Rebecca30 Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hvordan liker du å bruke dildoen din? Inn og ut eller la den vibrere utenpå? Liggende på rygg eller på mage, eller kanskje stående på alle fire? Tar gjerne mot tips :-)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Dildo i rumpa og viberator på klitten. Anonymkode: 882ab...43e
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Vel, dildoene mine vibrerer ikke så utenpå gjør de fint lite nytte. Jeg synes de dildoene som vibrerer ikke er kraftige nok uten å bråke som ett 🤬 Her som ellers når det gjelder stillinger så er det variasjon som gjelder😄👍
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Dildo med sugekopp som festes til badegulvet, sitte på kne og ri.. mmmm. Anonymkode: 91dd3...e92
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Ingen av mine dildoer vibrerer.. Det er det vibratorne mine som gjør. Så dildoer brukes Inn og ut.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Bare nyskjerrig damer som har svart. Hvordan type dildoer bruker dere og hvilken størrelse er den? Lyst å kjøpe dildo til dama i bursdagsgave snart🙂 Så lenge den er over 15 cm tror jeg hun blir fornøyd, men litt usikker på tykkelsen jeg burde kjøpe. Er det best med eller uten sugekopp? Anonymkode: 0d243...a90
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Smaken er som baken da. Ikke kjøp altfor stor hvis hun ikke har fra før. Anonymkode: 91dd3...e92
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Analt mens jeg masserer klitten...kommer som et uvær da 😍 Anonymkode: 5fcba...6bb 3
Rebecca30 Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Ingen av mine dildoer vibrerer.. Det er det vibratorne mine som gjør. Så dildoer brukes Inn og ut. Det finnes vel vibrerende dildoer? 1
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Rebecca30 skrev (Akkurat nå): Det finnes vel vibrerende dildoer? For meg, er det to forskjellige ting. Det finnes penisformede vibratorer, men det er fortsatt en vibrator for meg, ikke en dildo som vibrerer.
Jentegutt Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Bruker dildo i rumpa og vibrator på bakside av penishode, rir dildo mens den står på sugekopp enten på baderomsgulvet eller toalettet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Foretrekker rabbit vibrator, men dildo klaffer bra om jeg føler for det. Vurderer en fucking machine, faktisk. Bare digger penetrering selv om jeg ikke kommer av det. Anonymkode: 327cd...09c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Vibrator er med i veska for en kjapp orgasme. Dildo med sugepropp festet til badekar for å ri den, eller mann bruke den på meg mens jeg suger han. Kvinne Anonymkode: 82112...6f4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Vil også anbefale å lære seg å ri skikkelig med dildo....få deg en som du kan feste på en pute eller lignende. Sett deg over og helt nedpå, lær deg å knipe og jobbe med hoftene frem og tilbake. Ri opp og ned gir ikke noe særlig, men vrikke med hoftene frem og tilbake.....så finner du ut av det..da kan du lett få orgasme Love it, men analt er også nydelig. Anonymkode: 5fcba...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå