonymkode: 2f869...a3f

• Liker 44
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han har neppe gitt dem det inntrykket i første omgang. Noen menn kan si det utroligste for å få seg noe. Uansett en ærlig sak at de er blitt lei seg/sint over å bli avvist når han har latt det gå så langt som å ha sex med dem gjentatte ganger.

Anonymkode: 3e4af...9fb

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har neppe gitt dem det inntrykket i første omgang. Noen menn kan si det utroligste for å få seg noe. Uansett en ærlig sak at de er blitt lei seg/sint over å bli avvist når han har latt det gå så langt som å ha sex med dem gjentatte ganger.

Anonymkode: 3e4af...9fb

Men han er kjekk og har aldri hatt problemer med å få sexpartnere og kjærester. Trenger ikke lure noen.

Skrevet

Kanskje du heller ikke var kjæresten hans når det er slutt mellom dere. Kanskje neste dame synes du er uattraktiv og dum som trodde du var kjæresten hans. osv osv osv....

• Liker 35
Skrevet

Sånn har det da alltid vært. Hva så egentlig, hvorfor bryr du deg om typen din har pult uattraktive damer? Han har neppe ville inngått seriøse forhold med dem uansett

Anonymkode: 83b12...f76

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men han er kjekk og har aldri hatt problemer med å få sexpartnere og kjærester. Trenger ikke lure noen.

Han er kjekk og kan få hvem han vil? Ja, da har han gått for 3 kvinner som han hadde lyst på. Han har sikkert blitt nødt til å lyve til deg for å slippe din sjalusi og granskning. Lettere å si at han ikke likte dem i ettertid. De tre kvinnene er hva han likte en stund. Deal with it. 

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må være veldig naiv hvis du tror på alt dette vrølet som kjæresten din har servert deg😂 Stakkars mann har sikkert blitt voldtatt av disse kvinnene også? Han var altså ikke forelsket i noen av dem, alle tre kvinnene var forelsket i ham og ville ha denne prinsen, men din fantastiske prins valgte DEG, Askepott! 😂

Hvorfor denne aggressive tonen? Føler du deg truffet på en eller annen måte?

og jo, det er faktisk mulig at noen møter den rette endelig, og da faktisk vil ha et forhold. 

Men det plager meg at disse tre rare damene trodde han var eller skulle bli kjæresten deres når både ord og handlinger fra han aldri gav det inntrykket.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn har det da alltid vært. Hva så egentlig, hvorfor bryr du deg om typen din har pult uattraktive damer? Han har neppe ville inngått seriøse forhold med dem uansett

Anonymkode: 83b12...f76

Han ville aldri ha noe seriøst forhold til dem nei. Men tre stk av dem innbilte seg det, det synes jeg er ekkelt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er kjekk og kan få hvem han vil? Ja, da har han gått for 3 kvinner som han hadde lyst på. Han har sikkert blitt nødt til å lyve til deg for å slippe din sjalusi og granskning. Lettere å si at han ikke likte dem i ettertid. De tre kvinnene er hva han likte en stund. Deal with it. 

Nei, jeg har sett bilder og de er ikke attraktive. Sjalu på dem?  Nei. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor denne aggressive tonen? Føler du deg truffet på en eller annen måte?

og jo, det er faktisk mulig at noen møter den rette endelig, og da faktisk vil ha et forhold. 

Men det plager meg at disse tre rare damene trodde han var eller skulle bli kjæresten deres når både ord og handlinger fra han aldri gav det inntrykket.

Jeg synes at du er den rare. Du virker til å være ekstremt sjalu, som henger deg opp i tre kvinner som kjæresten din har hatt et forhold til. Lå du sammen med dem i senga kanskje? Var du tilstedet når de var sammen? NEI. Du vet mao ikke hvordan deres forhold har vært, hva de har snakket om eller avtalt dem imellom. Du snakker stygt om 3 kvinner fordi du er sykelig sjalu. 

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje du heller ikke var kjæresten hans når det er slutt mellom dere. Kanskje neste dame synes du er uattraktiv og dum som trodde du var kjæresten hans. osv osv osv....

Jada, sikkert. Er vel derfor vi har møtt familiene og barna til hverandre, venner, feirer bursdager, jul, påske, drar på ferie sammen. Han gjorde ingenting av dette med de tre uattraktive damene, og det ble de opprørte over visstnok. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...