Gå til innhold

Anonyme/falske Facebook-brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok en gang blitt sperret (tror det er fjerde gangen i år eller noe). Virker ganske tilfeldig, for jeg har ikke gjort noe galt utover det å opprette en konto med falskt navn/bilde. Fryktelig irriterende, for nå må jeg nok opprette en ny igjen, og da bør jeg nok vente noen uker før jeg melder meg inn i forskjellige grupper. 

Har to falske brukere som ikke er sperret ennå, den ene har jeg hatt i flere år, den andre siden juni. Den som ble sperret nå har jeg vel hatt i en drøy måned. Kan ikke se at jeg har gjort noe annerledes, har ikke vært i noen konflikter eller lagt ut noe man ikke har lov til å legge ut. 

Ville vært en fordel om Facebook lot oss opprette anonyme brukere, som kunne vært markert med dette, så ingen tror at det er en ekte konto, som man må linke til en ekte bruker. Så kan de sanksjonere mot den ekte om man finner på tull med den anonyme. Det kunne jeg vært villig til å betale for. 

Anonymkode: 5c04b...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde lese brukervilkårene til Facebook som alle må godta før de kan opprette konto?.

Anonymkode: d4d78...15e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje du burde lese brukervilkårene til Facebook som alle må godta før de kan opprette konto?.

Les igjennom innlegget på nytt. 

Skrevet

Du laget en falsk bruker og lurer på hvorfor du er utestengt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 17.13):

Les igjennom innlegget på nytt. 

1. Hvem kan bruke Facebook?

Når folk står for meningene og handlingene sine, får vi et tryggere og mer ansvarlig fellesskap. Av den grunn må du bruke det samme navnet som du bruker til daglig

Oppgi nøyaktig informasjon om deg selv

Bare opprette én konto (din egen) og bruke tidslinjen din til personlige formål

Aldri dele passordet ditt, gi andre tilgang til Facebook-kontoen din eller overføre kontoen din til noen andre (uten vår tillatelse)

Vi prøver å gjøre Facebook tilgjengelig for alle, men du kan ikke bruke Facebook hvis du er under 13 år

Du er en domfelt seksualforbryter

Vi tidligere har deaktivert kontoen din på grunn av brudd på betingelsene eller retningslinjene våre
Du har forbud mot å motta våre produkter, våre tjenester eller vår programvare i henhold til gjeldende lovverk

https://www.facebook.com/legal/terms

Dette burde være enkelt å forstå for de fleste, det er ikke tillatt med falske profiler.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...